Mία διαφήμιση που «μας βλέπει» όλους

Mία διαφήμιση που «μας βλέπει» όλους Facebook Twitter
0

Είναι πολλά αυτά με τα οποία μεγαλώσαμε, θεωρώντας τα αυτονόητα και πλέον αντιλαμβανόμαστε συλλογικά, αφενός την αδικία που εμπεριέχουν και αφετέρου ότι είναι στο χέρι μας να μην αποτελούν πια απαράλλακτα δεδομένα. Από τα έμφυλα πρότυπα μέχρι τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε για την LGBTQIA+ κοινότητα, τα παραδείγματα είναι πολλά και μόλις εδώ και λίγα χρόνια αρχίσαμε να τα αμφισβητούμε σοβαρά στο δημόσιο διάλογο. Στον κατάλογο προστίθενται διαρκώς επιπλέον στερεότυπα που καταρρίπτονται, μέχρι κάποια στιγμή η αυτονόητη πραγματικότητα να γίνει η ορατότητα και ο σεβασμός για κάθε κοινωνική ομάδα.

Mία διαφήμιση που «μας βλέπει» όλους Facebook Twitter

Μια διαφήμιση της μπύρας Μύθος δυναμώνει και διευρύνει ακόμη περισσότερο το μήνυμα (σε περίπτωση που δεν την έχετε δει, ακολουθεί spoiler). Όταν την πρωτοβλέπεις, μπορεί να σε μπερδέψει ή να πιστέψεις πως έχει γίνει κάποιο λάθος. Μια ακουστική περιγραφή αναφέρει τι βλέπεις ενώ παράλληλα υπάρχει νοηματική μετάφραση. Ύστερα από λίγο όμως αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το διαφημιστικό σποτ έχει δημιουργηθεί με στόχο να είναι “προσβάσιμο” -σε κοινό με αναπηρίες όρασης και ακοής.

Πολλές από τις διαφημίσεις (και τελικά όχι μόνο) που παρακολουθούμε καθημερινά, αγνοούν πλήρως τα άτομα με αναπηρία. Κι όμως, οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν ένα πολύ σημαντικό μέρος του πληθυσμού και σε κάθε περίπτωση δεν θα έπρεπε να αγνοούνται από τα brands.

Το μήνυμα του διαφημιστικού σποτ είναι φυσικά αυτό: πλήρης συμπερίληψη. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει ορισμένα παραδείγματα διαφημίσεων, τα οποία επιχειρούν να “σπάσουν” στερεότυπα που αφορούν κυρίως σε μέλη της LGBTQIA+ κοινότητας και τον ρόλο της γυναίκας. Φυσικά, κάθε ανάλογο παράδειγμα δεν είναι απλά καλοδεχούμενο, αλλά κυρίως, αναγκαίο. Η συγκεκριμένη διαφήμιση όμως κάνει ένα μεγάλο βήμα απέναντι σε όλα τα άτομα που έχουν βιώσει το πώς είναι να ζεις τον αποκλεισμό με εμπόδια στη χαρά και τη δημιουργία της ζωής.

Mία διαφήμιση που «μας βλέπει» όλους Facebook Twitter

Μια όμορφη στιγμή για την ελληνική διαφήμιση, κυρίως γιατί απευθύνεται ουσιαστικά σε όλους. Αλλά και από άποψη περιεχομένου. Δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου γεμάτα ενέργεια και αποφασιστικότητα για αλλαγή, με σκοτεινά πλάνα που αντιπαρατίθενται με φωτεινά, αναδεικνύοντας τις ιστορίες ανθρώπων που υπερνίκησαν τα εμπόδια των προκαταλήψεων. Δέκα πρωταγωνιστές που, είτε μέσω της προσωπικής τους ιστορίας είτε μέσω του έργου τους για τους άλλους, μας καλούν να δούμε τις ανάγκες τους ως ευκαιρία για να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα. Γιατί «η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», όπως αναφέρει και το κεντρικό μήνυμα.

Mία διαφήμιση που «μας βλέπει» όλους Facebook Twitter

Η νέα διαφήμιση της μπύρας Μύθος ανοίγει δρόμους και ελπίζουμε ότι θα τους ακολουθήσουν κι άλλοι διαφημιζόμενοι, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση μιας νέας κουλτούρας συμπερίληψης. Το εγχείρημα εξακολουθεί  για κάποιους να είναι τολμηρό, καθώς  μέρος της ελληνικής κοινωνίας παραμένει συντηρητικό. Ο Μύθος επιλέγει συνειδητά να τοποθετηθεί υπέρ της διαφορετικότητας και κατά των στερεοτύπων, αλλά και να βγει στον αέρα με ένα τηλεοπτικό σποτ, πολύ διαφορετικό από αυτά που έχουν συνηθίσει οι τηλεθεατές. Ένα σποτ που επιβεβαιώνει όλα τα λάθη που έχουν γίνει -και συνεχίζουν να γίνονται- μέχρι σήμερα, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο προς ένα μέλλον στο οποίο καμία κοινωνική ομάδα δεν θα είναι "αόρατη". 

Μάθε περισσότερα στο mythosbeer.gr/eimaidiplasou

Διαφημιστική Παρουσίαση

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ