Στη διάθεση των πολιτών είναι από την 1η Οκτωβρίου ο νέος τρόπος για προγραμματισμό ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ και οι κλήσεις-ρεκόρ που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας, αποτυπώνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο την μεγάλη ανάγκη του κοινού για ένα κεντρικό σημείο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης.
Κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας της υπηρεσίας, η γραμμή του Υπουργείου Υγείας είχε πάνω από 150.000 κλήσεις. Πρόκειται για πρωτοφανή αριθμό για τα δεδομένα των τηλεφωνικών κέντρων στην Ελλάδα, με το ενδιαφέρον των πολιτών να είναι εξαιρετικά μεγάλο, γεγονός που φαίνεται στους αριθμούς.
Ήδη από την 1η ημέρα λειτουργίας της υπηρεσίας των ραντεβού, άνοιξαν οι γραμμές για την δυνατότητα υποδοχής μεγαλύτερου όγκου κλήσεων, προστέθηκαν ενημερωτικά ηχητικά μηνύματα και μπήκαν άμεσα εφεδρικές ομάδες εξυπηρέτησης – εκπαιδευμένες στην θεματολογία του 1566- για να ενισχύσουν τα ραντεβού.
Ο καθένας από εμάς μπορεί πλέον να κλείσει το ραντεβού που επιθυμεί στις δημόσιες δομές υγείας, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Και μπορεί να το κάνει όχι μόνο μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, αλλά και ψηφιακά με τρόπο, άμεσο και εύκολο, μέσω:
· της εφαρμογής MyHealth και
· της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.
Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης εξυπηρετείται γρήγορα και αποτελεσματικά, ξεχνώντας τις δυσλειτουργικές διαδικασίες του παρελθόντος και την αναζήτηση πληροφοριών και εξυπηρέτησης μέσα από διάσπαρτες πηγές. Από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, κλείστηκαν συνολικά πάνω από 86.000 ραντεβού, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του 1566, της εφαρμογής MyHealth και της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.
H πρεμιέρα έδειξε την ανάγκη και επιβεβαίωσε την επιλογή. Με μια σειρά από ενέργειες, όπως οι συνεχείς έρευνες ικανοποίησης και η αναβάθμιση των ψηφιακών εργαλείων εξυπηρέτησης, με στόχο την ενίσχυση και βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται, το Υπουργείο Υγείας κάνει σημαντικά άλματα στην είσοδο σε μια νέα εποχή εξυπηρέτησης των πολιτών.
