H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά

H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (05/06), οι άνθρωποι του διεθνούς στοιχηματικού brand έδειξαν για μια ακόμα φορά ότι το #bwincares είναι κάτι παραπάνω από ένα μότο.

H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά! Facebook Twitter

Η ομάδα της bwin, η οποία έχει δείξει πολλάκις την κοινωνική της ευαισθησία, φρόντισε να αναλάβει ξανά δράση και να γίνει «η αλλαγή που θέλει να δει στον κόσμο». Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, αποφάσισε να ντυθεί στα «πράσινα» και να βάλει το δικό της λιθαράκι για τη μείωση των απορριμμάτων και την για την ευρύτερη συμβολή στο περιβάλλον.

Οι εθελοντές της bwin στήριξαν τη πανελλαδική «πράσινη» κινητοποίηση της ομάδας «Save Your Hood» και από κοινού καθάρισαν το πευκοδάσος του Σχινιά στην Αττική. Αφού έλαβαν τον απαραίτητο εξοπλισμό, για τον οποίο είχε φροντίσει το brand, ξεκίνησαν την αποστολή τους: Κινήθηκαν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της περιοχής, φροντίζοντας να μη μείνει ούτε αποτσίγαρο.

H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά! Facebook Twitter

Κάθε σκουπίδι που έμπαινε στις μεγάλες σακούλες που κρατούσαν οι εθελοντές, έφερνε κι ένα νέο χαμόγελο και η ολοκλήρωση της ημέρας βρήκε την αποστολή να έχει στεφθεί με επιτυχία. Συγκεντρώθηκαν συνολικά 1.600 λίτρα σκουπίδια, σε μία έκταση 600 τ.μ. Η πολύωρη δραστηριότητα δεν κατέβαλε καθόλου την ομάδα, με το κλίμα να είναι εξαιρετικό και το ραντεβού να ανανεώνεται για μελλοντικούς καθαρισμούς.    

        

Η περιβαλλοντική δράση της ομάδας της bwin έγινε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, όμως δεν είναι μια μεμονωμένη ενέργεια. Aπό το 2018 η Entain, στην οποία ανήκει το διεθνές brand της bwin, έθεσε τον στόχο της μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 15% μέχρι το 2021. Ο στόχος επετεύχθη νωρίτερα, μέσα στο 2020. Στις αρχές του 2021, λοιπόν, τέθηκε ο νέος: Ο μηδενισμός των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2035, δηλαδή 15 χρόνια νωρίτερα από την ημερομηνία που αποφασίστηκε στη συμφωνία του Παρισίου. Οι ομάδες όλων των χωρών είναι ευαισθητοποιημένες και κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους, προκειμένου να βοηθήσουν.

H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά! Facebook Twitter

Οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής γίνονται πλέον ορατές σε όλους. Σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή επιστημονική μελέτη, το 37% των θανάτων που σχετίζονται με  τη ζέστη συνδέεται με την κλιματική αλλαγή, ενώ για την Αθήνα το ποσοστό ανέρχεται στο 26.1%. Όσον αφορά το μείζον ζήτημα των σκουπιδιών, τα ευρήματα του 2020 έδειξαν πως στην πρώτη θέση των απορριμμάτων στις ελληνικές ακτές είναι κομμάτια πλαστικού. Τα πλαστικά που σχετίζονται με τις δραστηριότητες αναψυχής κυριαρχούν στη σχετική λίστα και είναι τα πλέον επιβλαβή, καθώς έχουν μεγάλο χρόνο παραμονής στο περιβάλλον και από τη διάσπασή τους προκύπτουν τα μικροπλαστικά, τα οποία εισέρχονται μέσω των ψαριών στην τροφική αλυσίδα. Η συμβολή όλων αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία.

Έχοντας, λοιπόν, το περιβάλλον στο επίκεντρο παντού στον κόσμο, η βελτίωση των συνθηκών έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για όλη την ομάδα της bwin, είτε αυτό σημαίνει ανακύκλωση είτε καθαρισμός παραλιών. Η δική τους ικανοποίηση από τη δουλειά που έγινε στον Σχινιά έδωσε το έναυσμα για περαιτέρω δράσεις μέσα στη χρονιά, γεγονός που δείχνει ότι το κίτρινο της bwin θα ξαναγίνει… πράσινο και ότι το #bwincares είναι κάτι περισσότερο από ένα hashtag. Έχει εξελιχθεί σε μια στάση ζωής, που διέπει την καθημερινότητα όλων στο διεθνές στοιχηματικό brand!

H ομάδα της bwin καθάρισε το πευκοδάσος του Σχινιά! Facebook Twitter

Οι πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης της bwin, είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε., συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου κόσμου έως το 2030. Πιο συγκεκριμένα, η παραπάνω «πράσινη» πρωτοβουλία της bwin, εντάσσεται στους Στόχους 15: Ζωή στη Στεριά και 17: Συνεργασία για τους Στόχους.

Περισσότερα για το κοινωνικό αποτύπωμα της bwin μπορείτε να βρείτε στο bwincares.gr.

21+.Αρμόδιος ρυθμιστής: UKGC. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας. Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114. Ρυθμιστής Εμπορικής Επικοινωνίας: ΕΕΕΠ. Υπεύθυνο Παιχνίδι. 

Διαφημιστική Παρουσίαση

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM