Oι μπανάνες Chiquita κάνουν τα Χριστούγεννα πιο fun και χρωματιστά με τα νέα αυτοκόλλητα Romero Britto

Oι μπανάνες Chiquita κάνουν τα Χριστούγεννα πιο fun και χρωματιστά με τα νέα αυτοκόλλητα Romero Britto Facebook Twitter
0

Τα Χριστούγεννα ήρθαν και μαζί με αυτά ήρθε και η νέα εμφάνιση της μπανάνας Chiquita, η οποία για το μήνα Δεκέμβριο αποκτά την πιο fun και χρωματιστή της διάθεση, χάρη στη συνεργασία της εταιρείας με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto!

Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της εταιρείας. H ειδική έκδοση του εμβληματικού μπλε αυτοκόλλητου της Chiquita κυκλοφορεί ήδη στην αγορά και έρχεται να προσφέρει περισσότερο χρώμα και λάμψη για τις μουντές και σκοτεινές μέρες του χειμώνα σε όλους τους καταναλωτές και να ομορφύνει ακόμα πιο πολύ την εορταστική περίοδο.

Oι μπανάνες Chiquita κάνουν τα Χριστούγεννα πιο fun και χρωματιστά με τα νέα αυτοκόλλητα Romero Britto Facebook Twitter

Εμπνευσμένη από την παιχνιδιάρικη και θετική διάθεση, αλλά και το πολύχρωμο στυλ του Romero Britto η συλλογή με τα limited edition αυτοκόλλητα θα κοσμήσει σχεδόν 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο. Με το αγαπημένο χρώμα του καλλιτέχνη να είναι το κίτρινο, η μπανάνα Chiquita αποτέλεσε τον ιδανικό και πιο όμορφο καμβά για τη δουλειά του Romero Britto, ο οποίος χρησιμοποίησε το ιδιαίτερο στυλ του για να αναδείξει ακόμη περισσότερο ένα από τα πιο διάσημα φρούτα σε όλο τον κόσμο, τη μπανάνα Chiquita, φέρνοντας χαρά και αισιοδοξία στους καταναλωτές. 

Για την ιστορία, το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

Oι μπανάνες Chiquita κάνουν τα Χριστούγεννα πιο fun και χρωματιστά με τα νέα αυτοκόλλητα Romero Britto Facebook Twitter

Πρόκειται για το τέλειο ταίριασμα, καθώς η συνεργασία μεταξύ της Chiquita και του Romero Britto αναδεικνύει τις κοινές αξίες που μοιράζονται οι δυο πλευρές, που είναι να προσφέρουν χαρά και διασκέδαση, κάνοντας καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων!

Αναζητήστε αυτή την χρωματιστή νότα χαράς σε όλα τα super market και σημεία πώλησης από τώρα έως και τις αρχές Ιανουαρίου!

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site της εταιρείας στο Chiquita.gr ή τα Social Media της Chiquita σε Facebook και Instagram

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια θάλασσα από Ladies στoν Αστέρα: Χίλιες δρομείς έτρεξαν για καλό σκοπό!

Well Being / Μια θάλασσα από Ladies στoν Αστέρα: Χίλιες δρομείς έτρεξαν για καλό σκοπό!

Το 13ο Ladies Run, με ανανεωμένη διαδρομή, πλημμύρισε χαμόγελα την Αθηναϊκή Ριβιέρα και πρόσφερε στήριξη σε ευάλωτες γυναίκες. Η Μαρίνα Κωνσταντίνου, στην πρώτη της συμμετοχή, κέρδισε το χρυσό.
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ «Όλοι αντιμετωπίζουμε θέματα ψυχικής υγείας, είμαστε φτιαγμένοι από αυτά»

Well Being / «Όλοι αντιμετωπίζουμε θέματα ψυχικής υγείας, είμαστε φτιαγμένοι από αυτά»

Η συζήτηση για την ψυχική υγεία έχει ανοίξει πλέον και στα social media, ενώ όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ψυχοθεραπεία. Παίρνουμε, όμως, σοβαρά την ψυχική υγεία στην Ελλάδα ή έχουμε ακόμη ταμπού; Με αφορμή το βιβλίο του «Να προσέχεις»που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός, ο κλινικός ψυχολόγος Γιάννης Αθανασόπουλος εξηγεί γιατί, αν διστάζεις να ξεκινήσεις ψυχοθεραπεία, διστάζεις να γνωρίσεις τον εαυτό σου.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ