V for Varvatos

V for Varvatos Facebook Twitter
0

Μπαίνοντας στο ευρύχωρο στούντιο κάπου στη Λεωφόρο Αμφιθέας κοντά στο Ωνάσειο, περιμένω με περιέργεια να δω τον Κώστα Varvato -το «επώνυμό» του γράφεται έτσι, με λατινικούς χαρακτήρες- με τον οποίο μιλάω στο τηλέφωνο εδώ και μέρες και προσπαθώ να τον φανταστώ, έχοντας στο μυαλό μου την τυπική εικόνα του ματσό πορνοστάρ. Ο λεπτός, γυμνασμένος άντρας που μας υποδέχεται μοιάζει νεότερος απ' την πραγματική του ηλικία και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιμένεις να δεις όταν ακούς το όνομά του. Ο Τζον Χολμς, ο Ρον Τζέρεμι και ακόμα περισσότερο ο Γκουσγκούνης μοιάζουν γραφικές και ξεπερασμένες φιγούρες, σχεδόν αστείες με τα σημερινά δεδομένα - η νέα γενιά των πορνοστάρ είναι κανονικοί τύποι της διπλανής πόρτας που δεν ξεχωρίζουν καθόλου απ' τη φιγούρα του κολλητού σου ή του τύπου που τρέχει δίπλα σου στο γυμναστήριο. Το εξαιρετικά καλόγουστα επιπλωμένο διαμέρισμά του με το πάτωμα από φελλό χρησιμοποιήθηκε ως σκηνικό για τα γυρίσματα της πρώτης ελληνικής υπερπαραγωγής εδώ και πάρα πολλά χρόνια, που χρηματοδότησε ο παιδικός του φίλος, και στην οποία ο Κώστας πρωταγωνιστεί. Ο τίτλος της, Η εκδίκηση της παρθένας στα μπουζούκια,μπορεί να θυμίζει τις άθλιες βιντεοταινίες των ‘80s, η μόνη ομοιότητα ωστόσο περιορίζεται εκεί, γιατί δεν πρόκειται απλά για μια πορνοταινία που ανασταίνει την ένδοξη εποχή της ελληνικής τσόντας των ‘70s αλλά για μια παραγωγή που θα ζήλευαν πολλές από τις ταινίες του σύγχρονου ελληνικού σινεμά. Το κόστος της έφτασε τα 150 χιλιάδες ευρώ, τη σκηνοθέτησε ο Γάλλος ειδικός της κάμερας Ντορσέλ -«ένας από τους κορυφαίους του είδους», μου λέει ο Κώστας-, χρησιμοποιήθηκαν top κάμερες, ξένος μοντέρ που φτιάχνει ό,τι πιο μοδάτο για το κοινό που ψάχνει κάτι περισσότερο από μία απλή τσόντα: έναn συνδυασμό από ροκ μουσική και άλματα μοτοκρός. Η εταιρεία παραγωγής λέγεται SIRINA, μου τονίζει, «αυτή είναι η πρώτη ταινία, έχουμε ετοιμάσει ήδη τη δεύτερη και σύντομα ξεκινάει κι η επόμενη». «Στο τέλος της ταινίας, μάλιστα, στη σκηνή στα μπουζούκια, ακούγεται ένα τραγούδι που έχουν γράψει τα Παιδιά απ' την Πάτρα και τραγουδάει η Βιργινία», προσθέτει, «άκου τι κομμάτι έγραψαν»...

Πώς προέκυψε αυτό, είχες ξαναβρεθεί μπροστά απ' την κάμερα;

Όχι, ποτέ. Δεν το είχα καν σκεφτεί. Το λέγαμε για πλάκα με τον Δημήτρη το Σειρινάκη, είμαστε συμμαθητές απ' το γυμνάσιο, και πριν από λίγο καιρό έκανε την απόπειρα. Δοκίμασε 9 άτομα -άντρες- αλλά είχαν πρόβλημα μπροστά στην κάμερα, δεν τους σηκωνόταν με τίποτα. Έφυγαν όλοι κι επειδή είχε δώσει πολλά λεφτά, σκέφτηκα να δοκιμάσω κι εγώ. Το ίδιο πρόβλημα. Για 40 λεπτά δεν γινόταν τίποτα, δεν είναι καθόλου εύκολο να ερεθιστείς και να κρατήσεις τη στύση μπροστά σε ένα ολόκληρο συνεργείο που σε κοιτάει στα μάτια. Είναι σαν να σου λέει ο άλλος πώς το κάνεις και σου πέφτει. Ο άλλος πρωταγωνιστής, ο Δημήτρης ο Παπαδόπουλος (Κύπριος, που ζει στο Λονδίνο), είναι έμπειρος, σκύλος, δεν είχε ανάγκη, δεν τον ενοχλούν καθόλου τα 12 άτομα που είναι τριγύρω και μπορεί να κρατηθεί για ώρες. Εγώ δεν τα κατάφερνα, δεν προλάβαινε να έρθει η κάμερα, τέλειωσα 4 φορές. Με τέτοιες γυναίκες δεν έχεις την ευκαιρία να κάνεις σεξ συχνά...

Οι παρτενέρ σας είναι επαγγελματίες πορνοστάρ;

Ναι, από τις εφτά μόνο οι δύο είναι Ελληνίδες, κι αυτές βρέθηκαν πολύ δύσκολα, οι υπόλοιπες είναι όλες γνωστά ονόματα στο χώρο, κάποιες γυρίζουν 10-12 ταινίες το μήνα. Το έχουν πιο εύκολα οι γυναίκες όμως, το δύσκολο είναι για τον άντρα, που δεν μπορεί να προσποιηθεί οργασμό. Τα δίνεις όλα και στο τέλος αντιλαμβάνεσαι ότι η γκόμενα έπαιζε μαζί σου.

Οι αμοιβές ποιες είναι;

Οι γυναίκες είναι πιο ακριβές, ένας άντρας με 7-8 χρόνια στο χώρο παίρνει 3,5 χιλιάδες ευρώ τη σκηνή - που σημαίνει κάθε φορά που τελειώνει. Εγώ πήρα 700 ευρώ τη σκηνή, αναλόγως πόσες ώρες κρατιέσαι. Και οι δύο Γάλλοι είναι πιο ακριβοί επειδή είναι πιο παλιοί και πιο έμπειροι.

Στους γονείς σου το είπες;

Ναι, φυσικά! Η μάνα μου ήταν εδώ όταν με πήρε ο Δημήτρης να συμμετέχω. Της είπα «Μάνα, ξεκινάμε με τον Δημήτρη μια τσόντα», και ξέρεις τι μου είπε; «Εγώ μάνατζερ»! Ήταν η πρώτη που το έμαθε και μάλιστα τώρα μου ζήτησε να κορνιζάρω την αφίσα να τη βάλει στο σπίτι. Στον παππού δεν ξέρω βέβαια πώς θα φανεί, αλλά δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα...

Η φίλη σου τι λέει;

Νόμιζε ότι θα είχαμε κάνει κάτι soft και έλεγε ότι δεν την πειράζει, όταν όμως την πήρα μαζί στο dubbing να βάλει με τη φωνή της κάνα δυο «αχ, βαχ» και είδε ότι είναι hardcore, σοκαρίστηκε. Και έχουμε τώρα λίγο μελουριάσει...

Αλήθεια, πώς θα σου φαινόταν αν η γυναίκα σου έπαιζε σε πορνοταινία;

Δεν ξέρω αν θα το ήθελα να παίξει η δικιά μου γκόμενα. Είναι λίγο περίεργο. Φαντάζομαι ούτε κι ο Ρόκκο (ένας απ' τους τύπους που παίζουν στην ταινία και είναι παντρεμένος με 6 παιδιά) θα ήθελε να δει τη δικιά του γυναίκα να πηδιέται με άλλον. Κάποιες απ' τις κοπέλες που παίζουν πάντως είναι παντρεμένες. Μου έδειχνε μία φωτογραφίες του άντρα της και των παιδιών της και μου έλεγε ότι ο άντρας της δεν έχει κανένα πρόβλημα. Βγάζουν πολλά λεφτά, έχουν σπίτια, αμάξια...

Χρησιμοποιείτε ουσίες στη διάρκεια των γυρισμάτων; Viagra;

Όχι, τίποτα. Το Viagra σε στέλνει, τελείωσες. Redbull, σοκολάτες και ένα ζελεδάκι από μία ρίζα που χρησιμοποιούν μόνο στην πορνοβιομηχανία και δεν το βρίσκεις στο εμπόριο. Φυσικό διεγερτικό. Είναι πιο δύσκολο απ' ό,τι φαντάζεσαι πάντως, δεν είναι καθόλου εύκολο να αντέξεις τόσες ώρες.

Πόσο κρατάει κάθε σκηνή;

Μία, μιάμιση ώρα. Μπορεί να γυριστούν και δυο σκηνές την ημέρα, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ξεχνάς ό,τι ξέρεις γιατί είναι αλλιώς όταν σου λένε πώς να το κάνεις. Και η σειρά είναι στάνταρ: γδύσιμο, στοματικό σεξ, σου φωνάζει ο σκηνοθέτης στοπ και μπαίνει ο φωτογράφος να κάνει τις ίδιες λήψεις για περιοδικό, μετά συνεχίζεις με τη διείσδυση, συνήθως από πάνω. Μετά εμφανίζεται πάλι ο φωτογράφος και το επαναλαμβάνεις γι' αυτόν, προσέχεις να μη βιάζεσαι, πού τοποθετείς τα χέρια σου, να μη σου πέσει, γιατί την έβαψες. Στο μοντάζ μπορεί να φανεί ότι όλα αυτά κρατάνε 10 λεπτά. Ήταν μια χαρά εμπειρία όμως, γνωρίζεις ωραίο κόσμο, το backstage είναι καταπληκτικό, το γλεντάς.

Προφυλάξεις παίρνετε;

Όλες οι σκηνές γυρίστηκαν χωρίς προφυλακτικό, όλοι όμως έκαναν εξετάσεις πριν και είναι ελεγμένοι.

Θα έχει διανομή στο εξωτερικό η ταινία;

Σίγουρα. Έχει κανονιστεί να βγει παντού. Θα πάμε και στο Φεστιβάλ Βερολίνου, έφυγε από τις Κάννες, θα γίνεται εκεί πια.

Ποια είναι η υπόθεση;

Η Έλενα είναι παρθένα, ταμένη να παντρευτεί το μορφονιό και μια μέρα πριν το γάμο τους πιάνει την κολλητή της να πηδιέται μαζί του. Ο Δημήτρης κι εγώ παίζουμε δυο Τσιγγάνους που περνάνε με το Datsun και της παίρνουν την παρθενιά. Αυτή μετά γουστάρει εμένα, με ντύνει και με στέλνει μαζί με το φίλο μου να βιάσουμε την κολλητή της για εκδίκηση. Γίνονται διάφορα, στο τέλος καταλήγουμε όλοι μαζί στα μπουζούκια σε μια μεγάλη παρτούζα.

Θέλεις να συνεχίσεις;

Εννοείται. Ξέρεις τι λέει ένας από τους ξένους πρωταγωνιστές; «Πορνοστάρ, φίλε μου. Τι ροκ σταρ και μαλακίες, έχει διαφορά. You fuck the most beautiful women on the planet. Δεν υπάρχει άλλος σταρ που να πηδάει τόσο όμορφες γυναίκες». Είναι τελειωμένο. Και να πληρώνεται κιόλας...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ