Bosch

Bosch Facebook Twitter
0

125 χρόνια συμπληρώνονται  φέτος από την ίδρυση της Bosch, της εταιρίας που ενέταξε στην εταιρική κουλτούρα και  την επιχειρηματική στρατηγική της την αξιοπιστία, την αποτελεσματικότητα και την εμπιστοσύνη, αξίες που θεμελιώθηκαν από τον ιδρυτή της Robert Bosch.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του εορτασμού των 125 χρόνων της, η Bosch ξεκινά διαγωνισμό με τίτλο: «Είστε… 125 ετών; (εσείς και η παρέα σας). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, μέσω ειδικού micro site στη διεύθυνση www.bosch125.gr  και μιας εφαρμογής στο Facebook (www.facebook.com/bosch125), αλλά και από το δίκτυο των συνεργαζόμενων με τη Βosch καταστημάτων, μέσω ειδικών φυλλαδίων που θα διανείμουν.

Οι καταναλωτές καλούνται να σχηματίσουν ομάδες που θα έχουν συνολικό άθροισμα ηλικίας το 125 και να κερδίσουν έως 125€ επιστροφή χρημάτων σε όλες τις επετειακές συσκευές Bosch και συμμετοχή σε κλήρωση για 3 νοικοκυριά Bosch, αξίας 3.000€ το κάθε ένα!

Παράλληλα, η εταιρία ανακοίνωσε την έναρξη του δεύτερου μέρους του διαγωνισμού “Be the Boss… with Bosch”, που έχει ξεκινήσει από το Μάρτιο, με την υποστήριξη της Νόνης Δούνια και του Γρηγόρη Αρναούτογλου και θα ολοκληρωθεί την περίοδο των Χριστουγέννων.  Ο διαγωνισμός αυτός διεξάγεται σε συνεργαζόμενα με την εταιρία καταστήματα ηλεκτρικών ειδών και αφορά στα συστήματα σιδερώματος Bosch και ένα iPhone  application: Το κοινό  σιδερώνει ρούχα στην οθόνη αφής ενός iPad και οι 3  που  πετυχαίνουν το υψηλότερο score κερδίζουν  3 συστήματα σιδερώματος Bosch και τη συμμετοχή τους στον τελικό διαγωνισμό με έπαθλα ένα ταξίδι στον Αγ. Μαυρίκιο και 2 iPhone4!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM