ΟΛΥΜΠΟΣ freelact: Το δημοφιλές γάλα κυκλοφορεί σε συσκευασία Tetra Pak® με μη αποσπώμενο καπάκι

ΟΛΥΜΠΟΣ freelact: Το δημοφιλές γάλα κυκλοφορεί σε συσκευασία Tetra Pak® με μη αποσπώμενο καπάκι Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ freelact που συνδυάζει την εξαιρετική γεύση με όλα τα πολύτιμα συστατικά του γάλακτος, χωρίς τις ενοχλήσεις που προκαλεί η δυσανεξία στη λακτόζη, είναι τώρα διαθέσιμο σε συσκευασία Tetra Pak® με μη αποσπώμενο καπάκι που ανακυκλώνεται μαζί με τη συσκευασία.

ΟΛΥΜΠΟΣ freelact: Το δημοφιλές γάλα κυκλοφορεί σε συσκευασία Tetra Pak® με μη αποσπώμενο καπάκι Facebook Twitter

Γιατί να διαλέξεις χάρτινες συσκευασίες με μη αποσπώμενο καπάκι;

Επιλέγοντας τις χάρτινες συσκευασίες με μη αποσπώμενα καπάκια, συμβάλλεις στη  μείωση πλαστικών απορριμμάτων από πλαστικά μιας χρήσης, κατά περισσότερο από το μισό, αποφεύγοντας περιβαλλοντική ζημιά που διαφορετικά θα κόστιζε 22 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030.  Με τις νέες συσκευασίες με μη αποσπώμενα καπάκια θα αποφευχθεί επίσης η εκπομπή 3,4 εκατομμυρίων τόνων ισοδύναμου CO2 έως το 2030 (πηγή European Commission: Single-use plastics: New EU rules to reduce marine litter). Από εδώ και στο εξής τα καπάκια του ΟΛΥΜΠΟΣ freelact μένουν πάνω στη συσκευασία!

Ανοίγεις, απολαμβάνεις, ανακυκλώνεις

Τα βήματα για να απολαύσεις το αγαπημένο σου ΟΛΥΜΠΟΣ freelact είναι απλά: Για να ανοίξεις τη συσκευασία, γυρίζεις το καπάκι αριστερόστροφα και στη συνέχεια το ανασηκώνεις. Σερβίρεις και για να κλείσεις το καπάκι, το πιέζεις προς τα κάτω μέχρι να ακούσεις το χαρακτηριστικό "κλικ". Στη συνέχεια, ανακυκλώνεις τις συσκευασίες με τα μη αποσπώμενα καπάκια στον κάδο ανακύκλωσης. Μέσω της ανακύκλωσης οι συσκευασίες σου θα μετατραπούν σε άλλα προϊόντα όπως γλάστρες, χαρτοπετσέτες και πολλά άλλα. Από εδώ και πέρα, τα καπάκια μένουν πάνω στις συσκευασίες και κάνουν τη διαφορά στο περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Μάθετε περισσότερα εδώ.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM