Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού

Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter
Με μια ανατρεπτική καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, στην οποία ο λόγος δόθηκε σε άνδρες, η Gilead Sciences μάς υπενθύμισε γιατί ο καρκίνος του μαστού αποτελεί μια υπόθεση όλων μας.
0

ADVERTORIAL

Με μια ανατρεπτική καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, στην οποία ο λόγος δόθηκε σε άνδρες, η Gilead Sciences μάς υπενθύμισε γιατί ο καρκίνος του μαστού αποτελεί μια υπόθεση όλων μας.

Η αντισυμβατική εκστρατεία, με το σαφές σύνθημα «ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους», πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού και ήρθε να ανατρέψει τα στερεότυπα για μια πάθηση που θεωρείται «κατεξοχήν γυναικεία». 

Αν στην περσινή καμπάνια της Gilead Sciences συμμετείχαν  εργαζόμενες στη βιοφαρμακευτική εταιρεία –η πρώτη φορά που γυναίκες εργαζόμενες σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας αποτέλεσαν τα κεντρικά πρόσωπα μιας τέτοιας εκστρατείας–, φέτος οι άνδρες πήραν τη σκυτάλη. Εκείνοι που μέσα από τη δουλειά τους πολεμούν τον καρκίνο. Εκείνοι που βρίσκονται καθημερινά δίπλα, γύρω και κοντά σε γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού.

Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter

Εκείνοι που καθημερινά στηρίζουν τις γυναίκες και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους με το να τις φροντίζουν, να τις ενθαρρύνουν, να τους δίνουν αγάπη και κουράγιο. Εκείνοι που στέκονται δίπλα τους, διαρκώς και αδιαμφισβήτητα. Εκείνοι που δίνουν τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού από το «παρασκήνιο», με όλες τους τις δυνάμεις. 

Οι σύζυγοι, οι γιοι, οι μπαμπάδες, οι σύντροφοι, οι αδελφοί, οι φίλοι, οι συνάδελφοι, είναι εκείνοι που στη φετινή καμπάνια μετέφεραν το μήνυμα ολοκληρωμένο.

Ο καρκίνος του μαστού, όμως, αφορά τους άνδρες πολλαπλά, γιατί και οι ίδιοι ενδέχεται να νοσήσουν. Και με τους άνδρες στο προσκήνιο δίνεται μια ευκαιρία σε όλους μας να αντιληφθούμε πως ο καρκίνος του μαστού ενδέχεται να αναπτυχθεί και σε εκείνους. Συγκεκριμένα η συχνότητα είναι 1-2 άνδρες ανά 200 γυναίκες με καρκίνο του μαστού, δηλαδή ένα ποσοστό της τάξης του 0,5-1%. Δυστυχώς οι άντρες συχνά το αγνοούν, έτσι ορισμένες φορές απευθύνονται στον γιατρό με σημαντική καθυστέρηση.

Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter

Η αντισυμβατική καμπάνια της Gilead Sciences έρχεται να προστεθεί σε εκείνη την αλυσίδα των εκστρατειών ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που μας ταρακουνούν τόσο με την αμεσότητα του μηνύματος όσο και με την πρωτοτυπία στη μετάδοσή του. «Ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλες» δήλωσαν με σαφήνεια πέρυσι οι εργαζόμενες της εταιρείας, «ο καρκίνος τους μαστού μάς αφορά όλους», είπαν όλοι οι άνδρες που φωτογραφήθηκαν για να δυναμώσουν το μήνυμα της ευαισθητοποίησης για τη νόσο φέτος, συμμετέχοντας στην πολυεπίπεδη προσπάθεια για την πρόληψη, τον προσυμπτωματικό έλεγχο και τη θεραπεία. 

Για τις ανάγκες της καμπάνιας τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ο σταθμός του μετρό Συντάγματος «μετέδωσαν» ότι «ο καρκίνος του μαστού αφορά όλους», ενώ η Gilead Sciences στήριξε ενεργά και αυτήν τη χρονιά ως επίσημος χορηγός τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure® που διοργανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». 

Η Gilead Sciences και οι άνθρωποί της το έκαναν σαφές και πλέον είναι στο χέρι μας να το κατανοήσουμε αίροντας τα στερεότυπα με τη στάση μας, όλες και όλοι, γυναίκες και άνδρες: η αποτελεσματική αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού περνά μέσα από την ενημέρωση, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση. 

Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter
Υγεία & Ευεξία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη

Υγεία & Ευεξία / 1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη

Από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, κλείστηκαν συνολικά πάνω από 86.000 ραντεβού, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του 1566, της εφαρμογής MyHealth και της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr
THE LIFO TEAM
Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Υγεία & Ευεξία / Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Oι ρευματοπάθειες συνολικά είναι νοσήματα που μπορούν να εμφανιστούν σε οποιαδήποτε ηλικία και από τα νοσήματα που πλήττουν νεαρά άτομα, η αξονική σπονδυλαρθρίτιδα ξεκινά νωρίς, γι’ αυτό συνοδεύεται και από βαρύ ψυχολογικό φορτίο. Κι αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος να διαγιγνώσκεται έγκαιρα και να θεραπεύεται σωστά.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Υγεία & Ευεξία / Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Με προσήλωση στην ποιότητα, συνεχή ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και ασθενοκεντρική προσέγγιση, ο Όμιλος Ευρωκλινικής παραμένει σταθερά στην κορυφή της παροχής υπηρεσιών υγείας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια εφαρμογή

Υγεία & Ευεξία / Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια καινοτόμο εφαρμογή

Αξιοποιώντας το καινοτόμο app Remente, που αναπτύχθηκε από τον διακεκριμένο ψυχίατρο και καθηγητή Αντώνιο Ντακανάλη, η Bayer καλλιεργεί κλίμα ευημερίας για τους ανθρώπους της.
THE LIFO TEAM