EUROKTEO: Το ΚΤΕΟ που ξεχωρίζει για την εταιρική του κοινωνική ευθύνη

H CEO του EUROKTEO, Μαρία Χαρίση. Facebook Twitter
H CEO του EUROKTEO, Μαρία Χαρίση.
0

ADVERTORIAL

Μπορούν 10.000 άνθρωποι να ακολουθούν μια σελίδα ΚΤΕΟ στο ΤikTok; Το EUROKTEO στη Θεσσαλονίκη έχει δώσει ήδη τη δική του απάντηση. Στα πιο πρόσφατα βίντεό του στη δημοφιλή πλατφόρμα ο θεατής μπορεί να περιπλανηθεί στην ιστορία των πρώτων διοδίων της χώρας, σε ενδιαφέροντα στοιχεία του κώδικα οδικής κυκλοφορίας στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και στο σύμπαν πληροφοριών που μπορεί να κρύβει ο ίδιος ο κλάδος. Περιεχόμενο που δεν θα φανταζόταν εύκολα κανείς για μια τέτοια εταιρεία. 

«Το ΤikTok μας άλλαξε μορφή και μπήκε κάτω από την ομπρέλα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) που έχουμε χτίσει εδώ και περίπου δύο χρόνια. Είναι μια πλατφόρμα ιδιαίτερα ενεργή που “φιλοξενεί” όλες τις ηλικίες, οπότε αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο και να μιλήσουμε δυνατά για την οδική ασφάλεια, τον ΚΟΚ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και για τον κρίσιμο ρόλο των ΚΤΕΟ στην πραγματικότητα των ελληνικών δρόμων», αναφέρει η CEO του EUROKTEO, Μαρία Χαρίση.

Το πρόγραμμα ΕΚΕ της εταιρείας, άλλωστε, που άλλαξε τον ορισμό του ΚΤΕΟ υπέρ της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έχει φιλοξενηθεί ήδη σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνα και δεκάδες sites. 

«Το πρόγραμμά μας άλλαξε τα αρχικά που γνωρίζαμε τόσα χρόνια στον κλάδο και μετέτρεψε το ΚΤΕΟ σε “Κάνουμε την ευθύνη όχημα”, μια έμπνευση του Ευθύμιου Σαββάκη και της εταιρείας του QUENVO από την Αθήνα, που έχει αναλάβει τη δημιουργία και ανάπτυξη τόσο του προγράμματος όσο και της νέας εποχής του ΤikTok», προσθέτει η κ. Χαρίση.

EUROKTEO: Το ΚΤΕΟ που ξεχωρίζει για την εταιρική του κοινωνική ευθύνη Facebook Twitter
Η πλατφόρμα του EUROKTEO στη Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερα ενεργή και“φιλοξενεί” όλες τις ηλικίες.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το EUROKTEO στήριξε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς» στην απόκτηση του «Σπιτιού της οδικής ασφάλειας» στην Ελλάδα και βοήθησε τα μέγιστα στην επανέκδοση του πρότυπου κόμικ των Δημήτρη Αντωνίου και Παναγιώτη Γιάκα «Λέμε STOP στην οδική ανασφάλεια», που έχει ως σκοπό να αναδείξει την αξία της οδικής ασφάλειας σε παιδιά και μεγάλους, ενώ με μια ειδική καμπάνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, συγκέντρωσε τα αιτήματα των γυναικών που προκύπτουν από όσα βιώνουν στους ελληνικούς δρόμους και τις μετέτρεψε σε μηνύματα που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου, αναδεικνύοντας ότι υπάρχει πολύς ακόμα δρόμος μέχρι να καταρριφθούν τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις.

Παράλληλα, το ΚΤΕΟ από τη Θεσσαλονίκη, που συμπληρώνει σε λίγους μήνες 18 χρόνια ζωής, υλοποίησε μια πανελλήνια έρευνα σε 2.191 άτομα για την οδική ασφάλεια που έφερε στο φως ανησυχητικά ευρήματα για την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της χώρας και οδήγησε σε μια καμπάνια, στο πλαίσιο της οποίας οι επικίνδυνες συμπεριφορές αποτυπώθηκαν με ορθογραφικά λάθη για λόγους σύγκρισης, με τον τίτλο «Για κάποια λάθη δεν υπάρχει δεύτερη φορά».

«Με την αυγή του 2025 το EUROKTEO ενηλικιώνεται και συνεχίζει, με ακόμα περισσότερες εικόνες και “παράσημα”, να υπηρετεί τον ίδιο σκοπό: την ύψιστη ασφάλεια των οχημάτων και κατ’ επέκταση των ίδιων των οδηγών και των ανθρώπων που αγαπούν», καταλήγει η κ. Χαρίση. 


 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM
The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Good Living / The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Μια μοναδική εμπειρία τεχνολογίας και θεάματος με επίκεντρο την ενέργεια στην 89η ΔΕΘ με καθημερινές προβολές ανά μισή ώρα από τις 16:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00.
THE LIFO TEAM
gk,

Good Living / Δήμητρα Δασκαλάκη: Ο καλύτερος εργοδότης είναι αυτός που δεν σταματά ποτέ να προσπαθεί να γίνει καλύτερος

Η Δήµητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ, µιλά στη Lifo για το πώς ένας από τους µεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, µε περισσότερους από 11.000 εργαζοµένους, κερδίζει παράλληλα και τον τίτλο Top Employer 2025.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ