10 ταινίες, 10 λόγοι να βρεθείς σε ένα θερινό σινεμά αυτό το καλοκαίρι

10 επιλογές για τα θερινά (και όχι μόνο) σινεμά Facebook Twitter
0

Στο μεταίχμιο ενός πενιχρού χειμώνα στις κλειστές αίθουσες και του καλοκαιριού που υπόσχεται αναπτέρωση εφάμιλλη της εξαιρετικής περσινής πορείας των ταινιών, καλλιτεχνικών και blockbusters, στα θερινά, ήρθε ο υπερηχητικός Τομ Κρουζ για να αποδείξει πως δεν πέρασε ούτε μια μέρα από τα ’80s.

Το Maverick έχει ξεπεράσει ήδη τα 200.000 εισιτήρια στην Ελλάδα (κοντεύει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε εισπράξεις διεθνώς) και το Jurassic World μπορεί να μην κυριαρχεί ακριβώς, αλλά άνοιξε λίγο την όρεξη για μία ακόμη νοσταλγική μάζωξη των παλιών πρωταγωνιστών στο original, καθώς και δεινόσαυρων απ’ όλα τα είδη σε υπερθέαμα καταστροφής.

Η ενισχυμένη δεκάδα των ταινιών που περιμένουμε στα μέσα του καλοκαιριού μέχρι και τις ζεστές πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου περιλαμβάνει τα πάντα: παγκόσμιες πρεμιέρες, Μarvel και σταρ, οσκαρικά φιλμ που ποντάρουν στην επιθυμία του κοινού να τα απολαύσει κανονικά, στην αίθουσα δηλαδή, κωμωδίες και επανεκδόσεις, και μια πολυαναμενόμενη μεταφορά μαζικού μπεστ σέλερ.

10.

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ
25/8
«Μια ωδή στον φυσικό κόσμο και μια σπαρακτική ιστορία ενηλικίωσης που μας υπενθυμίζει πώς τα παιδικά μας χρόνια μάς καθορίζουν για πάντα και ότι η ανθρώπινη φύση κουβαλά αρχέγονα, βίαια μυστικά, απ’ τα οποία κανένας δεν μπορεί να ξεφύγει». Αν αυτή είναι η τονική περιγραφή του καρφωμένου στη δεκάδα των ευπώλητων εδώ και τρία συναπτά χρόνια εκδοτικού φαινομένου της δεκαετίας, φανταζόμαστε πόσο αυξημένες είναι οι προσδοκίες των φανατικών του μυθιστορήματος της Ντέλια Όουενς ‒ και η ιστορία λέει πως οι λάτρεις των βιβλίων γενικώς απογοητεύονται από τις κινηματογραφικές μεταφορές, εκτός ίσως από την περίπτωση του Ημερολογίου του Νίκολας Σπαρκς. Το τρέιλερ του Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες, τουλάχιστον στα μάτια ενός από τους ελάχιστους που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο, είναι γεμάτο με νύξεις μιας κατάφωρης αδικίας από το παρελθόν, ατμόσφαιρα θρίλερ σε επικίνδυνα ντεκόρ, ένταση και υπόσχεση πολλαπλών ανατροπών. Σκηνοθετεί η Ολίβια Νιούμαν, που έχει ελάχιστη τριβή με το σινεμά (First Match, για το Netflix), και πρωταγωνιστούν οι Άγγλοι Ντέιζι Έντγκαρ Τζόουνς της σειράς Normal People και Χάρις Ντίκινσον του επίσης τηλεοπτικού «Trust» και του επερχόμενου, βραβευμένο στις Κάννες, Τριγώνου της Θλίψης.

9.

Ο ΤΕΝΟΡΟΣ
21/7
Ενώ η δοκιμασμένη φόρμουλα του Θεέ μου, τι σου κάναμε; ξαναχτυπά με το τρίτο κινηματογραφικό επεισόδιο και τον Κριστιάν Κλαβιέ, πάντα στο τιμόνι του απαυδισμένου πατέρα, και το ισπανο-αργεντίνικο Official Competition έρχεται από το Φεστιβάλ Βενετίας με μια ιλαρή ματιά στην κλασική μονομαχία των φουσκωμένων εγωισμών ενός σταρ του σινεμά και μιας σαδίστριας σκηνοθέτιδας, με τους Αντόνιο Μπαντέρας και Πενέλοπε Κρουθ, ίσως η κομεντί (αναμεμειγμένη με inspirational συγκίνηση) του καλοκαιριού να είναι ο Τενόρος. Στη δυναμική κινηματογραφική σχέση ενός νέου που δουλεύει ως ντελίβερι και αγαπά τη ραπ με μια δασκάλα της όπερας, που απηχεί το 8 Mile και τον Ξεχωριστό Γουίλ Χάντινγκ, πρωταγωνιστεί ο MB14 που αναδείχτηκε από το γαλλικό «The Voice». Σκηνοθετεί ο Κλοντ Ζιντί ο νεότερος, γιος του θρυλικού δημιουργού κωμωδιών με τους τέσσερις Σαρλό, τον Λουί ντε Φινές και ενός Αστερίξ. Φιλοδοξεί να είναι η γαλλική dramedy απάντηση στο Coda, που με τη σειρά του διασκεύασε την Οικογένεια Μπελιέ.

8.

THOR: LOVE AND THUNDER
7/7
Μιλώντας για κωμωδίες, ο πανίσχυρος Θορ έχει χαλαρώσει στα χέρια του Τάικα Γουατίτι και πλέον διανύει κρίση μέσης ηλικίας, πρέπει να μαζέψει τα κομμάτια του μετά την υπέρ πάντων μάχη με τους Εκδικητές και να συγκεντρωθεί για να πολεμήσει τον Χασάπη, δηλαδή τον Κρίστιαν Μπέιλ που απειλεί όλους τους Θεούς. Ανασυντάσσεται με τη Βαλκυρία (την Τέσα Τόμπσον, που ήδη ζήτησε χίλια συγγνώμη γιατί άφησε να διαρρεύσει φωτογραφία από τα γυρίσματα), τον Κοργκ (ο Νεοζηλανδός σκηνοθέτης σε διπλά καθήκοντα) και την Τζέιν Φόστερ (Νάταλι Πόρτμαν), που φαίνεται να αλλάζει πίστα στην ταινία. Σε μια περίοδο που η Disney ρίχνει ακόμα περισσότερο το βάρος στην πλατφόρμα της με την κυκλοφορία του έπους των ΑntetokounΒros, Rise, και με την Pixar στρατευμένη στο καθήκον της να διατηρήσει, χωρίς προς το παρόν να εμπλουτίσει, τους δεσμούς με το ένδοξο παρελθόν (το Lightyear είναι το μεγάλο σε κλίμακα animation του καλοκαιριού, μαζί με τα Minions), η Marvel δεν ξεχνά πού χρωστά το όνομά της και μετά τον Dr. Strange δεν σταματά να βρίσκει λύσεις για να ενώσει τα κομμάτια του σύμπαντος που ολοκληρώθηκε, αλλά δεν φαίνεται να τελειώνει στον αιώνα τον άπαντα.

7.

Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
14/7
Ο εκ Δανίας Νορβηγός σκηνοθέτης Γιοακίμ Τρίερ κατόρθωσε το απίστευτο: μέσα σε δώδεκα υπέροχα γλυκόπικρα κεφάλαια γέμισε με ειλικρίνεια και ρεαλισμό μια εντελώς ρομαντική ιστορία, χωρίς να προσπεράσει την ονειροπόληση ή να αγνοήσει τις παύσεις, αυτούς τους απαραίτητους αναστεναγμούς μιας νέας γυναίκας που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει, διστάζει στην ιδέα της δέσμευσης και τη θέα της αγάπης, πλήττει και δέχεται πλήγματα από τις επιλογές, ανατρέπει ξαφνικά και αναθεωρεί μετ’ εμποδίων, βιώνοντας επώδυνα την αυτογνωσία, χωρίς να υποστεί γρατζουνιά στη διαδρομή τεσσάρων ετών από τη ζωή της. Η Άνι Χολ της Σκανδιναβίας, Ρενάτε Ρέινσβε, κέρδισε άξια το βραβείο για τον αξέχαστο ρόλο της Τζούλι και ο Τρίερ βρέθηκε υποψήφιος στα Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας και Σεναρίου, εξασφαλίζοντας την αγάπη των κριτικών της Νέας Υόρκης.

6.

SPENCER
21/7
Aλαφιασμένη, απότομη, ματαιόδοξη, τρυφερή και εγωίστρια, στριμωγμένη σε έθιμα χωρίς ήθος, η Νταϊάνα στο Σπένσερ του Πάμπλο Λαραΐν και της Κρίστεν Στιούαρτ είναι μια λαίδη για Όσκαρ ‒ και την τελευταία στιγμή πλασαρίστηκε στην πεντάδα των βραβείων, χάνοντας τελικά από την Τζέσικα Τσαστέιν. Τα όρια της ατίθασης, ερμητικής, ευάλωτης Κρίστεν Στιούαρτ που έχουμε δει στο σινεμά συγχέονται με την πάγια εικόνα του συμπαθούς «θύματος» και με χαρακτηριστικά της Νταϊάνα που γνωρίζουμε από τα χιλιάδες τηλεοπτικά αποσπάσματα και το αποτέλεσμα είναι μια καινούργια περσόνα, η Σπένσερ που αγνοούσαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε πως κανείς δεν μπορούσε να ξεθάψει από το μαυσωλείο της αδικημένης πριγκίπισσας. Ο Λαραΐν διέκρινε μια μεσοαστή γαλαζοαίματη που έχει κάνει ένα μεγάλο λάθος και βρήκε τρόπο να συμπτύξει δραματικά το ψυχικό της κόστος με την αίσθηση του επείγοντος και ένα εντελώς δικό του στυλ ιμπρεσιονιστικής, αλλά όχι αυθαίρετης αφήγησης που έχει κατακτήσει με το Νερούντα και την Τζάκι στο παρελθόν.

5.

Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ
30/6
Στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο η ηθοποιός Μάγκι Τζίλενχαλ γύρισε το μυθιστόρημα της Έλενα Φεράντε The lost daughter στις Σπέτσες και της φάνηκε καλή και πρακτική ιδέα να μεταφέρει τη δράση από την Ιταλία στην Ελλάδα, όπου μάλιστα επέστρεψε για την εγχώρια πρεμιέρα στο Open Air. Η πάλαι ποτέ Γραμματέας και Ρέιτσελ Ντος του Σκοτεινού Ιππότη, που κέρδισε το βραβείο Σεναρίου στη Βενετία και απέσπασε υποψηφιότητα στα Όσκαρ, όπως επίσης η Ολίβια Κόλμαν και η Τζέσι Μπάκλεϊ, συνέλαβε λεπτομέρειες ανάμεσα στις γραμμές του βιβλίου, έπιασε σωστά το κλίμα του νησιού και τη θερμοκρασία των χαρακτήρων και έστησε μια πολύπλοκη υπόθεση, πολύ πιο ενδιαφέρουσα από ό,τι υποδεικνύει το απατηλά ήρεμο ξεκίνημα. Από ένα σημείο κι έπειτα ακολουθεί την οδό ή, μάλλον, την ειδική διαδρομή του ψυχολογικού θρίλερ, που όμως δεν στηρίζει ανάλογα, ίσως ελλείψει πείρας: οι εντάσεις συχνά μένουν μετέωρες και οι εκρήξεις των περιφερειακών χαρακτήρων που δεν έχουν αναπτυχθεί επαρκώς φαντάζουν αυθαίρετες ή συμπληρωματικές, εκτός από εκείνες της Κόλμαν, η οποία έχει όλο τον χρόνο να ξεδιπλώσει τη σύνθετη αντίληψή της για το συναίσθημα με βάθος ψυχής και ποικιλία αντιδράσεων, όσο κι αν η πλοκή κόβει τον ειρμό του χαρακτήρα της με τα απανωτά φλασμπάκ.

4.

3000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΜΟΝΗΣ
1/9
Κι ενώ όλοι περίμεναν τη Φουριόζα, ένα στοχευμένο σίκουελ του θριαμβευτικού, όπως αποδείχθηκε, Mad Max Fury Road, ο Τσιριγώτης στην καταγωγή Τζορτζ Μίλερ ξάφνιασε, θυμίζοντάς μας πως η καριέρα του περιλαμβάνει το Babe, το Happy Feet και το Lorenzo’s Oil. Διασκευάζοντας το διήγημα της dame Αντόνια Ντάφι, δήλωσε γοητευμένος από τη σχέση της μοναχικής, αντικοινωνικής καθηγήτριας με ένα τζίνι και στα 3000 Χρόνια Προσμονής, που έκαναν πρεμιέρα εκτός συναγωνισμού στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών, δεν δίστασε να οπτικοποιήσει όλες τις περιπέτειες που οδήγησαν τον υπηρέτη των επιθυμιών σε μια άδικη και άτυχη φυλακή. Ο 77χρονος Αυστραλός δείχνει ενέργεια και όρεξη στις εικαστικά φορτωμένες σεκάνς που παραπέμπουν στις χίλιες και μία νύχτες των παραμυθιών, αλλά περιγράφει εκτεταμένα όσα κινηματογραφεί, φλυαρώντας αφηγηματικά σε μια ιστορία που λειτουργεί καλύτερα στα χαμηλόφωνα κεφάλαιά της και κυρίως στο γλυκόπικρο, εντελώς διαφορετικού τόνου φινάλε της. Η χημεία ανάμεσα στον Ίντρις Έλμπα και την Τίλντα Σουίντον ήταν ούτως ή άλλως παρακινδυνευμένη στα χαρτιά και σε αυτή την ακροβατική ρομαντική φαντασία έχουν τις στιγμές τους, μαζί με μια κρυφή λαχτάρα (το longing του τίτλου), αν και χάνονται σ’ έναν κυκεώνα οπτικής πληροφορίας, όχι πάντα φίνας.

3.

ATLANTIC CITY
Καλοκαίρι χωρίς επανεκδόσεις κλασικών ταινιών δεν νοείται. Πρόπερσι είχαν την τιμητική τους, ενώ πέρσι τα εισιτήριά τους υποχώρησαν έναντι της έκπληξης των ελληνικών ταινιών, που ωστόσο δεν θα βρουν εκτεταμένη διανομή φέτος, με εξαίρεση την Αγέλη Προβάτων και τα θαυμάσια Μαγνητικά Πεδία που συνεχίζονται. Κι ενώ έχουμε μικρό (Ο άγνωστος του εξπρές), μεσαίο (Υποψίες) και μεγάλο (Στη σκιά των 4 γιγάντων) Χίτσκοκ, τον Μπίλι Γουάιλντερ της Γκαρσονιέρας και του Μερικοί το προτιμούν καυτό, Πολάνσκι (Αποστροφή, Το μαχαίρι στο νερό) και Λόουζι (Έβα), Αντονιόνι, Μολιναρό, έναν Πίτερ Σέλερς από τα παλιά της Ealing αλλά και τον σπουδαίο Ίστγουντ από τις Γέφυρες του Μάντισον, καθώς και κάποιες που θυμόμαστε καλά, όπως το Κάτω από το ηφαίστειο και το Αφήνοντας το Λας Βέγκας, ο παραγνωρισμένος ρομαντικός Λουί Μαλ φαίνεται να τιμάται στα ελληνικά θερινά με μια άτυπη ρετροσπεκτίβα που περιλαμβάνει το Δείπνο μου με τον Αντρέ, το Αντίο Παιδιά, τη Φλόγα που τρεμοσβήνει και το Ασανσέρ για δολοφόνους. Ωστόσο στέκομαι στο Ατλάντικ Σίτι, το αριστούργημά του από το 1980 με τη Σούζαν Σαράντον στον ρόλο της σερβιτόρας με τα μεγάλα σχέδια, και τον Μπερτ Λανκάστερ ως Τζο, ο γκάνγκστερ που τελικά ήταν μικρότερος κακοποιός απ’ όσο παινευόταν. Απόηχος κομψής παρακμής, τέλειο πάντρεμα του Χόλιγουντ με γαλλική ματιά και τρομερές ερμηνείες που προτάθηκαν για Όσκαρ, αλλά έχασαν από τους Χέπμπορν - Φόντα της Χρυσής Λίμνης, και από τους Δρόμους της Φωτιάς και τους Κόκκινους στη σκηνοθεσία. Και να φανταστεί κανείς πως ο Μαλ είχε τα χρήματα πριν από το σενάριο και η τότε ερωμένη του Σαράντον πρότεινε ένα στόρι από τον Τζον Γκουέαρ λίγους μήνες πριν λήξει η επιδότηση!

2.

NOPE
25/8
«Τι είδες στο σύννεφο;» «Δεν είναι αυτό που νομίζεις!» Το δυναμικό τελικό τρέιλερ του Nope έβαλε φωτιά στο διαδίκτυο, άναψε και τη δική μας περιέργεια, λέει πολλά, αλλά δεν αποκαλύπτει τίποτα συγκεκριμένο, όπως συνηθίζει ο Μπάρι Τζένκινς της αφροαμερικανικής εμπειρίας Τζόρνταν Πιλ. Ξέρουμε πως ο πατέρας σκοτώθηκε από ιπτάμενα αντικείμενα που έπεσαν από τον ουρανό και τα δυο αδέλφια, ο Ντάνιελ Καλούγια και η Κίκι Πάλμερ, ψάχνουν απαντήσεις, μαζί με ειδικούς, σε ένα ράντσο στην καυτή και ανεμοδαρμένη μέση του πουθενά. Ο δημιουργός του θαυματουργού Τρέξε και του αξιοπερίεργα δύσκαμπτου Us γύρισε το νέο του μυστήριο με 65άρι φιλμ και τη βοήθεια του Χόιτε βαν Χοϊτέμα, ανοίγοντας τον ορίζοντα της ιστορίας σε ένα δίλημμα: μιλάμε για εξωγήινους ή για κόλπο κάτω από τη μύτη μας; Αναμφισβήτητα το μεγάλο tease του φετινού καλοκαιριού.

1.

BULLET TRAIN
4/8
Ανάμεσα στις οσκαρικές του δάφνες για το Κάποτε στο Χόλιγουντ και την πρωταγωνιστική του παρουσία στην επιστροφή του Ντέιμιαν Σαζέλ με την επική Βαβυλώνα, ο Μπραντ Πιτ δεν κάθισε με σταυρωμένα χέρια. Έκανε χρέη executive producer στο επίσης οσκαρικό Μινάρι, στη σάτιρα του Τζον Στιούαρτ Irresistible, στη λάτιν παραλλαγή του Μπαμπά της Νύφης, στο επερχόμενο Blonde με θέμα τη Μέριλιν και δόλωμα την Άνα ντε Άρμας, αλλά και στο ξεσκέπασμα του Χάρβεϊ Γουάινστιν από τη Μαρία Σρέιντερ στο She Said. Ωστόσο δεν τον είδαμε παρά μόνο στο διασκεδαστικό του cameo της Χαμένης Πόλης, μια φιλική ανταλλαγή με τη Σάντρα Μπούλοκ, που θα εμφανιστεί με τη σειρά της στο Bullet Train. Η Μπούλοκ είναι η Maria Beetle, αυτουργός του χάους που θα συμβεί μέσα στην υπερταχεία της δράσης από το Τόκιο στο Κιότο. Διότι ο έμπειρος και κουρασμένος δολοφόνος που υποδύεται ο Πιτ θέλει να εγκαταλείψει την ενεργό δράση, αλλά δεν τον αφήνουν οι περιστάσεις και μια βαλίτσα που πρέπει να διασωθεί με κάθε τρόπο. Τον «κάθε τρόπο» αναλαμβάνει ο Ντέιβιντ Λιτς που έχει υπογράψει τον John Wick και προφανώς ο Αμερικανός ηθοποιός βρήκε σε αυτόν μια καλή ευκαιρία για να χαλαρώσει σε μια περιπέτεια που έχει διασκεδαστική όψη ασιατικής βολίδας σε hi tech υαλοπωλείο.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ