ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Βουλιάζουμε!

Facebook Twitter
0

Δεν μας τα είπες καλά για τον Άγιο Παντελεήμονα!

 

Το ζευγάρι με είχε σταματήσει μπροστά στην έξοδο ενός μαγαζιού και είχε αποφασίσει να μου εκφράσει τις αντιρρήσεις του.

Είσαστε όλοι θύματα μιας ιδεολογικής πλάνης, δήθεν προοδευτικής, δήθεν ανθρωπιστικής, με αποτέλεσμα να βουλιάζουμε στους μετανάστες! είπε ο κύριος.

Δεν μπορείς πια να περπατήσεις στο δρόμο, συμπλήρωσε η κυρία.

Και οι μετανάστες δεν είναι οι πεινασμένοι και κακομοίρηδες που μας λέτε, αλλά κάτι παχύσαρκοι που κυκλοφορούν με λιμουζίνες...

Εσείς πού μένετε; ρώτησε η κυρία.

Προσπάθησα να εξηγήσω -όσο μου έδιναν την ευκαιρία- ότι το πρόβλημα της εισόδου των μεταναστών δεν είναι πια ιδεολογικό ούτε πολιτικό. (Τέτοιο μπορεί να είναι το πρόβλημα της αντιμετώπισής τους αφού μπούνε στη χώρα). Αλλά δεν πρόλαβα να πω πολλά - και ίσως είναι ευκαιρία να τα πω τώρα. (Άλλωστε, μου είπαν ότι διαβάζουν και τη LifO).

Λέω ότι το θέμα δεν είναι πια ιδεολογικό, διότι από ότι ξέρω, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, άσχετα από ιδεολογική ή κομματική τοποθέτηση, συμφωνεί ότι η χώρα δεν αντέχει τόσους πολλούς μετανάστες. Το θέμα είναι τεχνικό: πώς σφραγίζεις τα σύνορα μίας χώρας με εκατομμύρια χιλιόμετρα ακτές και 3.000 νησιά; Τι κάνεις με τους υπάρχοντες μετανάστες που δεν μπορούν να απορροφηθούν - εκτός από το να τους κλείνεις σε προσωρινά στρατόπεδα; Πόσο προσωρινά; Και με τι συνθήκες; (Εκεί μπαίνει ο ανθρωπισμός).

Ο λόγος, αγαπητέ άγνωστε συνομιλητή, που γεμίσαμε μετανάστες δεν είναι η ιδεολογία μας (αλλιώς θα δίναμε και άσυλο στους πρόσφυγες που το δικαιούνται), αλλά στην αρχή η απληστία μας (φτηνά εργατικά χέρια) και μετά η αδυναμία μας να ανακόψουμε τη ροή. Βλέπεις, είμαστε και στο όριο της Ευρώπης προς Ασία και Αφρική κι όχι στο κέντρο της, όπως η Ελβετία, στην οποία αναφερθήκατε.

Λύση για το πρόβλημα δεν έχω - ίσως βοηθήσει η Ε.Ε. Μερικοί (ελπίζω να μην ανήκετε σε αυτούς) ονειρεύονται ριζικές εκκαθαρίσεις. Εκεί πράγματι θα προβάλω ιδεολογική και ανθρωπιστική αντίρρηση.

0

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ