Η συνθέτρια του πρωτοπόρου ήχου και των ηλεκτρονικών κομψοτεχνημάτων του Σαμποτάζ, των Μασκών Ηλίου και των Λεπιδόπτερων, που μελοποίησε μοναδικά Καρυωτάκη και «έμαθε από τον Χατζιδάκι πώς να κάνει μελωδία την αστική μυθολογία και από το ροκ των ‘70s πώς να ζωγραφίζει τοπία μοναξιάς», μία από τους βασικούς συνθέτες της Λιλιπούπολης, με φανατικούς ακροατές και κοινό που τη λατρεύει, επέστρεψε πριν από λίγο καιρό με τα Ημερολόγια, ένα προσωπικό ταξίδι στο δικό της ποιητικό σύμπαν. Στους στίχους της έχουν αποτυπωθεί οι ερμητικές ζωές στη μεγαλούπολη, οι μετανάστες, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, διαδρομές μοναχικών ανθρώπων, εικόνες φύσης, ο ήχος του ραδιοφώνου, οι έρωτες, οι ανασφάλειες, ο Σιντ Μπάρετ, ο Καβάφης και ο Σολωμός. Η Λένα Πλάτωνος ταξίδεψε τριάντα χρόνια μουσικής δημιουργίας με τους δικούς της όρους και στο δικό της χρόνο, «δημιουργώντας άθελά της το μύθο ενός προφήτη δίχως τόπο». Στις 28 Ιουλίου έχει καλέσει στο Ηρώδειο παλιούς και καινούργιους φίλους και θα κάνει μια αναδρομή στο έργο της. Θα συμμετέχουν ο Γιάννης Παλαμίδας, η Έλλη Πασπαλά, η Μάρθα Φριντζήλα, ο Κωνσταντίνος Βήτα, η Victoria και ο Βασιλικός Σακάς.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Βασιλιάς Κάρολος: Η πρώτη αντίδραση στην παραίτηση του πρίγκιπα Άντριου από τους τίτλους του

Bugonia: Ειδική προβολή της ταινίας του Λάνθιμου, αλλά μόνο για όσους δεν έχουν μαλλιά

Η σπαρακτική ιστορία της «κακοαγαπημένης» γλύπτριας Καμίλ Κλοντέλ

Επιμήκυνση ποδιών στην Τουρκία: Το νέο ακραίο trend αισθητικής

Φοινικούντα: Νέες αποκαλύψεις για τη διπλή δολοφονία – Καταθέσεις, αντιφάσεις και η «σκιά» της κληρονομιάς

σχόλια