Τα βήματα για γρήγορη αποτοξίνωση σε μόλις 24 ώρες

Τα βήματα για γρήγορη αποτοξίνωση σε μόλις 24 ώρες Facebook Twitter
Μέχρι να επαναφέρεις για τα καλά στον μεταβολισμό σου, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα κιόλας προκειμένου να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να λειτουργήσει λίγο καλύτερα!
0

Τα Χριστούγεννα είναι αδιαμφισβήτητα η εποχή του χρόνου για να πεις "ναι!" Ναι σε ένα παραπάνω ποτό, ένα επιπλέον κομμάτι γλυκό, λίγο ακόμα τυρί και πάει... λέγοντας. 

Αν ακολούθησες και εσύ αυτόν τον γενικό κανόνα των γιορτών, οι πρώτες ημέρες της νέας χρονιάς σε βρίσκουν μάλλον φουσκωμένο, εξαντλημένο και με παραπάνω κιλά. "Μια από τις αρνητικές επιπτώσεις της κακής διατροφής και του περίσσιου αλκοόλ είναι ο κακός μεταβολισμός. Η δυσλειτουργία του μεταβολισμού μπορεί να παρουσιαστεί ως αύξηση του βάρους, αυξημένη αρτηριακή πίεση και χοληστερίνη, πεσμένη ενέργεια, λιγούρες και δυσκολία στον ύπνο" λέει η Sarah Asay, διατροφολόγος στο bistroMD. 

"Τα καλά νέα είναι πως αυτά τα συμπτώματα μπορούν να μειωθούν με μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής" συμπληρώνει η ίδια. Μέχρι όμως να επαναφέρεις για τα καλά στον μεταβολισμό σου, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα κιόλας προκειμένου να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να λειτουργήσει λίγο καλύτερα!

Όταν πίνεις αλκοόλ, ο οργανισμός σου βάζει την διάσπασή του σε προτεραιότητα, οπότε οτιδήποτε άλλο έχεις καταναλώσει μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και αυτό σημαίνει πως αποθηκεύεται ως λίπος. Κάνε για λίγες ημέρες αποτοξίνωση από το αλκοόλ για να επανέλθεις πιο γρήγορα.

Μάλιστα, 24 μόλις ώρες αρκούν για να αφήσεις τις... αμαρτίες των γιορτών πίσω σου για τα καλά! Να πώς θα το κάνεις, με τις συμβουλές τις Asay:

1

Κοιμήσου άφθονα

Πέσε νωρίς για ύπνο και χάρισε στον οργανισμό σου λίγο παραπάνω χρόνο για να επανέλθει. Ο ύπνος, άλλωστε, έχει συνδεθεί με το σωματικό βάρος, μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης και βελτιώνει συνολικά την υγεία. Βεβαιώσου, ακόμα, πως το δωμάτιο που κοιμάσαι είναι δροσερό και μην φοβηθείς να αυξήσεις τις ώρες ύπνου σου από 8 σε 10 για μία νύχτα.

2

Πιες ένα μεγάλο ποτήρι νερό αμέσως μόλις ξυπνήσεις

Και άλλο ένα ακριβώς πριν κοιμηθείς! Τις ώρες που κοιμάσαι, το σώμα σου δεν ενυδατώνεται καθόλου. Χάρισέ του λοιπόν αυτό το στοιχείο που του λείπει για να ενεργοποιήσεις και να αναζωογονήσεις όλα σου τα κύτταρα.

3

Τεντώσου!

Ακόμα κι αν είσαι στη δουλειά, πάρε 5 λεπτά κάθε ώρα για να τεντωθείς και να περπατήσεις λίγο. Αυτή η τεχνική θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις την κόπωση, θα ενεργοποιήσει ολόκληρο το σώμα σου και θα ανεβάσει τους παλμούς σου κάτι που σημαίνει πως θα κάψεις περισσότερες θερμίδες ακόμα κι όταν απλά κάθεσαι! 

4

Πιες ένα αποτοξινωτικό ρόφημα

Ένα ρόφημα με λεμόνι, τζίντζερ, μέντα, καρύδα και πιπέρι καγιέν θα βοηθήσει στην πέψη και θα σε ξεφουσκώσει στο λεπτό. Διαφορά μπορεί ακόμα να κάνει και η προσθήκη λεμονιού στο νερό σου ή και μια κούπα τσάι τζίντζερ.

5

Απόφυγε το αλκοόλ

Όσο υπέροχο κι αν είναι το αγαπημένο σου ποτό, για τον οργανισμό σου το αλκοόλ συνεχίζει να είναι μία τοξίνη που μπορεί, ιδίως σε αυτή τη φάση, να πλήξει τον μεταβολισμό σου. Για την ακρίβεια, όταν πίνεις αλκοόλ, ο οργανισμός σου βάζει την διάσπασή του σε προτεραιότητα, οπότε οτιδήποτε άλλο έχεις καταναλώσει μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και αυτό σημαίνει πως αποθηκεύεται ως λίπος. Κάνε για λίγες ημέρες αποτοξίνωση από το αλκοόλ για να επανέλθεις πιο γρήγορα.

6

Μην στερηθείς

Όταν νιώθεις βαρύς είναι πολύ πιθανό να το ρίξεις στις... σαλάτες και τους χυμούς. Ωστόσο, αυτό δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος να βοηθήσεις τον οργανισμό σου. Τίποτα δεν θα πρέπει να θεωρηθεί απαγορευτικό αυτές τις μέρες. Αντιθέτως, θέσε μια συχνότητα με την οποία μπορείς να απολαμβάνεις όλα τα αγαπημένα σου φαγητά, χωρίς να στερηθείς τίποτα, και εφάρμοσέ την από σήμερα κιόλας. Για παράδειγμα μπορείς να τρως ροφήματα με ζάχαρη, τηγανητά, γλυκά και επεξεργασμένα τρόφιμα πιο αραιά. Αλλά αν θελήσεις απεγνωσμένα σοκολάτα αργά το απόγευμα, μπορείς να απολαύσεις λίγα κομμάτια χωρίς ενοχές. 

Με στοιχεία από το thethirty.com

 

Υγεία & Σώμα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμείς ψηφίζουμε Κάνναβη, εσύ;

Θέματα / «Εμείς ψηφίζουμε κάνναβη, εσύ;»

Το 16o Αντιαπαγορευτικό Φεστιβάλ που θα διεξαχθεί τον Μάιο στην Αθήνα στηρίζει την αποποινικοποίηση της κάνναβης, την απάλειψη του στίγματος, των ταμπού και των προκαταλήψεων και την προώθηση των βέλτιστων πολιτικών για τη χρήση, την κατοχή και την καλλιέργεια του φυτού σύμφωνα με τα διεθνή στάνταρ
NEWSROOM
Bryan Johnson

Υγεία & Σώμα / «Ζήστε, χωρίς να γεράσετε»: Ο γιατρός των εκατομμυριούχων που «παγώνει» τον χρόνο αποκαλύπτει τις μεθόδους του

Τα τρία επίπεδα μιας ζωής που για την ώρα μπορούν να πληρώσουν λίγοι, αλλά σε μερικά χρόνια θα είναι διαθέσιμα σε όλους.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αν είστε κοντά στην περιεμμηνόπαυση και ξεχνάτε πράγματα, μερικές επιστημονικές απαντήσεις

Υγεία & Σώμα / Γιατί ξεχνάμε πράγματα όταν είμαστε κοντά στην εμμηνόπαυση;

Η «ομίχλη του εγκεφάλου», ή αλλιώς η τάση να ξεχνάμε πράγματα και να βυθιζόμαστε σε στιγμιαίες κρίσεις πανικού κατά τη διάρκεια της περιεμμηνόπαυσης, είναι μια απολύτως εξηγήσιμη κατάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αθανάσιος Αλεξανδρίδης: «Ζούμε στην εποχή που όλοι θέλουν να αγαπηθούν»

Άκου την επιστήμη / Αθανάσιος Αλεξανδρίδης: «Ζούμε στην εποχή που όλοι θέλουν να αγαπηθούν»

Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον ψυχίατρο - ψυχαναλυτή Αθανάσιο Αλεξανδρίδη για τα διαχρονικά τραύματα της ελληνικής κοινωνίας, τη μοναξιά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ανθρώπινες σχέσεις, την κατασκευή φύλου, τον τρόπο που ερωτευόμαστε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Explainer: Πόσο αποτελεσματικά είναι, τελικά, τα χάπια δίαιτας των τελευταίων ετών;

Υγεία & Σώμα / Explainer: Πόσο αποτελεσματικά είναι, τελικά, τα χάπια δίαιτας των τελευταίων ετών;

Από το αμφιλεγόμενο Xenical στο πολυσυζητημένο Wegovy, μπορούμε πραγματικά να ελπίζουμε σε ένα χάπι που «καίει» το λίπος και διώχνει τα περιττά κιλά; Ποιες οι επιφυλάξεις των γιατρών; Η διαιτολόγος–διατροφολόγος Βάσω Βαγιώτα εξηγεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Μήπως τελικά είναι μάταιο να προσπαθούμε να απομακρυνθούμε από τα κινητά μας;

Υγεία & Σώμα / Μήπως τελικά είναι μάταιο να προσπαθούμε να απομακρυνθούμε από τα κινητά μας;

Ερευνητές, ψυχολόγοι και συγγραφείς αποφαίνονται ότι «ψηφιακή αποτοξίνωση» δεν υπάρχει. Λένε, όμως, ότι υπάρχει κάτι άλλο για να μην περάσουμε όλη μας τη ζωή μπροστά από ένα κινητό, και μοιάζει πολύ πιο εφικτό...
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Φωτεινή Τσαλίκογλου: «Το ασύλληπτο αυτής της τραγωδίας απειλεί με πάγωμα τη σκέψη και την καρδιά μας»

Υγεία & Σώμα / Φωτεινή Τσαλίκογλου: «Τα media μεταμορφώνουν σε θέαμα τον ιδιωτικό πόνο»

Η καθηγήτρια Ψυχολογίας και συγγραφέας εξηγεί γιατί η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη έχει προκαλέσει ένα συλλογικό τραύμα και εξηγεί πώς μπορούμε να το διαχειριστούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ Παναγιώτης Κατσίβελας

Υγεία & Σώμα / Παναγιώτης Κατσίβελας: «Καθημερινά το σύστημα αιμοδοσίας ζει σε καθεστώς κρίσης»

Ο πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας μιλά στη LiFO για την ανταπόκριση του συστήματος αιμοδοσίας στο δυστύχημα των Τεμπών, τις προκλήσεις που έφερε η πανδημία στη συλλογή μονάδων αίματος και την αναγκαιότητα να μη γίνονται ποτέ εκπτώσεις στην ασφάλεια.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Maud Le Rest: «Η ιατρική μισογυνική βία δεν μπορεί να αγνοείται πια!»

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας / Maud Le Rest: «Η ιατρική μισογυνική βία δεν μπορεί να αγνοείται πια»

Η Γαλλίδα δημοσιογράφος και συν-συγγραφέας της εκτεταμένης έρευνας για το πώς η ιατρική πολύ συχνά περιφρονεί τη γυναικεία συμπτωματολογία, με ολέθριες συνέπειες για τη ζωή και την υγεία εκατομμυρίων γυναικών, μιλά στη LiFO για το βιβλίο «Les patientes d'Hippocrate» που συνυπογράφει με την Eva Tapiero.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Πένθος και απώλεια: Πώς βοηθάμε ουσιαστικά κάποιον δικό μας που πενθεί

Υγεία & Σώμα / Πένθος και απώλεια: Πώς βοηθάμε ουσιαστικά κάποιον δικό μας που πενθεί

Μία κλινική ψυχολόγος εξηγεί το πώς μπορούμε να είμαστε πραγματικά δίπλα σ’ εκείνους που βιώνουν τρομακτικές απώλειες, βοηθώντας τους ουσιαστικά, χωρίς να γινόμαστε φορτικοί και να λέμε κοινοτοπίες.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ