Ρεκόρ τριμήνου για την Apple με 62,9 δισ. - Πώς το πέτυχε

Ρεκόρ τριμήνου για την Apple με 62,9 δισ. - Πώς το πέτυχε Facebook Twitter
0

Η Apple, η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που εκτιμάται σε 1 τρισ. δολάρια, συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτητα και ανακοίνωσε διψήφια αύξηση εσόδων.

H Apple ανακοίνωσε τα θεαματικά αποτελέσματα για το προηγούμενο οικονομικό τρίμηνο (έως τις 29 Σεπτεμβρίου).

Ελαφρώς υπερβαίνοντας τα προβλεπόμενα έσοδα, με 62,9 δισ. δολάρια, ο τεχνολογικός γίγαντας εμφανίζεται περίπου 20% κερδισμένος σε σχέση με πέρυσι.

Ο διευθύνων σύμβουλος Τιμ Κουκ ανέφερε τις ισχυρές επιδόσεις από υπηρεσίες όπως το iCloud, η Apple Music και το App Store, οι οποίες έφτασαν να έχουν κέρδη ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Κουκ δήλωσε ότι η εταιρεία ήταν ενθουσιασμένη με την ανάπτυξη στο έτος κατά το οποίο «φτάσαμε τα 2 δισ. συσκευών iOS, γιορτάσαμε τη 10η επέτειο του App Store και επιτύχαμε τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη στην ιστορία της Apple».

Τα κέρδη τριμήνου ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,91 δολάρια, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 41%. Το 61% των εσόδων της εταιρείας προέρχονται από τις διεθνείς πωλήσεις της.

Ωστόσο, οι μετοχές της Apple μειώθηκαν κατά 7% σε εκτεταμένες συναλλαγές, καθώς ο Κουκ προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις για το κρίσιμο τρίμηνο των διακοπών δεν θα πετύχουν πιθανώς τις προσδοκίες της Wall Street. Κατηγόρησε την αδυναμία στις αναδυόμενες αγορές όπως η Βραζιλία, η Ρωσία και η Ινδία για τις πιο δύσκολες προοπτικές.

Η πτώση σήμαινε απώλεια περίπου 70 δισ δολαρίων από την αξία της εταιρείας, κατεβάζοντας την αξία της κάτω από το ορόσημο του 1 τρισ. δολαρίων.

Η έμφαση στις υπηρεσίες και τα κέρδη τους μπορεί να σημαίνει μετατόπιση της εστίασης της εταιρείας, κατά τους αναλυτές. Στο μέλλον, η Apple μπορεί να στηρίζεται λιγότερο στις πωλήσεις προϊόντων, οι οποίες έχουν γίνει κάπως στατικές.

Σε αυτό το τρίμηνο, η εταιρεία διέθεσε 46,8 εκατομμύρια iPhone, αύξηση 13% σε σχέση με τα 41,3 εκατομμύρια που πωλήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο.

Το iPhone XS, το τελευταίο μοντέλο που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, πιθανότατα δεν θα εμφανιστεί στις πωλήσεις μέχρι το επόμενο τρίμηνο, αλλά οι αναλυτές αναμένουν γενική επιβράδυνση των πωλήσεων.

«Οι άνθρωποι απλά δεν αγοράζουν smartphones όπως είχαν συνηθίσει», αναφέρει ο Jim Cridlin, παγκόσμιος επικεφαλής της καινοτομίας και της εταιρικής σχέσης της Mindshare.  Ο Cridlin λέει ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι το επόμενο μεγάλο πράγμα για την Apple.

«Το μοντέλο που έχουν δημιουργηθεί γύρω από τη διαφήμιση app αυτή τη στιγμή είναι αρκετά συναρπαστικό», λέει, προσθέτοντας ότι τα τελευταία χρόνια η Apple έχει γίνει η μεγαλύτερη αγορά εφαρμογών. «Εάν θέλετε να εμφανιστεί η εφαρμογή σας, θα πρέπει να πληρώσετε για αυτήν», προσθέτει.

Επίσης, βοήθησε το γεγονός ότι η εταιρεία χαρακτηρίζεται όλο και περισσότερο ως μία από τις πιο αξιόπιστες για την προστασία των δεδομένων και δεν εμπλέκεται σε διαμάχη όπως πολλοί από τους ανταγωνιστές της στις μεγάλες τεχνολογίες. Για χρόνια, ο Κουκ έχει επικρίνει εταιρείες όπως το Google και το Facebook σχετικά με το χειρισμό των δεδομένων των καταναλωτών και ζήτησε περισσότερη κυβερνητική εποπτεία. Και με αυτό τοποθέτησε την Apple ως ηγέτη στην ασφάλεια, ενισχύοντας τη δυσπιστία έναντι άλλων εταιρειών.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM