Ο πιο μισητός CEO του πλανήτη, μάλλον προσπαθεί να μας κοροϊδέψει όλους!

Ο πιο μισητός CEO του πλανήτη, μάλλον προσπαθεί να μας κοροϊδέψει όλους! Facebook Twitter
5

Ο πιο μισητός CEO του πλανήτη, μάλλον προσπαθεί να μας κοροϊδέψει όλους! Facebook Twitter

 

Έχουν περάσει σχεδόν 20 μέρες από τότε που όλος ο πλανήτης αποφάσισε να κηρύξει πόλεμο στον 32χρονο CEO Martin Shkreli.

Υπενθυμίζουμε την ιστορία, μια και όλα δείχνουν πως η καταιγίδα εξασθένησε, αλλά ίσως επανέλθει: Ο 32χρονος πρώην χρηματιστής που κατέχει μια φαρμακευτική εταιρεία ονόματι Τuring Pharmaceutical έδωσε τον περασμένο Αύγουστο 55 εκατ. δολάρια προκειμένου να αγοράσει τα δικαιώματα κατασκευής και διακίνησης του φαρμάκου Daraprim το οποίο είναι ένα από τα δημοφιλέστερα σκευάσματα που χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση της τοξοπλάσμωσης, μια συχνή ασθένεια που μεταδίδεται μέσω της τροφής και που προσβάλλει εύκολα ασθενείς με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, όπως αυτοί που πάσχουν από AIDS, καρκινοπαθείς που υποβάλλονται σε χημειοθεραπείες και εγκύους. Το φάρμακο που έχει κόστος παραγωγής μόλις ένα δολάριο πωλούνταν έναντι 17. Mετά από απόφαση του Shkreli όμως η τιμή εκτοξεύτηκε σε εξωφρενικά επίπεδα σημειώνοντας πρωτοφανή αύξηση κατά 5500%. Κάπως έτσι το Daraprim πλέον κοστίζει $750.

Τα νέα άρχισαν να διαδίδονται μέσω Τwitter και μέσα σε λίγες ώρες ο νεαρός είχε γίνει ένα από τα πιο μισητά πρόσωπα του ίντερνετ. Το κύμα οργής με μηνύματα στα social media ήταν πρωτοφανές, όπως και τα χιλιάδες δημοσιεύματα που προχώρησαν ακόμη και σε υβριστικούς χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό του. Ο πρωταγωνιστής του σκανδάλου απενεργοποίησε το Twitter του, το οποίο ήταν γεμάτο αφορμές για νέες επιθέσεις, και προσπάθησε να γίνει πιο διακριτικός, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά μέσα σε 2 μέρες, χρειάστηκε να πάρει πιο δραστικά μέτρα και ανακοίνωσε μέσω εκπομπής στην αμερικανική τηλεόραση πως θα μειώσει την τιμή του φαρμάκου άμεσα. Μέσα στις επόμενες μέρες, η ηρεμία έμοιαζε να έχει επανέλθει και σταδιακά το όνομά του εμφανίζονταν όλο και λιγότερο στα μέσα. Η λήθη του διαδικτύου είχε αρχίσει να δουλεύει, τα μέσα έκαναν λόγο για ένα ακόμη διαδικτυακό θρίαμβο και ο Shkreli γινόταν και πάλι "αόρατος". 

Ωστόσο ο 32χρονος φαίνεται πως απλά δοκίμασε να κατευνάσει τις αντιδράσεις και δεν μετάνιωσε πραγματικά. Δύο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση, η τιμή του φαρμάκου δεν έχει μειωθεί και ο Martin Shkreli παίρνει και πάλι τον τίτλο του πιο μισητού επιχειρηματία στον πλανήτη. Το Business Insider το οποίο φαίνεται πως πρώτο θυμήθηκε να δει τι συμβαίνει με τις υποσχέσεις που είχαν δοθεί, μεταδίδει πως η τιμή παραμένει ίδια και πως σε αίτημα για σχόλιο ή κάποια νέα ανακοίνωση από τον Shkreli, η απάντηση δεν ήρθε ποτέ. Αντιθέτως ο νεαρός ενεργοποίησε εδώ και λίγες μέρες πάλι τον λογαριασμό του στο Twitter και συνεχίζει το τροπάριο του κανονικά. Κληθείς να απαντήσει σε πιεστικές ερωτήσεις  δημοσιογράφου του Fox News είπε εν ολίγοις πως αυτά δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη και πως θα πρέπει αν γίνει συμβούλιο των μετόχων και των συμβούλων της εταιρείας για να παρθεί η οριστική απόφαση. Στις 6 Οκτωβρίου, η Human Rights Campaign έστειλε επίσημο αίτημα στην εταιρεία και τον CEO, ζητώντας να ενημερωθεί για το πότε θα γίνει η μείωση της τιμής, αλλά και πάλι δεν πήρε απάντηση. Σημειώνεται πως μια αντίστοιχη εταιρεία που την ίδια περίπου περίοδο είχε κάνει το ίδιο με την Τuring Pharmaceutical, και δέχτηκε σκληρή, αλλά λιγότερη κριτική, προχώρησε στην επαναφορά της τιμής των φαρμάκων μέσα σε μια μέρα

Και ενώ όλα δείχνουν πως ο Martin Shkreli ίσως δοκιμάζει να ξεγελάσει τα μέσα και τον κόσμο, το Reuters κάνει μια ακόμη αποκάλυψη που δείχνει πως πίσω από όλο αυτό υπάρχει μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική για την αποκατάσταση της εικόνας του.

"Ναι, έχουμε ένα σχέδιο. Πολύ ακριβό, αλλά και καλά σχεδιασμένο," ομολόγησε ο Shkreli  όταν ρωτήθηκε για τη βελτίωση της δημόσιας εικόνας του σε μια συνέντευξη με τον ακτιβιστή και ιδρυτή του Activist Shorts Research Adam Kommel. "Κάθε σύμβουλος των μέσων ενημέρωσης είναι ήδη στη μισθοδοσία μας", πρόσθεσε στη συνέντευξη η οποία είναι μέρος μιας έρευνας που δεν έχει ακόμη δημοσιευτεί, αλλά απόσπασμά της πέρασε στην κατοχή του πρακτορείου.

Σύμφωνα με το νέο σχέδιο δημοσίων σχέσεων του Shkreli δεν είναι απαραίτητο να αλλάξει η μαχητική τακτική του. "Το να είσαι αληθινός και αυθεντικός είναι σημαντικό», φέρεται να είπε στον Kommel στις 6 Οκτωβρίου "Αν αντιδράς σύμφωνα με τις αντιδράσεις των άλλων προς εσένα και τις αποφάσεις σου, τότε απλά θα καταλήξεις φάντασμα του εαυτού σου, και αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που θα μπορούσε να σου συμβεί." - τάδε έφη Martin Shkreli.

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Διεθνή / Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Ο νικητής του γαλλικού «The Voice 2014» βρέθηκε τραυματισμένος από σφαίρα την περασμένη Δευτέρα - Υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον εγκαταλείψει η σύντροφός του
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ