ΖeniΘ: Στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα Facebook Twitter

ΖeniΘ: Στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα

0

 

O ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, μιλά στη LiFO για τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρει σε νοικοκυριά, επιχειρήσεις και δημόσια κτίρια, τη στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας.

— Αγαπητέ κ. Εξαρχουλάκο, ποιος είναι ο στόχος της ZeniΘ όσον αφορά τις υπηρεσίες της προς τον καταναλωτή;

Η ΖeniΘ είναι ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με ιστορία που μετράει περισσότερα από 20 χρόνια δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα. Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα. Στη ZeniΘ προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από ενεργειακές υπηρεσίες και προϊόντα σε ρεύμα και φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

— Αν έπρεπε να επιλέξετε τρεις λέξεις για να περιγράψετε τη ΖeniΘ, ποιες θα ήταν αυτές;

Θα επέλεγα αυτές που είναι συνυφασμένες με την ιστορία και την προσφορά της: καινοτομία, εμπειρία, εμπιστοσύνη. Καινοτομία σε πλήθος προϊόντων και ενεργειακών υπηρεσιών που συνεχώς εμπλουτίζονται –γίνονται ψηφιακές για να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία στο καταναλωτή, εφόσον κάνει τις συναλλαγές του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια–, είναι φτιαγμένες για τις εξειδικευμένες ανάγκες τους στην ενέργεια, είτε για το σπίτι είτε για την επιχείρησή τους, και συμπληρώνονται από πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες που στηρίζουν και διευκολύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό.

Εμπειρία, γιατί δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά ενέργειας, αλλά φέρει και την τεχνογνωσία του μετόχου της από τις ώριμες αγορές του εξωτερικού. Τέλος, εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να τη διατηρεί και να την ενδυναμώνει διαρκώς. Στεκόμαστε δίπλα τους ως πραγματικός ενεργειακός σύμβουλος για να δούμε τις πραγματικές τους ανάγκες, μιλώντας τους ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τα προϊόντα και τις προσφορές μας.

Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να τη διατηρεί και να την ενδυναμώνει διαρκώς. Στεκόμαστε δίπλα τους ως πραγματικός ενεργειακός σύμβουλος για να δούμε τις πραγματικές τους ανάγκες, μιλώντας τους ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τα προϊόντα και τις προσφορές μας.

— Εν μέσω της πανδημίας είδαμε ραγδαία αύξηση των ψηφιακών υπηρεσιών. Πώς αντιμετωπίσατε τα νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη;

H ZeniΘ προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι, ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που ειδικά εν μέσω πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες, στις οποίες πρωτοπορεί και τις οποίες μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.


Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους σ' αυτή την υπηρεσία οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται επίσης από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ Βill Ρrotection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200 ευρώ) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.


Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή τους κατανάλωση, στο κόστος, στις συναλλαγές και στους λογαριασμούς τους.
Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, για παράδειγμα μπορεί να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.


Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, μόλις λανσάραμε την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

— Τι άλλο να περιμένουμε;

Δεν εφησυχάζουμε, όπως έχουμε αποδείξει. Εκτός από τα ψηφιακά, συνεχίζουμε να δημιουργούμε και φυσικά σημεία επαφής με τον πελάτη, ερχόμαστε περισσότερο κοντά του, προκειμένου να καλύπτουμε καλύτερα τις ανάγκες του. Ήδη φέτος εγκαινιάσαμε τα γραφεία μας και το δεύτερο κατάστημά μας στην Αθήνα, στο Orbit, το πιο «πράσινο» κτίριο της πόλης, και το δεύτερο κατάστημά μας στο κέντρο της Λάρισας, φτάνοντας τα 10 φυσικά καταστήματα πανελλαδικά.

Ανακοινώσαμε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, για να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικονομικό προϋπολογισμό.

 
Επίσης, συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι, παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, μέσω της οποίας ο καταναλωτής αποκτά πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check-up και σε υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές για έναν ολόκληρο χρόνο.


Στο φάσμα των επιπρόσθετων δωρεάν υπηρεσιών μας προσφέρουμε επίσης, σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600 ευρώ.
Και συνεχίζουμε.

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM