7 ερωτήσεις για τη Monika

7 ερωτήσεις για τη Monika Facebook Twitter
0
Μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο σου βιντεοκλίπ. Δώσε μου μερικές λεπτομέρειες.

Δεν το θεωρώ τόσο βιντεοκλίπ όσο ένα οπτικοποιημένο παιχνίδι που προέκυψε μια μέρα που πήγαμε για μπάνιο. Έτυχε ν' ακούσουμε το «Never» στο ραδιόφωνο κι ο Κωστής Μαραβέγιας είχε την ιδέα να τραβήξει κάποια πλάνα, χρησιμοποιώντας έναν φακό που έτυχε να έχω στο αυτοκίνητο και την κάμερα που είχε μαζί του. Επιστρέφοντας στην Αθήνα, το έδειξα σε φίλους και συνεργάτες, ενθουσιάστηκαν, και με παρότρυναν να το εξελίξουμε στο post production με την ομάδα της AegeanScapes. Το τελικό αποτέλεσμα ακολουθεί τη γενικότερη φιλοσοφία με την οποία «περιτυλίγω» τη μουσική μου, με λιτό και σαφή τρόπο.

Σε ποιο στάδιο είσαι δημιουργικά; Έχει ξεκινήσει στο μυαλό σου ο σχεδιασμός του «δύσκολου τρίτου» δίσκου;

Κάθε δίσκος είναι «δύσκολος», οπότε δεν χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο πλάνο, απλά ακολουθώ το ένστικτό μου. Έχω συγκεντρώσει πολύ υλικό, το οποίο και ανυπομονώ να δουλέψω δισκογραφικά. Προς το παρόν, όμως, απολαμβάνω τους καρπούς του «Exit», εννοώντας τα live που μου είχαν λείψει πολύ πέρσι, που ηχογραφούσα όλη τη χρονιά, και φέτος μου δίνουν μεγάλη χαρά.

Στην προηγούμενη συνέντευξή σου στη LifO μιλούσες για το τίμημα της επιτυχίας. Εξακολουθείς να «πληρώνεις» προσωπικά το άνοιγμα του ακροατηρίου σου ή το διαχειρίζεσαι πλέον; Έχεις χαρεί και τα θετικά της -δίκαιης- επιτυχίας σου;

Η επικοινωνία με τον κόσμο πάντα μου άρεσε και δεν πιστεύω πως θα με κουράσει ποτέ. Από κει και πέρα, η αποδοχή αυτή δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι καλλιτεχνικού εφησυχασμού, αλλά όχημα εξέλιξης. Πάντως, νιώθω ευτυχισμένη που υπάρχει αυτή η ανταπόκριση, με όποιον τρόπο και αν εκδηλώνεται.

Ποιο είναι το καινούργιο σου μουσικό «κόλλημα»;

Το κομμάτι του John Grant, «Where dreams go to die». Υπέροχη ενορχήστρωση, με τη γλυκιά φωνή του Grant να κορυφώνεται συναισθηματικά στο ρεφρέν.

Το έχεις πάρει απόφαση πως θα κάνεις καριέρα ως τραγουδοποιός ή ακόμα δίνεις Μαθηματικά;

Χα χα! Όχι, ακόμα συνεχίζω με τα Μαθηματικά, όπως συνεχίζω και με τη μουσική. Στη «λύση» δεν θα φτάσω μάλλον ποτέ!

Σε ποιον ρόλο νιώθεις πως είσαι πιο «δυνατή»: της τραγουδίστριας, της συνθέτριας ή της στιχουργού;

Δεν βλέπω ρόλους στη μουσική και στη δημιουργία. Για μένα η έμπνευση είναι ένα συμπαγές μείγμα που δεν διασπάται σε επιμέρους κομμάτια.

Τι ετοιμάζεις αυτό το διήμερο στο Fuzz;

Μια ιδιαίτερη playlist που περιλαμβάνει κομμάτια από τους δίσκους «Avatar» και «Εxit», δύο καινούργια τραγούδια και κάποιες διασκευές. Ελπίζω πραγματικά να σας αρέσουν όλα, θα χαρώ πολύ!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ