Μάρτιν Σκορσέζε: «Το σινεμά των τελευταίων εκατό χρόνων έχει τελειώσει»

Μάρτιν Σκορσέζε: «Το σινεμά των τελευταίων εκατό χρόνων έχει τελειώσει» Facebook Twitter
«Κανένα στούντιο δεν δεχόταν να χρηματοδοτήσει την ταινία μου και τα χρόνια περνούσαν. Γεράσαμε περιμένοντας το πράσινο φως τα τελευταία πέντε-έξι χρόνια. Τελικά το Netflix πήρε το ρίσκο»... Mε τον Ρόμπερτ ντε Νίρο στα γυρίσματα του «Ταξιτζή»
0

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μάρτιν Σκορσέζε κρούει τον κώδωνα κινδύνου επισημαίνοντας τα σημεία των καιρών για την πολυαγαπημένη του έβδομη τέχνη. Αυτό έκανε και πριν μερικές μέρες από τη θέση του επίτιμου προσκεκλημένου στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μαρρακές όπου δήλωσε ότι εξακολουθεί να βλέπει πολλές ταινίες, αλλά στο σπίτι πια, μακριά από την ατμόσφαιρα της αίθουσας.

«Μου λείπει τρομερά η εμπειρία του κοινού της αίθουσας», δήλωσε, «όμως το σινεμά των τελευταίων εκατό χρόνων έχει πια τελειώσει. Έχει αλλάξει εντελώς και δεν υπάρχει επιστροφή».

Και το λέει από προσωπική εμπειρία, καθώς παραδέχεται ότι μόνο η τηλεοπτική πλατφόρμα του Netflix προσφέρθηκε τελικά να βάλει τα 140 εκατομμύρια δολάρια που απαιτούνταν για την παραγωγή της τελευταίας ταινίας του, του "The Irishman" με πρωταγωνιστές τον Ρόμπερτ ντε Νίρο, τον Αλ Πατσίνο και τον Τζο Πέσι:

«Κανένα στούντιο δεν δεχόταν να χρηματοδοτήσει την ταινία μου και τα χρόνια περνούσαν. Γεράσαμε περιμένοντας το πράσινο φως τα τελευταία πέντε-έξι χρόνια. Τελικά το Netflix πήρε το ρίσκο».

Ο 76χρονος δημιουργός εξέφρασε επίσης την ανησυχία του για τη φθίνουσα πορεία της κινηματογραφικής κριτικής που, όπως είπε, έχει καταλήξει να εκπροσωπείται από κραυγαλέα tweets και ανώνυμα «αστεράκια».

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.