«Πίσω απ' όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους

«Πίσω απ΄ όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους Facebook Twitter
Οι Blondie το 1979: Frank Infante, Chris Stein, Nigel Harrison, Debbie Harry, Jimmy Destri και Clem Burke. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΕΡΙΑ πλέον και ήταν μια πολύ αλλόκοτη κατάσταση. Είμαι πολύ αισιόδοξο άτομο και μέσα σε όλα αυτά που συνέβαιναν εκείνη την περίοδο, πάντα, ίσως με μια έντονη δόση εγωισμού ή εγωμανίας, υπέθετα πως ό,τι κάναμε θα ήταν επιτυχημένο. Ταυτόχρονα οι πιέσεις ήταν τεράστιες και για μένα το να καπνίζω φούντα σίγουρα με απομάκρυνε από πολλές εντάσεις και με βοηθούσε να βλέπω στο βάθος του τούνελ – ή έτσι πίστευα.

Η Ντέμπι [Χάρι] γνώρισε την Τζέιν Φόντα, και ένα απόγευμα, η Τζέιν και ο Κρις Κριστόφερσον, οι οποίοι γύριζαν τότε την ταινία Rollover, ήρθαν επίσκεψη στο διαμέρισμά μας. Θυμάμαι αρχίσαμε να καπνίζουμε χόρτο και βάλαμε να δούμε το «Ταμπούρλο». Κάπνιζα πολύ εκείνο τον καιρό και φρόντιζα να έχω πάντα καλής ποιότητας φούντα. Από ποικιλίες, προτιμούσα την indica, όποτε μπορούσα να βρω. Η Τζέιν και η Ντέμπι εγκατέλειψαν μετά από τέσσερα τσιγαριλίκια περίπου, αλλά ο Κριστόφερσον συνέχισε τους μπάφους μαζί μου.

«Πετάξαμε το μεγαλύτερο μέρος των ναρκωτικών στην τουαλέτα του αεροπλάνου, αλλά βάλαμε μια μικρή ποσότητα σε μια μικρή τσέπη του παντελονιού της Ντέμπι. Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μας όταν προσγειωθήκαμε».

Ο Ντέιβιντ Μπόουι επίσης μας είχε επισκεφτεί μερικές φορές και θυμάμαι ότι τον βάζαμε να υπογράφει τους δίσκους του που είχαμε σπίτι. Είχαμε κάνει κι ένα πάρτι στο οποίο συμμετείχε αλλά δεν θυμάμαι πολύ περισσότερα πράγματα. Δεν κάναμε πολλά πάρτι αλλά είχαμε συχνά κόσμο στο σπίτι μας. Η Ντέμπι ήταν εξαιρετική οικοδέσποινα. Χάζευα πρόσφατα ένα παλιό βίντεο από μια συναυλία των Blondie, χωρίς ήχο, και συνειδητοποίησα ότι η Ντέμπι από τη μία μοιάζει με μικρό παιδί που στέκεται μπροστά στον καθρέφτη και παίζει θέατρο και από την άλλη με μια έμπειρη, καλλιεργημένη, γοητευτική, ριψοκίνδυνη γυναίκα.

«Πίσω απ΄ όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους Facebook Twitter
Ο Chris Stein σήμερα.

Πίσω από όλα παραμόνευε αυτή η σχέση με τα ναρκωτικά. Η κοκαΐνη βρισκόταν παντού συνεχώς. Συναντούσαμε κάποιον διάσημο και αυτός αμέσως έβγαζε ένα σακουλάκι κόκα από την τσέπη του. Πολλοί όμως είχαν πέσει συγχρόνως και στη λούμπα της ηρωίνης. Γνωρίζαμε πολλούς ανθρώπους που κυκλοφορούσαν ως λειτουργικά πρεζάκια. Εκείνη την εποχή αρχίσαμε να βγαίνουμε με έναν τύπο που λεγόταν Αλ και μας μύησε στην τέχνη του «κυνηγιού δράκων», πώς δηλαδή να καπνίζουμε την πρέζα ενώ καίγεται στο αλουμινόχαρτο. Δεν ήμασταν και τελείως πρωτάρηδες, είχαμε σνιφάρει ηρωίνη κάποιες φορές, αλλά το κάπνισμα ήταν αρκετά ύπουλο.

Ένα βράδυ, ένας γείτονάς μας έπεσε θύμα ληστείας στο Σέντραλ Παρκ. Πάλεψε μ’ εκείνον που του την έπεσε, αλλά χτυπήθηκε κι ο ίδιος και κατέληξε αιμόφυρτος στο διαμέρισμά μας. Ήταν γεμάτος μώλωπες και εξουθενωμένος, οπότε του δώσαμε να καπνίσει χωρίς να του αναφέρουμε τι ήταν. Πιστεύω ότι νόμιζε πως ήταν κάποια μορφή μπάφου. Σίγουρα πάντως έφυγε νιώθοντας καλύτερα. Αυτό ήταν το πρόβλημα με την πρέζα. Σε έκανε πάντα να νιώθεις καλύτερα.

Κάποια στιγμή, σε μια από τις αιώνιες περιοδείες των Blondie, ήμασταν έτοιμοι να ταξιδέψουμε από την Ελβετία στο Παρίσι. Κάποιος στη Ζυρίχη είχε δώσει στην Ντεμπι και σε μένα ένα πακέτο με ηρωίνη. Καθώς επιβιβαζόμασταν στο αεροπλάνο, αφού η Ντέμπι, ο Κλεμ [Μπερκ] κι εγώ περάσαμε από τον ανιχνευτή μετάλλων, ένας από το «συνεργείο» της περιοδείας ακριβώς πίσω μας είχε ένα μεταλλικό δοχείο με χασίς στην τσέπη του πουκαμίσου του, το οποίο ενεργοποίησε τον συναγερμό και τον έπιασαν. Όσοι από την μπάντα και το συνεργείο βρίσκονταν πίσω του ακινητοποιηθήκαν και κρατήθηκαν πίσω.  

Δύο τύποι της ασφάλειας μπήκαν στο αεροπλάνο και μας είπαν ότι θα αφαιρέσουν τις αποσκευές μας για να τις ερευνήσουν και μας ρώτησαν αν θέλουμε να φύγουμε από την πτήση και να συνοδεύσουμε τις αποσκευές μας καθώς θα τις έψαχναν. Ο Κλεμ τους ακολούθησε – η Ντέμπι και εγώ είπαμε όχι, ευχαριστώ, και παραμείναμε στην πτήση. Είχαμε αυτή την όχι ευκαταφρόνητη ποσότητα ναρκωτικών μαζί μας και ανησυχούσαμε μήπως μας πιάσουν φτάνοντας στο Παρίσι.

Πετάξαμε το μεγαλύτερο μέρος των ναρκωτικών στην τουαλέτα του αεροπλάνου, αλλά βάλαμε μια μικρή ποσότητα σε μια μικρή τσέπη του παντελονιού της Ντέμπι. Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μας όταν προσγειωθήκαμε, και περάσαμε το υπόλοιπο απόγευμα μαστουρωμένοι και περιπλανώμενοι στα Ηλύσια Πεδία, ενώ όλοι οι υπόλοιποι από το συγκρότημα ξεροστάλιαζαν σε ένα γραφείο στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης φορώντας μόνο τα εσώρουχά τους.

Με στοιχεία από The Guardian

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM