GAP PREMIUM JEANS

GAP PREMIUM JEANS Facebook Twitter
0

Γιατί με κάθε αγορά γυναικείου ή ανδρικού Denim παντελονιού τα Gap σου κάνουν δώρο €10!

             

Total Denim Look is back! και η GAP το υποστηρίζει απόλυτα με τα iconic Gap 1969 denim. Από το πρώτο κατάστημα GAP που άνοιξε στο San Francisco το 1969 από τους Don & Doris Fisher με σκοπό τη δημιουργία ενός χώρου εξειδικευμένου στα jeans, μέχρι και σήμερα, η Gap αποτελεί τον απόλυτο προορισμό denim για γυναίκες και άνδρες! Η φιλοσοφία παραμένει ζωντανή και η Gap ξανασυστήνεται με τα BEST FITTING PREMIUM JEANS.

Γυναικεία συλλογή Gap Denim: Η μεγαλύτερη σειρά σε fits αποτελείται από 10 διαφορετικές γραμμές για απόλυτη εφαρμογή σε κάθε σωματότυπο, αναδεικνύοντας τη θηλυκότητα και τα χαρίσματα του γυναικείου σώματος. Υψηλή ποιότητα υφασμάτων, ραφές με προσοχή στη λεπτομέρεια και διαφορετικά washes που ολοκληρώνονται στο χέρι, δημιουργούν 19 διαφορετικές επιλογές. Επιλέξτε το δικό σας αγαπημένο: Legging jean, Always Skinny, Real Straight,Sexy boot, Curvy, Long & Leanκαι το χαρακτηριστικό Sexy Boyfriend. Για το Φθινόπωρο 2012 συγκεκριμένα, η Gap προτείνει 2 νέα fits που θα εμπνεύσουν και θα δημιουργήσουν στυλ που ξεχωρίζει. Original fit: το Sexy Boyfriend jean σε πιο premium εκδοχή και straight, oversized γραμμή. High Rise Flare: το 70’s look επιστρέφει και η Gap προτείνει ένα ψηλόμεσο παντελόνι με τελείωμα καμπάνα και dark wash.

Ανδρική συλλογή GapDenim: H ανδρική συλλογή denim έχει 7 διαφορετικά fit για να βρείτε αυτό ακριβώς που σας ταιριάζει: Authentic Skinny, Slim, Straight, Original, Standard, Easy, Boot και διαφορετικά washes που ολοκληρώνονται στο χέρι και δίνουν μοναδικές αποχρώσεις στο ύφασμα. Διαλέξτε το δικό σας αγαπημένο από συνολικά 23 επιλογές, που ξεχωρίζουν για το σχεδιασμό και την άψογη εφαρμογή, την υψηλή ποιότητα των υφασμάτων. Η προσφορά ισχύει μέχρι 13 Οκτωβρίου!

 

www.facebook.com/greecegap

 

Όποια κι αν είναι η περίσταση, το denim είναι η απάντηση!

Εσύ τι τύπος GAP Denim είσαι;

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM