DOLE

DOLE Facebook Twitter
0

ΗDole, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας φρούτων υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, διατήρησε τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην εκπαίδευση σε θέματα παιδικής διατροφής και επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά το αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο πραγματοποιώντας για τρίτη συνεχόμενη σχολική χρονιά πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης με τίτλο “Υγιεινή Διατροφή – Σωστή Εκπαίδευση” στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας.

Με πάνω από 2.200 επισκεφθέντα σχολεία τα τρία  τελευταία χρόνια η Dole ανέδειξε τα πολλαπλά οφέλη της κατανάλωσης φρούτων στις μικρές ηλικίες – και συνεπικουρούμενη από πολιτεία, σχολικούς παράγοντες, εξειδικευμένους επιστήμονες καθώς και τις οικογένειες των μαθητών - συνέβαλε και φέτος στην προσπάθεια που κάνει για την σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών μας.

Συγκεκριμένα, εξειδικευμένοι διατροφολόγοι εκπαίδευαν τους μαθητές σχετικά με την αναγκαιότητα και τις έννοιες της σωστής διατροφής, της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη συνεισφορά τους στην υγεία, την ευεξία καθώς και τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους, να εκφράσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις για την υγιεινή διατροφή και τη βελτίωση της καθημερινής τους απόδοσης με τους ειδικούς.

Την ενημέρωση και τον διάλογο με τα παιδιά ακολουθούσε διανομή φρούτων, ειδικά σχεδιασμένων σταυρόλεξων και ενημερωτικών εντύπων που περιείχαν σχετικό υλικό, τεστ ευεξίας, παιχνίδια ζωγραφικής και χρήσιμες, υγιεινές συνταγές τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς τους. Επιπλέον, πραγματοποιούσαμε μια εντυπωσιακή εικονική περιήγηση στη νέα ιστοσελίδα της Dole, www.dole-earth.com και εξηγούσαμε όλες τις δυνατότητές της.

Υπήρχε προβολή βίντεο και επακόλουθη συζήτηση για το περιεχόμενό τους (η πορεία της μπανάνας από τη φυτεία στο μαγαζί, θέματα βιωσιμότητας και περιβάλλοντος) καθώς και επίδειξη καθαρισμού ανανά μέσω της χρήσης κατάλληλου εξοπλισμού.

“Είναι πρώτιστο καθήκον για τη Dole να ενημερώνει τα παιδιά για τα οφέλη της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών,” δηλώνει ο Στάθης Πισλής, Διευθυντής Πωλήσεων της Dole Hellas. Η Dole θα συνεχίσει σταθερά να έχει τον ηγετικό ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών και των οικογενειών τους για τα οφέλη της σωστής διατροφής και ειδικά των φρούτων ενώ, παράλληλα, θα δίνει σε όλους την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM