Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις
Η επιτυχία του Ομίλου Ευρωκλινικής αποδεικνύει ότι η προσήλωση στην ποιότητα, η συνεχής ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και η ασθενοκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που τον καθιστούν ηγέτη στην παροχή υπηρεσιών υγείας.

Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Με προσήλωση στην ποιότητα, συνεχή ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και ασθενοκεντρική προσέγγιση, ο Όμιλος Ευρωκλινικής παραμένει σταθερά στην κορυφή της παροχής υπηρεσιών υγείας.

ADVERTORIAL

 

Στον Όμιλο Ευρωκλινικής νιώθουμε περήφανοι που, για ακόμα μία χρονιά, τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Ασθενών συνεχίζουν να είναι εντυπωσιακά, με 9 στους 10 ασθενείς να δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους προσφέραμε, τόσο στην εξυπηρέτηση όσο και στη φροντίδα που έλαβαν κατά την παραμονή τους στην κλινική μας.

 

Η Έρευνα Ικανοποίησης Ασθενών πραγματοποιήθηκε από ανεξάρτητη και αξιόπιστη εταιρεία ερευνών, σε συνολικό δείγμα 15.600 ατόμων που επισκέφθηκαν τον Όμιλο Ευρωκλινικής το χρονικό διάστημα 01.01.2024 έως και 31.12.2024. Η έρευνα ξεκίνησε το 2018 και για το 2024 πραγματοποιήθηκε σε διπλάσιο αριθμό δείγματος ασθενών με σκοπό την αύξηση της αξιοπιστίας της.   

 

O Όμιλος συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα και την καινοτομία, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση των ασθενών του και προσφέροντας το καλύτερο δυνατό επίπεδο φροντίδας και εξυπηρέτησης.

 

Αριθμοί που «μιλούν»

Σύμφωνα με την έρευνα, το μέσο ποσοστό ικανοποίησης εξωτερικών ασθενών Ευρωκλινικής Αθηνών & Ευρωκλινικής Παίδων ανέρχεται στο 93,3%. Επίσης,  το μέσο ποσοστό ικανοποίησης εσωτερικών ασθενών Ευρωκλινικής Αθηνών & Ευρωκλινικής Παίδων ανέρχεται  στο 89,9%. Παράλληλα, το μέσο ποσοστό ικανοποίησης περιστατικών Πολυϊατρείου – Σημείου Δ.Υ.Ο. ανέρχεται στο 94,5%. 

 

Η έρευνα εστιάζει σε ποιοτικούς δείκτες και οι βασικότεροι παράγοντες που ξεχώρισαν και συνέβαλαν στην υψηλή αξιολόγηση των ασθενών είναι: Η συμπεριφορά και η εξυπηρέτηση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, η άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση ως προς τις διαδικασίες εισαγωγής και εξιτηρίου, καθώς και οι κτιριακές εγκαταστάσεις και οι συνθήκες καθαριότητας των δωματίων.

 

Τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν στην πράξη την αδιάκοπη προσπάθεια του Ομίλου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ποιοτική εμπειρία στους ασθενείς του.

 

Στο επίκεντρο της φροντίδας μας, ο ασθενής

Βασική προτεραιότητα του Ομίλου Ευρωκλινικής είναι η ασφάλεια και η φροντίδα των ασθενών μας, μικρών και μεγάλων. Η φιλοσοφία μας είναι ασθενοκεντρική και όλες οι ενέργειές μας στοχεύουν στο να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας και να ανταποκρινόμαστε πλήρως σε κάθε ανάγκη του ασθενούς.

 

Η μέτρηση και παρακολούθηση της ικανοποίησης των ασθενών, η διαφάνεια, η συνεχής αναβάθμιση και παροχή καινοτόμων ιατρικών υπηρεσιών, καθώς και η στελέχωση των κλινικών με άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό, σε ένα περιβάλλον που προάγει τον σεβασμό, αποτελούν βασικούς πυλώνες της λειτουργίας μας και κινητήριες δυνάμεις για συνεχή εξέλιξη.

 

Η διαχείριση παραπόνων, το κλειδί για τη συνεχή βελτίωση

Στον Όμιλο Ευρωκλινικής δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ικανοποίηση των ασθενών. Η έγκαιρη και αποτελεσματική διαχείριση τυχόν παραπόνων, κατά τη διάρκεια παραμονής τους στους χώρους των κλινικών του Ομίλου, αποτελεί για εμάς αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας.

 

Το 2024, η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων ενισχύθηκε με την εφαρμογή νέας Οδηγίας, η οποία καθορίζει με σαφήνεια τα βήματα και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθούνται από όλες τις Διευθύνσεις για την αντιμετώπισή τους. Επιπλέον, η τήρηση αρχείου παραπόνων και στατιστικών δεδομένων συμβάλλει στην επιτυχή παρακολούθησή τους με απώτερο στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας.

 

Δέσμευση μας να παραμείνουμε στην κορυφή

Η επιτυχία του Ομίλου Ευρωκλινικής αποδεικνύει ότι η προσήλωση στην ποιότητα, η συνεχής ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και η ασθενοκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που τον καθιστούν ηγέτη στην παροχή υπηρεσιών υγείας. Με τη δέσμευση να παραμείνουμε στην κορυφή, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ποιότητα και την καινοτομία, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση των ασθενών και προσφέροντας το καλύτερο δυνατό επίπεδο φροντίδας και εξυπηρέτησης.

 

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Υγεία & Ευεξία
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon