Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται

Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
1

Όταν η τάση ξεκίνησε, κανείς δεν πίστευε πως θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια και κυρίως τόσο μεγάλη επιρροή, αλλά τα «άσχημα sneakers» ή αλλιώς γνωστά και ως «παπούτσια του μπαμπά» είναι πιο hot τάση στα υποδήματα τώρα, όπως σημειώνει το βαρόμετρο του Bloomberg.

Χοντροκομμένα, ογκώδη και φλύαρα, τα άσχημα αθλητικά παπούτσια, έχουν φτάσει να πωλούνται στο λιανικό εμπόριο για εκατοντάδες ή και χιλιάδες δολάρια.

Αντιπροσωπεύουν επίσης μια μεγάλη πρόκληση για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αθλητικών παπουτσιών που δεν έχουν συνηθίσει τον ρευστό και γεμάτο υπερβολή κόσμο της υψηλής μόδας.

Μέχρι πρόσφατα, εταιρείες όπως η Adidas και η Puma θα μπορούσαν να βασίζονται σε σταθερές πωλήσεις μινιμαλιστικών, ρετρό στιλ όπως το Stan Smith της Adidas και το Clyde της Puma.

Ωστόσο, όλο και περισσότερο, οι αγοραστές στρέφονται προς τα πανάκριβα sneakers που παρουσιάζονται στις πασαρέλες οίκων όπως ο Louis Vuitton, ο Versace και ο Balenciaga.

Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
To Βalenciaga Triple S σε ολόλευκο

Ο τελευταίος άλλωστε είναι για πολλούς ο υπαίτιος αυτής της τάσης καθώς χάραξε το δρόμο με το Balenciaga Triple S που έγινε sold out και το πιο πολυπόθητο παπούτσι της χρονιάς.

Κάποιοι το λάτρεψαν, ακόμη πιο πολλοί το μίσησαν, αλλά αυτό το sneaker ήταν παντού το θέμα συζήτησης και ψηλά στις λίστες των must have items.

Οι κατασκευαστές αθλητικών παπουτσιών έχουν αρχίσει να πλησιάζουν στη μόδα όσο πιο γρήγορα μπορούν. Η Adidas λάνσαρε τα ογκώδη  Yeezy του Kanye West και ακολούθησαν μοντέλα όπως το Yung 1.

Τη δεκαετία του 90, τέτοια παπούτσια θα απευθύνονταν μόνο σε μεσήλικες τουρίστες της Αμερικής, αλλά τώρα είναι στα πόδια όλων των χίπστερς και ταγκάρονται μανιωδώς στο Instagram.

Η Puma και η Fila έχουν επίσης «παρασυρθεί» από την τάση ενώ σχεδόν όλες οι εταιρίες επιχειρούν να δώσουν λίγο παραπάνω όγκο στα παπούτσια τους.

O ανταγωνισμός είναι μεγάλος...

Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
Υeezy
Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
To Yung της Αdidas
Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
H πρόταση της Puma

Υποστηριζόμενα από τα social media και τη δημοτικότητα των high-end streetwear, τα sneakers έχουν καταστεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες σε είδη πολυτελείας, με πωλήσεις αυξημένες έως και 10% το 2017, σύμφωνα με την Bain & Co. Αντίθετα, οι πωλήσεις των συμβατικών αθλητικών υποδημάτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν μόλις 2% πέρυσι, σύμφωνα με την NPD.

Το πρόβλημα για τις εταιρείες υποδημάτων είναι ότι αυτό που είναι best seller τώρα καταλήγει γρήγορα στο πίσω μέρος του ντουλαπιού, ακόμη και μέσα σε έξι μήνες, καθώς οι αγοραστές σπεύδουν στον επόμενο που θα λανσάρει ένα hot άσχημο παπούτσι.

«Οι κύκλοι ζωής αλλάζουν πολύ πιο γρήγορα στον κόσμο της μόδας», δήλωσε στο Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Kasper Rorsted, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε καλύτερες πωλήσεις και κέρδη από το μήνα αυτό.

«Εκεί βρίσκεται η πρόκληση και η ευκαιρία. Μπορείτε να εντοπίσετε την τάση; Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτό το παπούτσι με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ό, τι συνήθως και να προλάβετε τους άλλους;», λέει εξηγώντας ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας.

Η Adidas εκτιμά ότι θα ανταποκριθεί στην πρόκληση αυτή. Έχει δημιουργήσει ταχύτατα εργοστάσια στη Γερμανία και τις Η.Π.Α., τα οποία μπορούν να κόψουν με λέιζερ και να δημιουργήσουν ένα ζευγάρι παπουτσιών μέσα σε 24 ώρες. Αυτό είναι τρομακτικά ταχύτερο σε σχέση με τους δύο ή και τρεις μήνες που χρειάζονται οι παραδοσιακοί προμηθευτές και κατασκευαστές της εταιρείας στο Βιετνάμ, οι οποίοι παράγουν παπούτσια σε μεγάλες παρτίδες.

Οι κατασκευαστές αθλητικών υποδημάτων εξακολουθούν ωστόσο να βασίζονται σε πιο εδραιωμένα μοντέλα. Ενώ το Stan Smith, που αναστήθηκε πριν μερικά χρόνια, χάνει μέρος της δυναμικής του και τώρα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 5% των παγκόσμιων πωλήσεων της Adidas, εξακολουθεί να κερδίζει έδαφος στην Κίνα, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της εταιρείας.

Όμως η νέα σεζόν βρίσκει τους μεγάλους οίκους να έχουν ετοιμάσει νέες τάσεις και να ανεβάζουν πολύ το επίπεδο του ανταγωνισμού.

Φέτος το χειμώνα, δεν υπάρχει κανείς διάσημος οίκος μόδας που να μην υιοθέτησε πλήρως ή εν μέρει την τάση.

Η Balenciaga συνεχίζει να παίζει χρωματικά με το Triple S, o Gucci κυκλοφόρησε μια υπερπαραγωγή για τα πόδια μας, και ακόμη και ο κλασικός Tod's πειραματίζεται με τις γραμμές αυτές.

Θρασύτερος όλων ο Givenchy, o οποίος λανσάρει ένα υβρίδιο ορειβατικού και αθλητικού παπουτσιού που ειλικρινά θα έχει ενδιαφέρον αν δει κανείς πώς και από ποιον θα φορεθεί.

Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
O πειραματισμός των Tod's
Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
Tα υπερβολικά Gucci
Τα άσχημα, χοντροκομμένα sneakers φέτος έχουν ακόμη μεγαλύτερο «θράσος» - Η τάση συνεχίζεται Facebook Twitter
To Givenchy υβρίδιο

Πρόσφατα είχαμε αναφερθεί και πάλι στο θέμα καθώς ακόμη και τα γυναικεία βραδινά παπούτσια είχαν αρχίσει να αφομοιώνουν τις τάσεις - με αμφιλεγόμενο αποτελέσματα...

Μόδα & Στυλ
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ