Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας

Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας Facebook Twitter
0

Το ενδιαφέρον για εκμάθηση κορεατικών έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα καθώς η εξαιρετικά δημοφιλής σειρά Squid Game του Netflix κάνει παγκόσμια επιτυχία.

Η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo ανακοίνωσε ότι η σειρά φαίνεται πως ώθησε τόσο τους αρχάριους όσο και τους υφιστάμενους μαθητές να θέλουν να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα κορεάτικα. 

Η Duolingo ανέφερε αύξηση 76% στους νέους χρήστες που εγγράφονται για να μάθουν κορεατικά στη Βρετανία και 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τις πρώτες δύο βδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς.

Η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix

Στο μεταξύ, το Squid Game έγινε και επίσημα η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα.

Πιο συγκεκριμένα, το κορεατικό δράμα έφτασε τις 111 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες της κυκλοφορίας του, ξεπερνώντας και το «Bridgerton» που μετρούσε 82 εκατομμύρια θεάσεις. 

Σημειώνεται ότι το Netflix μετράει ως «προβολή» όποιον έχει παρακολουθήσει έστω και δύο λεπτά ενός επεισοδίου.

Η μεγάλη επιτυχία του Netflix φαίνεται πως επιβεβαιώνει ότι «πιο διεθνείς συνταγές», μπορούν να γίνουν επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς.  Η διευθύντρια του Netflix, Μινγιούνγκ Κιμ δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game «έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».

Πρόκειται για μια σειρά εννέα επεισοδίων που έκανε το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο.

Αφηγείται την ιστορία εκατοντάδων παικτών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα οι οποίοι δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με στόχο να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια κορεάτικα γουάν που αντιστοιχούν σε περίπου 33 εκατομμύρια ευρώ. 

Ωστόσο, σύντομα συνειδητοποιούν ότι όποιος χάνει κατά τη διάρκεια αυτών των παιχνιδιών, δολοφονείται

Με πληροφορίες από BBC και Reuters

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM