7 ερωτήσεις για τη Monika

7 ερωτήσεις για τη Monika Facebook Twitter
0
Μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο σου βιντεοκλίπ. Δώσε μου μερικές λεπτομέρειες.

Δεν το θεωρώ τόσο βιντεοκλίπ όσο ένα οπτικοποιημένο παιχνίδι που προέκυψε μια μέρα που πήγαμε για μπάνιο. Έτυχε ν' ακούσουμε το «Never» στο ραδιόφωνο κι ο Κωστής Μαραβέγιας είχε την ιδέα να τραβήξει κάποια πλάνα, χρησιμοποιώντας έναν φακό που έτυχε να έχω στο αυτοκίνητο και την κάμερα που είχε μαζί του. Επιστρέφοντας στην Αθήνα, το έδειξα σε φίλους και συνεργάτες, ενθουσιάστηκαν, και με παρότρυναν να το εξελίξουμε στο post production με την ομάδα της AegeanScapes. Το τελικό αποτέλεσμα ακολουθεί τη γενικότερη φιλοσοφία με την οποία «περιτυλίγω» τη μουσική μου, με λιτό και σαφή τρόπο.

Σε ποιο στάδιο είσαι δημιουργικά; Έχει ξεκινήσει στο μυαλό σου ο σχεδιασμός του «δύσκολου τρίτου» δίσκου;

Κάθε δίσκος είναι «δύσκολος», οπότε δεν χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο πλάνο, απλά ακολουθώ το ένστικτό μου. Έχω συγκεντρώσει πολύ υλικό, το οποίο και ανυπομονώ να δουλέψω δισκογραφικά. Προς το παρόν, όμως, απολαμβάνω τους καρπούς του «Exit», εννοώντας τα live που μου είχαν λείψει πολύ πέρσι, που ηχογραφούσα όλη τη χρονιά, και φέτος μου δίνουν μεγάλη χαρά.

Στην προηγούμενη συνέντευξή σου στη LifO μιλούσες για το τίμημα της επιτυχίας. Εξακολουθείς να «πληρώνεις» προσωπικά το άνοιγμα του ακροατηρίου σου ή το διαχειρίζεσαι πλέον; Έχεις χαρεί και τα θετικά της -δίκαιης- επιτυχίας σου;

Η επικοινωνία με τον κόσμο πάντα μου άρεσε και δεν πιστεύω πως θα με κουράσει ποτέ. Από κει και πέρα, η αποδοχή αυτή δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι καλλιτεχνικού εφησυχασμού, αλλά όχημα εξέλιξης. Πάντως, νιώθω ευτυχισμένη που υπάρχει αυτή η ανταπόκριση, με όποιον τρόπο και αν εκδηλώνεται.

Ποιο είναι το καινούργιο σου μουσικό «κόλλημα»;

Το κομμάτι του John Grant, «Where dreams go to die». Υπέροχη ενορχήστρωση, με τη γλυκιά φωνή του Grant να κορυφώνεται συναισθηματικά στο ρεφρέν.

Το έχεις πάρει απόφαση πως θα κάνεις καριέρα ως τραγουδοποιός ή ακόμα δίνεις Μαθηματικά;

Χα χα! Όχι, ακόμα συνεχίζω με τα Μαθηματικά, όπως συνεχίζω και με τη μουσική. Στη «λύση» δεν θα φτάσω μάλλον ποτέ!

Σε ποιον ρόλο νιώθεις πως είσαι πιο «δυνατή»: της τραγουδίστριας, της συνθέτριας ή της στιχουργού;

Δεν βλέπω ρόλους στη μουσική και στη δημιουργία. Για μένα η έμπνευση είναι ένα συμπαγές μείγμα που δεν διασπάται σε επιμέρους κομμάτια.

Τι ετοιμάζεις αυτό το διήμερο στο Fuzz;

Μια ιδιαίτερη playlist που περιλαμβάνει κομμάτια από τους δίσκους «Avatar» και «Εxit», δύο καινούργια τραγούδια και κάποιες διασκευές. Ελπίζω πραγματικά να σας αρέσουν όλα, θα χαρώ πολύ!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT