H&M

H&M Facebook Twitter
0

Στις 11 Σεπτεμβρίου, η H&M, Hennes & Mauritz ΑΕ, με αφορμή το λανσάρισμα της DoDenim συλλογής της, παρουσίασε μια μοναδική Denim Έκθεση Τέχνης με θέμα «Denim & Νερό». Σκοπός της έκθεσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό.

 Πέντε ταλαντούχοι καλλιτέχνες από διάφορες εκφάνσεις της τέχνης: ο Ελευθέριος Αμπατζής, ο Στρατής Ταυλαρίδης, η Cake a Wish, οι Kollektivemind* και οι Papairlines, παρουσίασαν τα έργα τους που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με το νερό μέσα από το δικό τους καλλιτεχνικό πρίσμα. 

“Στην H&M και πιο συγκεκριμένα εμείς στην ομάδα του denim, εργαζόμαστε εδώ και καιρό στα επόμενα βήματα για πιο αειφόρα denim. Στην H&M συνήθως μιλάμε για τα υφάσματα αλλά στα denim υπάρχει η ανάγκη να επικεντρωθούμε επίσης στην τελική επεξεργασία των τζιν μας. Με την εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών, οι προμηθευτές μας χρησιμοποίησαν περίπου 340 εκατομμύρια λιγότερα λίτρα νερού σε σύγκριση με τις συμβατικές τεχνικές παραγωγής,” εξηγούν οι Erik Karlsson (συντονιστής Περιβαλλοντολογικής Βιωσιμότητας) και John Loman (σχεδιαστής της H&M Denim). 

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης και η Ελένη Φουρέιρα ήταν τα βασικά πρόσωπα της Social Media Campaign της Η&Μ στην Ελλάδα με βασικό μήνυμα “Go Green, Wear Blue” περνώντας το δικό τους μήνυμα για αειφορία στη μόδα. 

Η νέα συλλογή Η&Μ Denim On είναι άνετη, διαχρονική και έτοιμη για «διασκέδαση». Τα Denim προσφέρουν ένα καθημερινό ντύσιμο που ταιριάζει με το στυλ και την προσωπικότητα όλων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM