Free Thinking Zone: Ένας οίκος που προκαλεί την ανοχή

Free Thinking Zone: Ένας οίκος που προκαλεί την ανοχή Facebook Twitter
0

Ένα concept βιβλιοπωλείο για τη σύγχρονη σκέψη και τέχνη κάνει σήμερα πρεμιέρα στην Αθήνα:το Free Thinking Zone-Οίκος Ανοχής Σκέψης.

Το Free Thinking Zone δανείζεται τον τρόπο λειτουργίας των μουσείων παρουσιάζοντας μόνιμες συλλογές βιβλίων καθώς και περιοδικές οι οποίες δημιουργούνται ανάλογα με το ‘καυτό’ θέμα της επικαιρότητας το οποίο φιλοξενείται κατά καιρούς στον χώρο. Εκπρόσωποι της σύγχρονης ελληνικής και ξένης διανόησης, πολιτικοί, δημοσιογράφοι και άλλοι καλούνται να υποστηρίζουν  ζωντανά διαφορετικές και ανατρεπτικές απόψεις, αναζητώντας την ανοχή και τη σύνθεση ως μονόδρομο προόδου για τη χώρα μας.

Το Free Thinking Zone εκτός από βιβλιοπωλείο θα λειτουργεί και ως χώρος εκθέσεων  έργων νέων καλλιτεχνών από την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, χώρος διοργάνωσης ιδιωτικών θεατρικών παραστάσεων και άλλων μουσικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Δανείζεται το όνομά του από τα λιμάνια.Δανείζεται την industrial αισθητική του από τις οικοδομές και τα νεουορκέζικα loft.

Στα λιμάνια οι Ζώνες Ελευθέρου Εμπορίου( Free Trade Zones) είναι οι χώροι που τα εμπορεύματα μπορούν να παραμείνουν χωρίς περιορισμούς μέχρι να διακινηθούν στις αγορές.

Ανάμεσα στα Εξάρχεια και το Κολωνάκι( χαμηλά στην οδό Σκουφά), το Free Thinking Zone είναι το σημείο στα λιμάνια που είναι ανοιχτό σε όλους εκείνους  που αναζητούν  διαρκώς νέους δρόμους, που δεν πιστεύουν στο προφανές, που μπαίνουν άφοβα  σε οίκους ανοχής αλλά και σε εκκλησίες.

Που  ‘στη νύχτα δεν βλέπουν  το σκοτάδι  αλλά το γαλάζιο του ουρανού’(Georges Bataille).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM