Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της Coffeeway

Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της μάρκας Coffeeway Facebook Twitter
0

Η CAFETEX, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες επεξεργασίας καφέ στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και καινοτομίας, προχώρησε στον επανασχεδιασμό του λογοτύπου και των συσκευασιών Coffeeway, της αγαπημένης μάρκας καφέ από το 1994.

Η νέα ταυτότητα του brand προκύπτει μετά από μελέτη των συναισθηματικών κινήτρων των καταναλωτών καφέ, τα οποία βασίζονται στα αρχέτυπα της ανθρώπινης συμπεριφοράς, με το κίνητρο της δημιουργικότητας να αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά. Επιβεβαιώνοντας λοιπόν το δημιουργικό DNA της Coffeeway και την καινοτομία που τη διακρίνει από την αρχή της ύπαρξής της και με βασικό slogan τη φράση «create your way», προβάλει πλέον τη μάρκα ως δημιουργό και όχι ως έναν ακόμα απλό καφέ.

Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της μάρκας Coffeeway Facebook Twitter

Η έμπνευση για το rebranding πηγάζει από τη δημιουργική πλευρά που έχει ο καθένας μας. Συγκεκριμένα εκφράζει με μία φρέσκια ματιά την ξεχωριστή πλευρά των προϊόντων Coffeeway, έχοντας ως σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να επιλέξουν τη δική τους δημιουργική εμπειρία, έχοντας πάντα συντροφιά μια κούπα ποιοτικού καφέ.

Το νέο λογότυπο γίνεται μοντέρνο, αλλάζει τη γραμματοσειρά του σε χειρόγραφη και το σήμα – brand icon σχηματίζει πλέον μία κούπα καφέ, με τον συνδυασμό των δύο γραμμάτων της μάρκας Coffeeway, το C και το W.

Οι νέες συσκευασίες έχουν αποκτήσει μία καλλιτεχνική πινελιά με κύριο στοιχείο τον κόκκο του καφέ και την κάψουλα espresso αντίστοιχα, στοχεύοντας να εκπλήξουν ευχάριστα τόσο τους λάτρεις της μάρκας, όσο και τους καταναλωτές που επιθυμούν να δοκιμάσουν τους αρωματικούς καφέδες φίλτρου και espresso Coffeeway.

O Γιάννος Μπενόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της CAFETEX δήλωσε:

«Η ανανέωση του Brand Coffeeway αποτελεί ορόσημο για εμάς, καθώς έρχεται να επισφραγίσει μια επιτυχημένη πορεία 28 χρόνων. Ομάδα ειδικών και η δική μας ομάδα δούλεψαν επί μήνες με δημιουργικότητα και έμπνευση και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το έργο τους. Το επανaλανσάρισμα της μάρκας Coffeeway εστιάζει στο κίνητρο της δημιουργίας, ένα από τα πιο ισχυρά κίνητρα στη ζωή όλων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τον καφέ μας έτσι ώστε να δημιουργούν με το δικό τους τρόπο, μια καθημερινότητα όπως εκείνοι επιθυμούν. Η έμπνευση για δημιουργία μπορεί να βρίσκεται στην επόμενη γουλιά αρωματικού καφέ Coffeeway.»

Market news
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

efood Voxxed Days

Market news / Voxxed Days: Το efood στο μεγαλύτερο συνέδριο ανάπτυξης λογισμικού και νέων τεχνολογιών

Για το efood, η επένδυση στους ανθρώπους που δημιουργούν και εξελίσσουν την τεχνολογία για τη βέλτιστη αξιοποίηση των υπηρεσιών του, είναι συνώνυμη με την ίδια την ανάπτυξη της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς πιστή στη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος μειώνει διαρκώς το ενεργειακό της αποτύπωμα

Market news / Lidl Ελλάς: Πιστή στη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνει διαρκώς το ενεργειακό της αποτύπωμα

Η εταιρεία πιστοποιήθηκε και φέτος κατά ISO 50001 για το σύστημα διαχείρισης ενέργειάς της και εξασφάλισε πράσινα πιστοποιητικά για το 100% της ενέργειας που προμηθεύεται από την Protergia, τον Τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας της MYTILINEOS.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ