Η Worldline λανσάρει τα νέα Πακέτα Συναλλαγών Easy

Η Worldline λανσάρει τα νέα Πακέτα Συναλλαγών Easy Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Worldline Greece, κορυφαία εταιρεία στην τεχνολογία πληρωμών και παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, παρουσιάζουν τα Easy Πακέτα Συναλλαγών, σχεδιασμένα για να στηρίζουν την μικρομεσαία επιχείρηση και τον ελεύθερο επαγγελματία στην Ελλάδα, προσφέροντάς τους υψηλού επιπέδου λύσεις πληρωμών.

Οι προσφορές περιλαμβάνουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών πληρωμών, προσαρμοσμένες στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης και των πελατών της, και είναι διαθέσιμες με μηνιαία συνδρομή. Τα Easy Πακέτα Συναλλαγών διατίθενται αποκλειστικά στα καταστήματα της Eurobank.

Διαθέσιμα Πακέτα και Πλεονεκτήματα

Οι επαγγελματίες μπορούν να επιλέξουν το κατάλληλο πακέτο, με βάση την αξία των συναλλαγών τους:

  • Classic: Καλύπτει συναλλαγές έως €6.000 ανά 6μηνο
  • Advanced: Καλύπτει συναλλαγές έως €12.000 ανά 6μηνο
  • Premium: Καλύπτει συναλλαγές έως €24.000 ανά 6μηνο

Με κάθε πακέτο, οι επαγγελματίες αποκτούν ένα τελευταίας τεχνολογίας Android POS και απολαμβάνουν 0% προμήθεια για συναλλαγές εντός προκαθορισμένου ορίου, για όλες τις καταναλωτικές, χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard, που έχουν εκδοθεί από ελληνικές τράπεζες, καθώς και όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά πορτοφόλια (Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay, Garmin Pay).

Η Worldline υποστηρίζει έμπρακτα τη μετάβαση των επιχειρήσεων στις ηλεκτρονικές πληρωμές με αξιόπιστες λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε και την ιστοσελίδα worldline.com

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM