1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη

1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη Facebook Twitter
0

Στη διάθεση των πολιτών είναι από την 1η Οκτωβρίου ο νέος τρόπος για προγραμματισμό ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ και οι κλήσεις-ρεκόρ που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας, αποτυπώνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο την μεγάλη ανάγκη του κοινού για ένα κεντρικό σημείο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης.  

Κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας της υπηρεσίας, η γραμμή του Υπουργείου Υγείας είχε πάνω από 150.000 κλήσεις. Πρόκειται για πρωτοφανή αριθμό για τα δεδομένα των τηλεφωνικών κέντρων στην Ελλάδα, με το ενδιαφέρον των πολιτών να είναι εξαιρετικά μεγάλο, γεγονός που φαίνεται στους αριθμούς.  

Ήδη από την 1η ημέρα λειτουργίας της υπηρεσίας των ραντεβού, άνοιξαν οι γραμμές για την δυνατότητα υποδοχής μεγαλύτερου όγκου κλήσεων, προστέθηκαν ενημερωτικά ηχητικά μηνύματα και μπήκαν άμεσα εφεδρικές ομάδες εξυπηρέτησης – εκπαιδευμένες στην θεματολογία του 1566- για να ενισχύσουν τα ραντεβού.

Ο καθένας από εμάς μπορεί πλέον να κλείσει το ραντεβού που επιθυμεί στις δημόσιες δομές υγείας, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Και μπορεί να το κάνει όχι μόνο μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, αλλά και ψηφιακά με τρόπο, άμεσο και εύκολο, μέσω:  

  • · της εφαρμογής MyHealth και

  • · της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.

Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης εξυπηρετείται γρήγορα και αποτελεσματικά, ξεχνώντας τις δυσλειτουργικές διαδικασίες του παρελθόντος και την αναζήτηση πληροφοριών και εξυπηρέτησης μέσα από διάσπαρτες πηγές. Από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, κλείστηκαν συνολικά πάνω από 86.000 ραντεβού, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του 1566, της εφαρμογής MyHealth και της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.

H πρεμιέρα έδειξε την ανάγκη και επιβεβαίωσε την επιλογή. Με μια σειρά από ενέργειες, όπως οι συνεχείς έρευνες ικανοποίησης και η αναβάθμιση των ψηφιακών εργαλείων εξυπηρέτησης, με στόχο την ενίσχυση και βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται, το Υπουργείο Υγείας κάνει σημαντικά άλματα στην είσοδο σε μια νέα εποχή εξυπηρέτησης των πολιτών.

1566: Ρεκόρ κλήσεων για ραντεβού στα νοσοκομεία - αποτυπώνουν την ανάγκη του πολίτη Facebook Twitter
Υγεία & Ευεξία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Υγεία & Ευεξία / Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα, ένα ρευματικό νόσημα που αρχίζει νωρίς

Oι ρευματοπάθειες συνολικά είναι νοσήματα που μπορούν να εμφανιστούν σε οποιαδήποτε ηλικία και από τα νοσήματα που πλήττουν νεαρά άτομα, η αξονική σπονδυλαρθρίτιδα ξεκινά νωρίς, γι’ αυτό συνοδεύεται και από βαρύ ψυχολογικό φορτίο. Κι αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος να διαγιγνώσκεται έγκαιρα και να θεραπεύεται σωστά.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Υγεία & Ευεξία / Ο Όμιλος Ευρωκλινικής για 7η συνεχή χρονιά στην κορυφή της ποιότητας με αποδείξεις

Με προσήλωση στην ποιότητα, συνεχή ανατροφοδότηση από τους ασθενείς και ασθενοκεντρική προσέγγιση, ο Όμιλος Ευρωκλινικής παραμένει σταθερά στην κορυφή της παροχής υπηρεσιών υγείας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια εφαρμογή

Υγεία & Ευεξία / Η Bayer Ελλάς βάζει την ψυχική υγεία των εργαζομένων της σε πρώτο πλάνο με μια καινοτόμο εφαρμογή

Αξιοποιώντας το καινοτόμο app Remente, που αναπτύχθηκε από τον διακεκριμένο ψυχίατρο και καθηγητή Αντώνιο Ντακανάλη, η Bayer καλλιεργεί κλίμα ευημερίας για τους ανθρώπους της.
THE LIFO TEAM