H Fischer σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή

H Fischer σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή Facebook Twitter
0

Η Fischer, η αγαπημένη σου Pilsener μπίρα, σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή, με τη νέα της τηλεοπτική ταινία, που έκανε το ντεμπούτο της στους δέκτες μας.

Η έμπνευση πίσω από τη νέα ταινία είναι η διαπίστωση ότι δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερους λόγους για να απολαύσεις τη ζωή. Από το ότι τελείωσες ένα βιβλίο, μέχρι ότι βρήκες εισιτήρια για μια συναυλία, το παραμικρό μπορεί να αποτελέσει μία καλή αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή. Και μία παγωμένη Fischer.

Ο γοητευτικός πρωταγωνιστής της ταινίας, αποφασίζει να απολαύσει μία Fischer με αφορμή… την «τελειότητά» του. Σε ένα retro και vintage σκηνικό, ο ήρωας, γεμάτος αυτοπεποίθηση, έχοντας δημιουργήσει το φαινομενικά τέλειο κεραμικό ποτήρι μπίρας, επιλέγει να γιορτάσει τη δεξιοτεχνία του με μία παγωμένη Fischer στο κοντινό bar. Την ξεχωριστή στιγμή με την αγαπημένη του Fischer, δεν μπορεί να σταματήσει τίποτα, ούτε καν η μικρή «αποδόμηση» του δημιουργήματός του. Η συνέχεια εδώ!

Τη νέα τηλεοπτική/digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Soho Square Athens, ενώ τη συμπαραγωγή ανέλαβαν οι Foss Productions και TopCut-Modiano, με σκηνοθέτη τον Γρηγόρη Ρέντη. Βρες κι εσύ τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή στον κόσμο των εμπειριών του Fischer Presents.

Fischer, It’s About Taste

#AReasonToEnjoyLife #ItsAboutTaste #FischerBeer

www.fischerbeer.gr

Facebook

Instagram

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM