Βράβευση του NJV Athens Plaza από την Preferred Hotels & Resorts με το βραβείο «The GIFTTS 2020 Pineapple Award»

Βράβευση του NJV Athens Plaza από την Preferred Hotels & Resorts με το βραβείο «The GIFTTS 2020 Pineapple Award» Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο των 11ων Ετήσιων GIFTTS Pineapple Awards, η Preferred Hotels & Resorts* απονέμει κάθε χρόνο βραβεία στα ξενοδοχεία-μέλη της που επιδεικνύουν ισχυρή δέσμευση σε θέματα Φιλανθρωπίας, Αειφορίας, Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Συνεισφοράς στο πλαίσιο του προγράμματος «Great Initiatives for Today's [Tomorrow's] Society» (GIFTTS).

Νικητής στην κατηγορία της Αειφορίας για το 2020 αναδείχθηκε το NJV Athens Plaza. Το ξενοδοχείο διακρίθηκε ανάμεσα σε 80 και πλέον ξενοδοχεία παγκοσμίως για τις περιβαλλοντικές του δράσεις και τις καινοτόμες πολιτικές που έχει αναπτύξει σε θέματα βιωσιμότητας.

Η Γενική Διευθύντρια του NJV Athens Plaza Βάνα Λαζαράκου με αφορμή τη διάκριση του ξενοδοχείου μεταξύ άλλων δήλωσε: «Η υπευθυνότητα που επιδεικνύει το Ξενοδοχείο NJV Athens Plaza, σε θέματα βιωσιμότητας και αειφορίας, είναι αυτή που μας έφερε σήμερα αυτό το εξαιρετικά τιμητικό βραβείο. Η περιβαλλοντική μας ευαισθησία και όχι μόνο, είναι άμεσα συνδεδεμένη με το επιχειρηματικό μας μοντέλο. Αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας και αγκαλιάζεται από όλο το Ανθρώπινο Δυναμικό μας. Ευχαριστούμε την Preferred Hotels & Resorts που πιστεύει σε εμάς και αποτελεί έναν αδιαμφισβήτητο σύμμαχό μας».

Βράβευση του NJV Athens Plaza από την Preferred Hotels & Resorts με το βραβείο «The GIFTTS 2020 Pineapple Award» Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM