Ξένιος Δένδιας

Ξένιος Δένδιας Facebook Twitter
19

Ευτυχώς, η ελληνική μυθολογία είναι γεμάτη τέρατα. Φίδια, Κύκλωπες, Μινώταυρους, Μέδουσες. Έτσι, η τερατώδης σύλληψη του Νίκου Δένδια να δώσει την επιχείρηση-σκούπα με στόχο τους μετανάστες την κωδική ονομασία «Ξένιος Ζευς», του μυθικού θεού της φιλοξενίας δηλαδή, μάλλον είναι μια φιλοδοξία να πλουτίσει την γκάμα της πολιτικής μυθολογίας.

Το Μεταναστευτικό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα. Η αντιμετώπισή του δεν είναι θέμα συναισθηματικό, ούτε ικανοποίησης όποιας ιδεοληψίας, όποιου πολιτικού χώρου. Ας κάνουμε μια προσπάθεια να απαντήσουμε λογικά σε κάποια ερωτήματα.

Γιατί έρχονται μετανάστες; Για να αναζητήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής. Όσο οι αντιθέσεις μεγαλώνουν, όσο ο αναπτυσσόμενος κόσμος δημιουργεί πολέμους, αφαίμαξη των πλουτοπαραγωγικών πηγών των αναπτυσσόμενων χωρών, τόσο ο κάθε άνθρωπος θα προσπαθεί να επιλύει έτσι το πρόβλημα επιβίωσής του. Δηλαδή, όσο τους κλέβουμε, τους σκοτώνουμε, τους εξαθλιώνουμε, θα ψάχνουν να βρουν τον θαυματουργό εκείνο κόσμο που βλέπουν στην τηλεόρασή τους για να ζήσουν.

Ναι, αλλά αυτοί είναι λαθραίοι. Αυτοί είναι λαθραίοι, όπως και η μεγάλη πλειονότητα των μεταναστών σε όλο τον κόσμο. Η μετανάστευση δεν ταξιδεύει στην πρώτη θέση των αεροπλάνων ή των κρουαζιερόπλοιων. Θαλασσοπνίγεται με βάρκες, ακρωτηριάζεται στα ναρκοπέδια, αποδρά από κρατητήρια. Το ελληνικό κράτος δεν τους κατέγραψε ποτέ, αφήνοντας να θριαμβεύουν τα κυκλώματα που υπόσχονταν νομιμοποίηση. Ούτε εκδίκασε τις αιτήσεις πολιτικού ασύλου για να δούμε ποιοι το δικαιούνται και ποιοι όχι.

Αυτοί είναι εγκληματίες. Κανένας δεν είναι εγκληματίας επειδή είναι μετανάστης. Τα στατιστικά στοιχεία το διαψεύδουν. «Εγκληματίες» τούς εμφανίζουν ο φόβος μας και η αόριστη φημολογία των δράκων. Οι πάνω από 100 παιδεραστές που έχουν συλληφθεί τα τελευταία χρόνια ήταν Έλληνες. Το ίδιο και ο Χριστοφοράκος και ο Τσοχατζόπουλος και όλοι όσοι δεν έκλεβαν απλώς πορτοφόλια. Η μετανάστευση των Ελλήνων στην Αμερική είχε δημιουργήσει μεγάλη εγκληματικότητα από την πλευρά των Ελλήνων. Ονόματα όπως αυτό του Κοντογιάννη, του Βελέντζα, του Τόνι δε Γκρικ, του Πιτ δε Γκρικ, έχουν καταγραφεί στους καταλόγους της πιο βάρβαρης εγκληματικότητας. Πολλοί από αυτούς πουλούσαν παιδιά που έφερναν από τα χωριά τους στην Ελλάδα.

Είναι βρόμικοι και γκετοποιημένοι. Όπως όλοι οι μετανάστες. Τα χνότα και τα κάτουρα των Ελλήνων μεταναστών μύριζαν όσο και των σημερινών Πακιστανών και Αλβανών. Η φτώχια και η εξαθλίωση μυρίζουν το ίδιο παντού. Έτσι μύριζαν και οι παππούδες μας. Η γκετοποίηση των μεταναστών έγινε από το ίδιο το ελληνικό κράτος. Κάποιοι τους μετέφεραν συστηματικά στο κέντρο της Αθήνας, ευνόησαν την εγκληματικότητα αφαιρώντας την αστυνόμευση, έριξαν τις τιμές στο real estate και αγόρασαν. Με τις επιχειρήσεις-σκούπα απλώς γίνονται πλούσιοι.

Αυτοί δεν σέβονται τίποτα. Σέβονται όσο τους σεβόμαστε. Καλλιέργησαν τα χωράφια μας, μεγάλωσαν τα παιδιά μας, ξεσκάτωσαν τους γέρους πατεράδες μας, έμαθαν στα παιδιά τους τη γλώσσα της χώρας που τους φιλοξένησε. Στην Αμερική της δεκαετίας του ’60 οι Έλληνες έκαιγαν αμερικανικές σημαίες, οργισμένοι λόγω της στέρησης των δικαιωμάτων τους. Έτσι συμβαίνει πάντα και παντού. Μόνο που εμείς χαιρόμαστε όταν κάποιος παλιός Έλληνας μετανάστης αναλαμβάνει αξίωμα στην Αμερική ή την Αυστραλία, αλλά αρνούμαστε να δώσουμε το ίδιο δικαίωμα σε κάποιον μετανάστη στην Ελλάδα.

Ναι, αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα. Το πρόβλημα είναι ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα. Η Ελλάδα είναι τα σύνορα της Ευρώπης στην οποία εισέρχονται οι μετανάστες. Το Δουβλίνο 2, το οποίο υπέγραψε η Ελλάδα, μετατρέπει τη χώρα σε μια αποθήκη ανθρώπων. Οι μετανάστες δεν μπορούν να διοχετευτούν σε άλλη χώρα της Ευρώπης. Ούτε να επιστρέψουν πίσω.

Θα παραμένουν, δηλαδή, «αποθηκευμένοι» στη χώρα. Σε στρατόπεδα, σε άθλιες συνθήκες, μέχρι που κάποια στιγμή αυτό θα δημιουργήσει κοινωνικές εντάσεις. Η μετακίνηση των πληθυσμών που ψάχνουν τρόπο να επιβιώσουν δεν μπορεί να σταματήσει. Ακόμη και αν παρθούν τα πιο βίαια μέτρα. Οι ρατσιστικές και ξενοφοβικές απόψεις που εμφανίζονται στην Ελλάδα δεν είναι λύση αλλά μια φριχτή αυτοδικαιολόγηση. Ο φασισμός στην Ελλάδα δεν έχει βάση την κοινωνική αγανάκτηση που ξεγελιέται από τους φασίστες. Έχει τη νεοελληνική μεμψιμοιρία, την αυτάρκεια του ημιμαθή, τον «ξερολισμό» του βολεμένου.

Ο Ξένιος Δένδιας δεν κάνει τίποτε άλλο απ’ το να παίζει με αυτές τις απόψεις, προσπαθώντας όχι μόνο να τις ρευστοποιήσει πολιτικά αλλά και να τις καταστήσει ένα συνεκτικό στοιχείο για την πολιτική του. Αλλά αυτό είναι το επικίνδυνο. Να κάνεις πολιτική με αυτούς που δεν θέλουν πολιτική. Απλώς ικανοποίηση.

Στήλες
19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

15 σχόλια
Kai peri osoi grafoun oti einai askopo to na sxoliazoume kai oti prepei na parathetoume lusies:H thesh mou ws poliths einai na katakrinw/sumfwnw tis apofasies twn politikwn (pou plhrwnw kiolas). Apo thn allh pleura,Oi bouleutes kai oi politikoi plhrwnontai(kai polu malista) gia na dinoun LUSIES. Egw den exw spoudasei koinwnikes/politikes/sosialistikes/oikonomikes/diplomatikes episthmes wste na apodidw kapoia lush...zhtate lusies edw mesa anametaxu sas dioti autoi pou PREPEI na mas dwsoun tis lusies den kanoun thn douleia tous. Oso oi polites prospathoun na paroun ton nomo sta xeria tous( fan club X.A) toso perissoterh zhmia kanoume...Prepei enwmenh na eimaste kata twn mh-apodotikwn lusewn kai na apaitoume kalutera apotelesmata. Den kerdizoume TIPOTA me to o kathenas na dinei tis dikes tou lusies...
Nai exoume provlima, Nai prepei na vrethei mia lush.Einai o Xenios Zeus apotelesmatikos?Safestata oxi!Ta pososta kai mono ta apodeiknuoun autaTo thema sto opoio prepei na sugketrwthoume einai oti to na apelasoume lathraious den shmainei oti prepei na tous feromaste san zwa. Giati an kai mexri stigmhs eimai uper ths apelashs...eimai katakorufa antitheti me ton tropo me to opoio h kuvernisi prospathei na to parxei auto!Mono kai mono pou stamatane kosmo "pou den moiazoun" me ellhnes kai tous anakrinoun mesa sthn zesth katw apo ton ilio sto plai tou dromou einai entelws ratsistiko kai xudaio ek merous ths EL.ASO ellhnas prepei drastika na allaxei thn notropoia tou alliws pame olotaxws katadialou
Αν μια τετραμελής οικογένεια μπορεί να συντηρήσει άλλα δυο παιδιά τότε θα μεγαλώσουν αρμονικά και δεν θα υπάρχουν ιδιέτερα προβλήματα,αν στην ίδια οικογένεια βάλεις άλλα 10 παιδιά και θα πεινάσουν όλοι τους και λογικά θα επικρατήσει χάος στο σπίτι,πείνα,το ένα θα κλέβει το άλλο,οι γονείς δεν θα μπορούν να τα ελεγξουν και θα φτάσουμε σε ακραίες καταστάσεις..Το ερώτημα μου είναι,κάτι που δεν το κάνεις στο σπίτι σου γιατι θες να το κάνεις στην χώρα σου?
Δεν θα αναλύσω,γιατι με κάλυψε ο Vardaris. Θέλω όμως να πω κάτι.Καποτε η αριστερά εκπροσωπούσε την αφρόκρεμα του ελληνικού λαού. Η δεξιά, με εξαίρεση την μορφωμένη άρχουσα τάξη της, ητανσυγκρινόμενη,σχεδόν υπόκοσμος.Σ' αυτή τη ευρεία φωτισμένη αριστερά ανήκε και η οικογένειά μου και σ' αυτήν θα ανήκα και γω αν ζούσα οπουδήποτε, έξω απο την Ελλάδα. Γιατί εδώ, αισθάνομαι σαν να θρέψαμε ένα φίδι στον κόρφο μας. Θέλω να πώ, φτάνει ρε παιδάκι μου! Φτάνει πιά αυτή η φαρμακόγλωσσα της αριστεράς, αυτός ο γενίτσαρος οποιασδήποτε μορφής ζωής που δεν ειναι σπυρί, χελώνα, λαθρομετανάστης ή ποδηλάτης. Δεν υπάρχετε μόνον εσείς και το φασισταριό. Ευτυχώς υπάρχωμεν και ημείς και τάχουμε τετρακόσια.Λοιπόν, άλλο εμείς και άλλο η χρυσή αυγή. Άλλο αυτοκριτική και άλλο υπονόμευση.Άλλο μετανάστης και άλλο λαθρομετανάστης.Άλλο η εγκληματικότητα πριν πέντε χρόνια και άλλο τώρα.Άλλο Μακεδονία και άλλο Σκόπια.κ.ο.κΠαρακαλούμε,συντονιστικές επιτροπές,αφήστε μας να αγαπάμε τη Ελλάδα.Και μην την πειράζετε, τώρα που ειναι πεσμένη . Για να καταλάβετε, σκεφτείτε την καρέτα-καρέτα...
Ακριβως αυτες οι αοριστες και καλα ανθρωπιστικες θεσεις ειναι που φερνουν την ΧΑ στο 10%. Το εχετε καταλαβει αυτο? Ο φρικτος φασισμος απεναντι στους Ελληνες εκτος του οτι ειναι ανυποφορος, με κανει ειλικρινα να αναρωτιεμαι γιατι τετοιοι ανθρωποι σαν τον κυριο Βαξεβανη δεν πανε αλλου να βρουνε την ευτυχια αντι να ταλαιπωρουνται με τους ημιμαθεις, ρατσιστες, αυταρεσκους και ξερολες συνανθρωπους τους. Που βεβαια φοβουνται την νυχτα να βγουν στον δρομο, αλλα μαλλον επειδη ειναι ρατσιστες φοβουνται.Παμε στα επιχειρηματα.1. Γιατί έρχονται μετανάστες; Για να αναζητήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής. Βεβαιως και ειναι ετσι, αλλα η Ελλαδα θα λυσει ολα τα προβληματα του κοσμου? Ειδικα μια χωρα, που ουτε αποικειοκρατικο παρελθον ειχε ποτε, ουτε μεγαλα εργοστασια συντηρει σε χωρες του λεγομενου τριτου κοσμου. Αρα? 2. Ναι, αλλά αυτοί είναι λαθραίοι. Βαση νομοθεσιας υπαρχει σε ολες τις χωρες του κοσμου κατι σαν αδικημα που αφορα την παρανομη εισοδο στην εκαστοτε χωρα. Μεχρι την καταργηση ολων των συνορων αυτο ισχυει. Και χωρα που σεβεται τους πολιτες τις εφαρμοζει τους νομους, οχι κυριε Βαξεβανη? Καποιοι δικαιουνται ασυλο, ομως με την δικαιολογηση της μαζικης λαθρομεταναστευσης, αυτοι οι ανθρωποι δυστυχως χανουν το δικιο τους, δεν το βλεπετε αυτο?3. Αυτοί είναι εγκληματίες. Κανένας δεν είναι εγκληματίας επειδή είναι μετανάστης. Η παρανομη εισοδος στοιχειοθετει αδικημα. Περαν τουτου, σαφεστατα καποιοι εξ αναγκης γινονται εγκληματιες για να μην πεθανουν της πεινας. Μια χωρα που εχει ανεργια 30%, θα τους βολεψει ολους? Ποσο ουτοπικο ειναι αυτο? Και ημαρτον πια με την εξισωση με τον Νικ δε Γκρηκ, τουλαχιστον στο χωριο του δεν κοβανε τις κλειτωριδες απο τα κοριτσακια, ουτε πετροβολουσανε μεχρι θανατου, ουτε κοβανε χερια λογο κλοπης! Καποιοι πολιτισμοι ειναι διαφορετικοι, γιατι εχετε τοσο μεγαλο προβλημα να το δεχτειτε αυτο?4. Είναι βρόμικοι και γκετοποιημένοι. Όπως όλοι οι μετανάστες. Βεβαιως και δεν φταινε αυτοι. Αλλα φταιει προφανως το κρατος, που παει να εφαρμοσει τον νομο.. 5. Αυτοί δεν σέβονται τίποτα. Σέβονται όσο τους σεβόμαστε. Μεγαλυτερη γενικευση δεν γινεται. Ολοι οι μεταναστες στο ιδιο τσουβαλι, ασχετως προελευσης, λογου μεταναστευσης και περιοδου μεταναστευσης!! 6. Ναι, αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα. Το πρόβλημα είναι ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα. Βεβαιως και ειναι και ευρωπαικο προβλημα. Αλλα μεχρι να δωθει ευρωπαικη λυση πρεπει να σεβαστουμε τις συμφωνιες που υπογραψαμε σαν χωρα. Το μεταναστευτικο ειναι ενα τεραστιο, παγκοσμιο φαινομενο και επιτρεψτε μου να πω οτι εχοντας την εμπειρια του χειρισμου του θεματος στην Αμερικη και σε καποιες Ευρωπαικες χωρες, οι Ελληνες σε τετοια κριση φερονται στη μεγαλη τους πλειοψηφια απιστευτα ανθρωπινα απεναντι σε αυτους τους ανθρωπους. Σταματηστε πια να βριζετε καθετι Ελληνικο, δεν ειναι ολοι οι Ελληνες ρατσιστες και φασιστες!
Πάντως ακόμη και οι πιο εξελιγμένες χώρες στο θέμα τωνα νθρώπινων δικαιωμάτων όπως η Σουηδία, αντιμετώπισε το πρόβλημα με τους παράνομους μετανάστες με το ίδιο τρόπο που των αντιμετωπίζει και ο κ. Δένδιας, δημιουργώντας κέντρα υποδοχής ή στρατόπεδα φυλακές όπως θέλετε πέστε το, και οι χώροι αυτοί δημιούργησαν την ίδια αντίδραση στις τοπικές κοινωνίες όμοια με αυτές στην Ελλάδα.Όλα αυτά στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Τα μεταναστευτικά ρεύματα κατά εποχές κατευθύνονται σε χώρες όπου βρίσκονται σε ανάπτυξη. Οι Έλληνες στην Αμερική ή στην Γερμανία πήγαν σε μία εποχή που αυτές οι χώρες βρίσκονταν σε μία διαδικασία ας το πούμε ανοικοδόμησης, Μόλις τέλειωσε αυτό, τέλειωσε και η αθρόα εισροή μεταναστών.Είναι πολύ δύσκολο πια π.χ. να πάρεις άδεια παραμονής στην Αμερική.Αυτό βέβαια δεν σημάινει ότι δεν έχουν παράνομους μετανάστες, κυρίως από το Μεξικό και την Κούβα. Η Ελλάδα βρίσκεται σε ύφεση και με ποσοστό ανεργίας που σε χώρες όπως η Γερμανία θα δημιούργουσε ολόκληρο πογκρόμ κατά των μεταναστών. Κάτι άλλωστε που είχε γίνει μετά την ένωση των δύο Γερμανιών. Η αντιμετώπιση λοιπόν από το κράτος ή τους πολίτες στην Ελλάδα απέναντι στους μετανάστες δεν αποτελεί κάτι τι το προτότυπο είναι κάτι που οι περισσότερες χώρες που υποδέχονται μετανάστες εφαρμόζουν.Είναι πολύ δύσκολη η συμβίωση καλώς ή κακώς με το λούμπεν, όταν δεν θεωρείς ότι και εσύ δεν είσαι ένας από αυτούς.Τώρα για την εγκληματικότητα αν διαβάσει κανείς τα στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. θα δει ότι κυρίως προέρχεται από βαλκάνιους, και πολίτες των πρώην σοβιετικών χωρών, Βορειοαφρικανούς(Αλγερινούς, Τυνήσιους), και φυσικά Έλληνες. Η παράνομη μετανάστευση δεν είναι απαραίτητο να είναι συνυφασμένη και με την εγκληματικότητα πέρα δηλαδή από το γεγονός της παράνομης εισόδου στην χώρα.Αυτά.
Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του για το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης αλλά ο πολιτικός (και ιδιαίτερα ένας υπουργός) ψηφίστηκε για να ΚΑΝΕΙ κάτι για το πρόβλημα. Κι ο Δένδιας είναι ο πρώτος που κάνει κάτι για το πρόβλημα ενώ οι προηγούμενοι ή δίσταζαν ή αδιαφορούσαν ή απλώς δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι. Ωραία και σωστά αυτά που γράφει ο κ. Βαξεβάνης αλλά το πρόβλημα υπήρχε και με θεωρίες δεν λύνεται. Ναι, το Δουβλίνο ΙΙ πρέπει να αναθεωρηθεί, ναι, η φτώχεια δημιουργεί μετανάστευση όμως μέχρι να έρθει η ευλογημένη μέρα που το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν θα ευημερήσουν ή έστω μέχρι να έρθει η μέρα που η Ελλάδα θα μπορεί να δώσει δουλειά και περίθαλψη σε όποιον απόκληρο βρεθεί στην πόρτα της, μέχρι τότε χρειάζονται άνθρωποι να δώσουν κάποιες λύσεις. Ο Δένδιας κάνει αυτό που θα έπρεπε να έχει κάνει η ελλ. πολιτεία εδώ και καιρό. Δηλαδή: αποτροπή της εισόδου λαθρομεταναστών και περιορισμός (σε κέντρα υποδοχής) όσων έχουν μπει έτσι ώστε η είσοδος στην Ελλάδα να μην είναι μία καθόλου ελκυστική επιλογή. Και φυσικά προσπάθεια επιστροφής των παρανόμων (που δεν είναι εύκολη υπόθεση).
Πριν πολύ καιρό είχε κάνει ο Σαββόπουλος μια πρόταση να ξαναζωντανέψουν ερημωμένα χωριά με μετανάστες (κάτι παρόμοιο είχε συμβεί στην Ιταλία). Πέσανε να τον φάνε, τον είπαν ρατσιστή, ότι θέλει να στείλει τους μετανάστες εξορία, νοσταλγό της Μακρόνησου. Φυσικά δεν έγινε τίποτα, ούτε αυτό, ούτε και κάτι άλλο, τα προβλήματα παραμένουν και φτάσαμε σήμερα σε λύσεις "ξενιου" Δία που γίνονται αποδεκτές από μεγάλο μέρος της κοινωνίας, ακόμα και τους πιο προοδευτικούς. Οπότε ναι, δίκιο έχουν όσοι λένε ότι χωρίς πρόταση δεν έχει νόημα. Το πρόβλημα το ξέρουμε, υπάρχει εδώ και χρόνια.
Έχουμε και λέμε.....Από την μια η προσφάτως περιλάλητη Κιτσοπούλου περιγράφει τον Έλληνα με ύφος περισπούδαστο.... "... Ο υπανάπτυκτος μιλάει δυνατά στοτηλέφωνο, γιατί η τεχνολογία δεν έχει ακόμα καταγραφεί στο DNAτου. Και έχει δίκιο. Αν δεν φωνάξει πώς θα τον ακούσει ο άλλος στηΛαμία; Έχει δίκιο. Επίσης κλαίει δυνατά στις κηδείες, ο θρήνος του εί-ναι θεατρική παράσταση, γιατί πουθενά αλλού πέραν των κηδειών,δεν αισθάνεται σημαντικός...".Απο την άλλη ο γίγας Βαξεβάνης αποφαίνεται...."...Έχει τη νεοελληνική μεμψιμοιρία, την αυτάρκεια του ημιμαθή, τον «ξερολισμό» του βολεμένου...".Και ατάραχος εγώ αναρωτιέμαι μες την ηρεμία μου....ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΙΟ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ;Ε; γιατί;
Είμαι και εγώ απόλυτα πεπεισμένος πως κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την άθλια κατάσταση που δημιουργήθηκε στο κέντρο και αγόρασαν περιουσίες σε εξευτελιστικές τιμές. Αν όμως ο Βαξεβάνης έχει αποδείξεις πως κάποιοι δημιούργησαν σκόπιμα αυτήν την κατάσταση καλό θα ήταν να τις εμφανίσει.
Η δική σου θεση ποιά είναι δηλαδή? Αγνοώ την στάση της κυβέρνησης απέναντι σε αυτό και την προτιμώ αφού χάριν σε αυτή δεν τους βλέπω και άρα δεν χρειαζεται να προβληματίζομαι σχετικά με αυτό και κατά συνέπεια νιώθω οκ με αυτό, αφού δεν υπάρχει πουθενά κάποια εύκολη ή έτοιμη εναλλακτική?
το άρθρο λέει απλά πράγματα, για κάποιους αυτονόητα για άλλους δύσκολα να τα κατανοήσουν.αλίμονο αν πρέπει να εξηγήσουμε γιατί μυρίζουν άσχημα οι μετανάστες και γιατί είναι σ'αυτή την κατάσταση.ας ρωτήσουμε τους έλληνες άστεγους να μας πουν!
Θα μπορουσα γενικως να συμφωνησω αλλα το μεγαλο μου προβλημα ειναι οτι Δεν μας λετε ποια ειναι η δικη σας προταση: Το προβλημα ειναι εξαιρετικα συνθετο και απιστευτα δυσκολο στην επιλυση του. Οσες λυσεις προταθηκαν κατα καιρους απορριφθηκαν αμεσως η ακυρωθηκαν στην πραξη. Εντωμεταξυ ομως οι ανθρωποι που ζουν στις γειτονιες των μεταναστων βλεπουν την περιοχη και την περιουσια τους να καταρρεουν καθημερινα(και βεβαια η ευκολη απαντησαν που βρηκαν ηταν να το ριξουν δαγκωτο στους χρυσαυγητες!)Δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι το σχεδιο "Ξενιος Διας" θα λυσει το προβλημα. Η εντυπωση μου ομως ειναι τουλαχιστον τον τελευταιο μηνα η κατασταση στο κεντρο εχει βελτιωθει σημαντικα-για να μην πω θεαματικα. Και οσο δεν βρισκεται μια αλλη σοβαρη προταση θα το προτιμω απο την ανεναη κριτικη και τις αοριστιες...
Η δική σου θεση ποιά είναι δηλαδή? Αγνοώ την στάση της κυβέρνησης απέναντι σε αυτό και την προτιμώ αφού χάριν σε αυτή δεν τους βλέπω και άρα δεν χρειαζεται να προβληματίζομαι σχετικά με αυτό και κατά συνέπεια νιώθω οκ με αυτό, αφού δεν υπάρχει πουθενά κάποια εύκολη ή έτοιμη εναλλακτική?
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οποιοςδήποτε σχολιαστής μίας κατάστασης πρέπει να παραθέτει και μία πρόταση. Αυτό που προσπαθεί (και πατυχαίνει, εδώ που τα λέμε) το άρθρο, είναι να αποδομήσει την κυρίαρχη σκέψη και πολιτική σχετικά με το μεταναστευτικό. Την εναλλακτική πρόταση μπορούμε να την συνδιαμορφώσουμε. Κανείς δεν κατέχει την αυθεντία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς δεν πρέπει να ανέχεται πολιτικές που καταπατούν τα ατομικά δικαιώματα οποιουδήποτε.
Συμφωνώ απόλυτα.Αρθρογραφία για την αρθρογραφία. Νομίζει στ' αλήθεια ο συντάκτης του άρθρου ότι αυτή η επιχειρηματολογία, η οποία έχει ανακυκλωθεί χιλιάδες φορές (και με βρίσκει σύμφωνη, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα) αρκεί να αναχαιτίσει ή να περιορίσει τη ριζοσπαστικοποίηση του κόσμου που εκφράζεται εν πολλοίς με ψήφο στη Χ.Α.; Και νισάφι με την αριστερίστικη γενίκευση της αιτίας κάθε προβλήματος (φταίει το σύστημα, φταίει ο καπιταλισμός, εδώ φταίει στον συντάκτη η ΕΕ). Οκ γνωστά για το Δουβλίνο ΙΙ, όμως κανείς δεν μας εμπόδισε να διαμορφώσουμε μία κατάλληλη για τις ανάγκες μας μεταναστευτική πολιτική.Αν θέλουμε λοιπόν να είναι παραγωγική η συζήτηση, ας μιλήσουμε για τους άξονες αυτής της πολιτικής. Ας μιλήσουμε για τις δυνατότητες να αναδιαπραγματευτούμε το Δουβλίνο ΙΙ. Αλλά όχι άλλη τέτοια τετριμμένη κατάθεση απόψεων: κυρίως επειδή μας υποτιμά.

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ