Το Dixan δημιουργεί το πρώτο του μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό

Το Dixan δημιουργεί το πρώτο του μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό Facebook Twitter
0

Ο τομέας Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas και το Dixan, έχουν δεσμευτεί να συμβάλλουν ενεργά για έναν κόσμο πιο καθαρό, προσφέροντας προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον και παρέχουν απόλυτη καθαριότητα. Πιστό στις δεσμεύσεις του, το Dixan μια διαχρονική μάρκα με παρουσία  60 χρόνων στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο του μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό, 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία και νεα εξελιγμένη φιλική προς το περιβάλλον σύνθεση με περισσότερα από 92% βιοδιασπώμενα συστατικά.

Το Dixan δημιουργεί το πρώτο του μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό Facebook Twitter

Η Henkel είναι μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στη βιώσιμη ανάπτυξη παγκοσμίως, με την αειφορία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA και των εταιρικών αξιών της. Στην Ελλάδα, η δέσμευσή της για έναν κόσμο πιο καθαρό εφαρμόζεται μέσα από το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ» θέτοντας τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Ως μία από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που διατηρεί παραγωγή στην Ελλάδα, οι ενέργειες αειφορίας του τομέα Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas επεκτείνονται και στην παραγωγική διαδικασία.

Η νέα συσκευασία του Dixan φέρνει την εταιρεία ακόμη πιο κοντά στην υλοποιήση του στόχου της, ώστε έως το 2025 το 70% του όγκου των προϊόντων με πλαστική συσκευασία να αποτελείται τουλάχιστον από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η κα Ράνια Φιλιππακοπούλου, Marketing & Trade Marketing Director της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Το Dixan εδώ και 60 χρόνια βρίσκεται σε κάθε Ελληνικό νοικοκυριό. Έχουμε την ευθύνη να προσφέρουμε αξιόπιστα, καινοτόμα προϊόντα που εξασφαλίζουν καθαριότητα και είναι ασφαλή για τους καταναλωτές μας και το περιβάλλον. Η απόφασή μας να ενσωματώσουμε στόχους βιωσιμότητας και το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας και στην παραγωγική μας διαδικασία επιβεβαιώνει την καταλυτική συνεισφορά μας στη μειώση του περιβαλλοντικού μας αποτύπωματος».

 

Το Dixan είναι η συνειδητή επιλογή για καθαρά ρούχα και έναν κόσμο πιο καθαρό

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM