Ο γιος του Αταμάν για τη Ρεάλ: Είναι ομάδα από το διάστημα, αλλά ο Παναθηναϊκός από τον Γαλαξία

Ο γιος του Αταμάν για τη Ρεάλ: Είναι ομάδα από το διάστημα, αλλά ο Παναθηναϊκός από τον Γαλαξία Facebook Twitter
Φωτογραφία: Eurokinissi
0

Ο μικρός Σαρπ Αταμάν, γιος του προπονητή του Παναθηναϊκού Εργκίν, ήταν ένας από τους «πρωταγωνιστές» του φετινού Final Four της EuroLeague, καθώς συνόδευε τον πατέρα του παντού.

Έτσι, μετά το τέλος του μεγάλου τελικού, που έφερε τον Παναθηναϊκό στην κορυφή της Ευρώπης με την κατάκτηση του έβδομου τροπαίου στην ιστορία του, ο Σαρπ Αταμάν έπλεε σε πελάγη ευτυχίας, δηλώνοντας μάλιστα, πως η Ρεάλ είναι η καλύτερη ομάδα, «από το διάστημα», αλλά ο Παναθηναϊκός «από τον Γαλαξία», θέλοντας να δείξει τη χαρά του – κι ας μπέρδεψε ελαφρώς τις έννοιες.

«Είμαι ο γιος του Εργκίν Αταμάν, είναι δεδομένο ότι πίστευα στην κατάκτηση του τίτλου. Η Ρεάλ είναι ομάδα από άλλο πλανήτη, ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα από άλλο γαλαξία. Η Ρεάλ είναι μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα, αλλά ο Παναθηναϊκός κατάφερε να ανταπεξέλθει και να κερδίσει τον αγώνα. Πίστευα, στην ομάδα, στον πατέρα μου. Μην τα παρατάτε, μπορώ να πω ότι είμαστε οι πρωταθλητές τώρα. Με τον πατέρα μου, τον πρόεδρο Γιαννακόπουλο αυτή η ομάδα δεν θα πέσει», είπε ο Σαρπ Αταμάν.

Κατά τη διάρκεια του τελικού, ο Σαρπ Αταμάν καθόταν σε ειδική σειρά πίσω από τον πάγκο των πρασίνων και μακριά από την «φλεγόμενη» κερκίδα, όμως αυτό δεν τον εμπόδισε από το να ζει τις στιγμές στο έπακρο. Μάλιστα, καταγράφηκε σε βίντεο να τραγουδά μόνος του ένα σύνθημα και να κάνει και «κύμα» με τα χέρια του.

Στο Final Four στο Βερολίνο, ο Σαρπ Αταμάν είχε την ευκαιρία να συναντήσει από κοντά τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, ενώ στα social media κυκλοφόρησε και φωτογραφία τους όπου απολαμβάνουν δείπνο σε γερμανικό εστιατόριο το βράδυ του Σαββάτου.

Αθλητισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Euro2024: Έσοδα 1 δισ. ευρώ από τον τουρισμό, σύμφωνα με το ινστιτούτο ifo

Αθλητισμός / Euro 2024: Έσοδα 1 δισ. ευρώ από τον τουρισμό, σύμφωνα με το ινστιτούτο ifo

Το γερμανικό υπουργείο Οικονομίας αναμένει επίσης μια προσωρινή ανάκαμψη στους τομείς που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές μετά από πολύ υποτονικές πωλήσεις λιανικής φέτος, αλλά όχι στον ίδιο βαθμό όπως κατά το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006
NEWSROOM