Lidl Ελλάς: Μαζί για την οικονομία, τον άνθρωπο και ένα βιώσιμο αύριο

Lidl Ελλάς: Μαζί για την οικονομία, τον άνθρωπο και ένα βιώσιμο αύριο Facebook Twitter
0

Η Lidl Ελλάς, αφοσιωμένη στη βιωσιμότητα και την εταιρική υπευθυνότητα, δημοσίευσε την ένατη Μελέτη Κοινωνικο-οικονομικών Επιδράσεών της, παρουσιάζοντας την πολύπλευρη συμβολή της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία για το 2023, ενώ παράλληλα συγκρίνει τα αποτελέσματα με το πρώτο έτος λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999. Η έκθεση αναδεικνύει τη σύνδεση των δράσεων της εταιρείας με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 2023 η Lidl Ελλάς συνέβαλε με €1,01 δισ. στο ελληνικό ΑΕΠ, ήτοι το 0,53% του εθνικού συνόλου, αυξάνοντας ταυτόχρονα την προστιθέμενη αξία σε σύγκριση με το 1999 κατά 1.613%, με κάθε ευρώ επένδυσης να αποφέρει €3,68 στην οικονομία. Παράλληλα, υποστήριξε 35.756 θέσεις εργασίας, με καθεμία να δημιουργεί 4,3 επιπλέον θέσεις στον ιδιωτικό τομέα, ενώ η φορολογική της συνεισφορά άγγιξε τα €417 εκατ., σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 1.567% από το ξεκίνημά της.

Να σημειωθεί επίσης πως η Lidl Ελλάς αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη για 409 Έλληνες προμηθευτές, ενισχύοντας την παρουσία τους τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις διεθνείς αγορές, καθώς προώθησε ελληνικά προϊόντα αξίας €976,8 εκατ., εκ των οποίων €488,4 εκατ. (1.624 συνολικός αριθμός κωδικών) προήλθαν από θεματικές εβδομάδες σε 31 χώρες, αναδεικνύοντας τον ελληνικό πολιτισμό και γαστρονομία.

Lidl Ελλάς: Μαζί για την οικονομία, τον άνθρωπο και ένα βιώσιμο αύριο Facebook Twitter

Ορόσημο υπευθυνότητας για τον άνθρωπο, τον πλανήτη, εσένα

Η Lidl Ελλάς έχει ενσωματώσει πλήρως τη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας στη συνολική επιχειρηματική της προσέγγιση, εστιάζοντας σε αξίες βιωσιμότητας και υπευθυνότητας μέσα από πρωτοβουλίες που οργανώνονται γύρω από τους στρατηγικούς πυλώνες του τρίπτυχου «Καλό για τον πλανήτη», «Καλό για τους ανθρώπους» και «Καλό για σένα», με στόχο έναν θετικό και διαρκή αντίκτυπο στην κοινωνία και την οικονομία​. 

Συγκεκριμένα, το 2023 η εταιρεία εστίασε σε δράσεις με σημαντικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό όφελος, επενδύοντας συνολικά €1,29 εκατ. Από αυτά, €884,1 χιλ. διατέθηκαν σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά έργα, ενώ €407,6 χιλ. αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων που προσφέρθηκαν σε κοινωφελείς οργανισμούς και σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, προσφέροντάς τους ουσιαστική στήριξη.

Καλό για τον πλανήτη: Η στρατηγική της Lidl Ελλάς είναι εστιασμένη στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης. Ενσωματώνοντας 100% πράσινη ενέργεια σε όλες τις εγκαταστάσεις της, υλοποιεί δράσεις όπως η στρατηγική REset Plastic 2025 για μείωση και ανακύκλωση πλαστικού, ενώ δεσμεύεται στη Net Zero στρατηγική έως το 2050. Παράλληλα, συμμετέχει στο πρόγραμμα δενδροφύτευσης LIFE CLIVUT για την αστική αναδάσωση, ενώ μία ακόμα εντυπωσιακή δράση είναι η καμπάνια Plastic Free Greece που προωθεί την απομάκρυνση πλαστικών μίας χρήσης από τις ακτές και τους βυθούς.

Καλό για τους ανθρώπους: Αναγνωρίζοντας τη σημασία της κοινωνικής ευημερίας, το 2023 επένδυσε 1,29 εκατ. ευρώ σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά έργα, προσφέροντας πάνω από €400.000 σε τρόφιμα και προϊόντα σε οικογένειες μέσω του Δικτύου Κοινωνικής Αλληλεγγύης και περισσότερα από 10.400 γεύματα αγάπης σε ευάλωτες ομάδες, συνεργάστηκε με τη UNICEF για την καταπολέμηση της βίας κατά των παιδιών, χρηματοδοτώντας ταυτόχρονα το CTY Greece με υποτροφίες αλλά και τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Χαμόγελου του Παιδιού, ενώ διοργάνωσε και τον τρίτο μαραθώνιο καινοτομίας Social Hackathon.

Καλό για σένα: Βραβευμένη με το Σήμα Ισότητας SHARE, η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για ένα συμπεριληπτικό, ασφαλές και δίκαιο εργασιακό περιβάλλον, υλοποιώντας, μεταξύ άλλων, σεμινάρια για διαφορετικότητα και ενσωμάτωση, προκειμένου να ενισχύσει την ισότητα, προωθώντας το υβριδικό μοντέλο εργασίας για ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, πολιτικές κατά της βίας και παρενόχλησης αλλά και παροχές για νέους γονείς, ενώ με τη διακήρυξη «#teamLidl, μαζί στην ισότητα» συμμετείχε ως χρυσός χορηγός στο Athens Pride 2023.

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ