MARC:Η ΕΡΤ έκανε ολική επανεκκίνηση και έγινε η τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς

MARC:Η ΕΡΤ έκανε ολική επανεκκίνηση και έγινε η τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς Facebook Twitter
0

Επτά στους δέκα πολίτες και μάλιστα ανεξαρτήτως ιδεολογικής προέλευσης πλέκουν το εγκώμιο της ΕΡΤ για την θεαματική της αλλαγή τους τελευταίους 12 μήνες. Και αυτό είναι ένα μόνον από τα σημαντικά ευρήματα μιας μεγάλης έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Marc για λογαριασμό της Δημόσιας Τηλεόρασης διερευνώντας τα αισθήματα της κοινής γνώμης για τον νέο ενημερωτικό χαρακτήρα της ΕΡΤ και τα νέα ψυχαγωγικά της προγράμματα.

Όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τις 18 Δεκεμβρίου ως τις 4 Ιανουαρίου, το 72,8% των πολιτών δηλώνουν ότι η ΕΡΤ έχει βελτιωθεί αισθητά τον τελευταίο χρόνο, ενώ επιπλέον το 65,1% εκφράζουν την ικανοποίησή τους από την συνολική εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 50,6% πριν από ένα χρόνο. Έχει δε μεγάλο ενδιαφέρον ότι την διαπίστωση αυτή την κάνουν οι πολίτες ανεξαρτήτως της κομματικής τους προτίμησης στις τελευταίες εκλογές.

MARC:Η ΕΡΤ έκανε ολική επανεκκίνηση και έγινε η τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς Facebook Twitter

Η αποδοχή της ΕΡΤ παρατηρείται οριζόντια στο σύνολο των πολιτών ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθέτησης στοιχείο που πιστώνεται πρωτίστως ο νέος ενημερωτικός της χαρακτήρας που προτάσσει την νηφάλια και αμερόληπτη καταγραφή της επικαιρότητας. Έτσι άλλωστε εξηγείται ότι η ΕΡΤ στην έρευνα χαρακτηρίζεται «σοβαρή» από το 87,9% των πολιτών, «ποιοτική» από το 83%, «σύγχρονη» από το 63,5% και «αντικειμενική και αξιόπιστη» από το 61,1%.

Στις δε επιμέρους ερωτήσεις που αφορούν ειδικά τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ, το 40,9% όσων τα παρακολουθούν έστω και περιστασιακά, δηλώνουν ότι συγκριτικά με το παρελθόν η δημόσια τηλεόραση είναι «πιο αντικειμενική, πλουραλιστική και ουδέτερη» έναντι μόλις του 7,4% που απαντούν το αντίθετο. Επιπλέον το 42% προτιμά τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ γιατί είναι «αξιόπιστα και αντικειμενικά» το 27,6% επειδή είναι «σοβαρά και ψύχραιμα» και το 21,1% για τον πολυθεματικό τους χαρακτήρα.

Αν κάτι, ωστόσο, φαίνεται να έχει πραγματικά ξαφνιάσει με θετικό τρόπο τους πολίτες είναι οι νέες εκπομπές και σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ. Το 75,2% των πολιτών απαντούν απερίφραστα ότι το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα έχει βελτιωθεί τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ το 63,2% των ερωτηθέντων αναδεικνύουν ως μεγάλο πλεονέκτημα της ΕΡΤ το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα, όταν το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 43,1% προ έτους.

Ιδιαίτερη απήχηση τέλος φαίνεται να έχει η νέα ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX την οποία γνωρίζει το 59,1% των πολιτών (από 34,2% τον προηγούμενο Μάιο), με τη συντριπτική πλειονότητα (86,6%) να δηλώνουν ικανοποιημένοι από το πλούσιο περιεχόμενο της.

MARC:Η ΕΡΤ έκανε ολική επανεκκίνηση και έγινε η τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς Facebook Twitter


Στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε με αφορμή την έρευνα της Marc o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θωμάς Γεράκης, τόνισε μεταξύ άλλων:


«Στόχος της έρευνας ήταν η αποτύπωση της εικόνας της δημόσιας τηλεόρασης έτσι όπως την αντιλαμβάνεται το τηλεοπτικό κοινό. Η σύγκριση των στοιχείων της παρούσας έρευνας με προηγούμενη έρευνα -που διεξήχθη έναν χρόνο πριν- καταγράφουν αξιοσημείωτες διαφορές σε όλους τους δείκτες αξιολόγησης της εικόνας της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα:
Η βελτίωση της συνολικής εικόνας της ΕΡΤ τους τελευταίους 12 μήνες είναι εντυπωσιακή. Σπάνια συναντάμε τέτοιες μεταβολές χαρακτηριστικών εικόνας σε τόσο μικρό διάστημα - πολύ περισσότερο σε ταλαιπωρημένα brands, όπως αυτό της δημόσιας τηλεόρασης που βαρύνεται με χρόνια αρνητικά στερεότυπα.


Η αύξηση της ικανοποίησης των τηλεθεατών από την ΕΡΤ αφορά τόσο τον ειδησεογραφικό, όσο τον ψυχαγωγικό τομέα. Η λειτουργία της ανερχόμενης ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχής και συμβάλλει στην ανάδειξη ενός πιο σύγχρονου προφίλ.


Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει κάλλιστα για την απαρχή ενός επιτυχημένου rebranding ή ακόμη και για ένα απροσδόκητο success story σε εξέλιξη. Διότι αυτό που φαίνεται ήδη να καταφέρνει η ΕΡΤ είναι η ολική επανεκκίνησή της που την επανατοποθετεί στον τηλεοπτικό χάρτη και την κάνει την έκπληξη της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς».

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM
Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM