Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της Coffeeway

Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της μάρκας Coffeeway Facebook Twitter
0

Η CAFETEX, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες επεξεργασίας καφέ στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και καινοτομίας, προχώρησε στον επανασχεδιασμό του λογοτύπου και των συσκευασιών Coffeeway, της αγαπημένης μάρκας καφέ από το 1994.

Η νέα ταυτότητα του brand προκύπτει μετά από μελέτη των συναισθηματικών κινήτρων των καταναλωτών καφέ, τα οποία βασίζονται στα αρχέτυπα της ανθρώπινης συμπεριφοράς, με το κίνητρο της δημιουργικότητας να αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά. Επιβεβαιώνοντας λοιπόν το δημιουργικό DNA της Coffeeway και την καινοτομία που τη διακρίνει από την αρχή της ύπαρξής της και με βασικό slogan τη φράση «create your way», προβάλει πλέον τη μάρκα ως δημιουργό και όχι ως έναν ακόμα απλό καφέ.

Η CAFETEX δημιουργεί και παρουσιάζει το νέο λογότυπο και τις ανανεωμένες συσκευασίες της μάρκας Coffeeway Facebook Twitter

Η έμπνευση για το rebranding πηγάζει από τη δημιουργική πλευρά που έχει ο καθένας μας. Συγκεκριμένα εκφράζει με μία φρέσκια ματιά την ξεχωριστή πλευρά των προϊόντων Coffeeway, έχοντας ως σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να επιλέξουν τη δική τους δημιουργική εμπειρία, έχοντας πάντα συντροφιά μια κούπα ποιοτικού καφέ.

Το νέο λογότυπο γίνεται μοντέρνο, αλλάζει τη γραμματοσειρά του σε χειρόγραφη και το σήμα – brand icon σχηματίζει πλέον μία κούπα καφέ, με τον συνδυασμό των δύο γραμμάτων της μάρκας Coffeeway, το C και το W.

Οι νέες συσκευασίες έχουν αποκτήσει μία καλλιτεχνική πινελιά με κύριο στοιχείο τον κόκκο του καφέ και την κάψουλα espresso αντίστοιχα, στοχεύοντας να εκπλήξουν ευχάριστα τόσο τους λάτρεις της μάρκας, όσο και τους καταναλωτές που επιθυμούν να δοκιμάσουν τους αρωματικούς καφέδες φίλτρου και espresso Coffeeway.

O Γιάννος Μπενόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της CAFETEX δήλωσε:

«Η ανανέωση του Brand Coffeeway αποτελεί ορόσημο για εμάς, καθώς έρχεται να επισφραγίσει μια επιτυχημένη πορεία 28 χρόνων. Ομάδα ειδικών και η δική μας ομάδα δούλεψαν επί μήνες με δημιουργικότητα και έμπνευση και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το έργο τους. Το επανaλανσάρισμα της μάρκας Coffeeway εστιάζει στο κίνητρο της δημιουργίας, ένα από τα πιο ισχυρά κίνητρα στη ζωή όλων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τον καφέ μας έτσι ώστε να δημιουργούν με το δικό τους τρόπο, μια καθημερινότητα όπως εκείνοι επιθυμούν. Η έμπνευση για δημιουργία μπορεί να βρίσκεται στην επόμενη γουλιά αρωματικού καφέ Coffeeway.»

Market news
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM