ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Facebook Twitter
0

Ένα τσουνάμι φτηνού χρήματος κατέκλυσε την παγκόσμια οικονομία μεταξύ του 2002 και του 2008. Ήταν κάτι περισσότερο από ένα οικονομικό φαινόμενο: ήταν ένας πειρασμός που πρόσφερε σε ολόκληρες κοινωνίες την ευκαιρία να αποκαλύψουν τις καταπιεσμένες πλευρές του χαρακτήρα τους, κάτι που κανονικά με κανένα τρόπο δεν θα είχαν τη δυνατότητα να κάνουν.

Οι Ισλανδοί θέλησαν να πάψουν να είναι ψαράδες και να γίνουν τραπεζίτες επενδύσεων.

Οι Έλληνες θέλησαν να μετατρέψουν τη χώρα τους σε ένα πυροτέχνημα γεμάτο τζάμπα χρήμα, και να φάνε από αυτό όσο περισσότερο μπορούσαν.

Οι Γερμανοί θέλησαν να γίνουν ακόμα πιο πολύ Γερμανοί.

Οι Ιρλανδοί να σταματήσουν να είναι Ιρλανδοί...

Τα παραπάνω ακούγονται ίσως χιουμοριστικά, για όσους είναι εκτός. Όταν όμως ο συγγραφέας στρέφει το ανελέητο βλέμμα του στις ΗΠΑ, στη χρεοκοπημένη πολιτεία της Καλιφόρνιας και στην Ουάσινγκτον, η αφήγηση μετατρέπεται σε μια σκληρή προφητεία για το τι περιμένει τα πιο πλούσια και άπληστα έθνη μέσα στον κλυδωνιζόμενο πλανήτη μας.

Ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Michael Lewis γεννήθηκε στη Νέα Ορλεάνη το 1960. Σπούδασε ιστορία της τέχνης στο Πανεπιστήμιο Princeton και στη συνέχεια οικονομικά στο London School of Economics. Σε ηλικία 24 ετών πρεσελήφθη από τη Salomon Brothers και, ως πωλητής ομολόγων, βρέθηκε πολύ σύντομα να διαχειρίζεται λογαριασμούς εκατομμυρίων δολαρίων. Έχοντας γνωρίσει εκ των έσω την “κουλτούρα” των χρηματοπιστωτικών κολοσσών, λίγα χρόνια αργότερα επιλέγει ν' αφήσει την καλά αμειβόμενη θέση του και, ως συγγραφέας πλέον, να μιλήσει ανοιχτά για τις εμπειρίες του στη Γουόλ Στριτ. Παράλληλα με το συγγραφικό του έργο, ο Lewis εργάζεται ως αρθρογράφος, ειδικευμένος σε οικονομικά θέματα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM