«Υπάρχει μεγάλο ποσό των Funds που δεν έχει δεσμευτεί, διότι η Rassadel είναι άλλο Νομικό Πρόσωπο».

Όχι, δεν είναι ο Αλογοσκούφης, ούτε καν ο Γκρίνσπαν. Είναι ο μοναχός Ευδοκιμος της Μονής Βατοπεδίου.

«Η “Αθανασία” έχει γοργό ρυθμό. Μάλλον αυτός που το είπε δεν την είδε. Οι ταινίες έχουν το ρυθμό που τους ταιριάζει. Αλλά αυτό το θέμα έχει απαντηθεί από τον Κλιντ Ίστγουντ: “Οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες. Ολοι έχουν από μία”».

Tι να πει και ο Αγγελόπουλος... Ο σκηνοθέτης πανος καρκανεβατος στην «Ε» απαντά στην «κατηγορία» ότι η ταινία του είναι αργή.

«Είμαι εξαιρετικά συγκινημένος, γιατί τώρα θα αναγνωριστούμε ως έθνος. Οι πρόγονοί μας βρίσκονται στη σκέψη μου αυτή την ιστορική μέρα. Δάκρυα χαράς τρέχουν στα μάγουλά μου».

Χάσμα στον πάγο... Ο Γροιλανδός πρωθυπουργός Χανς Ένοκσεν, συγκινημένος μετά το δημοψήφισμα υπέρ του χωρισμού από τη Δανία.

«Το πρωί, όταν ξυπνάω, κάνω την τουαλέτα μου και αλλάζω ρούχα για να μην ξεχωρίζω... Προσπαθώ να κάνω σχέδια για το μέλλον, αλλά είναι δύσκολο όταν δεν έχεις τίποτε ή σχεδόν τίποτε. Ωστόσο, τον περισσότερο καιρό αισθάνομαι ευτυχισμένη. Δεν παίρνω ναρκωτικά, δεν πίνω, δεν έχω ψυχικά προβλήματα. Και δεν είμαι στο δρόμο. Θα μπορούσα να ζήσω στο Χίθροου για πάντα».

Η 42χρονη Έραμ Νταρ, άνεργη, κατοικεί πλέον στο αεροδρόμιο Χίθροου και δεν είναι η μόνη.

«Εγώ ένας νομαρχούλης είμαι κι ένας εμποράκος... Δεν φταίει κανένας υπουργός. Αν υπάρχει παράγκα ή παρακράτος, ψάξτε το εδώ, στην Αθήνα! Οχι στην περιφέρεια και όχι στη Θεσσαλονίκη! Πολλές παράγκες υπάρχουν εδώ κάτω. Αν ήξερα ποιος είναι θα σας το έλεγα, αλλά σίγουρα δεν είναι στη Θεσσαλονίκη».

Ίσως έρχεται ο κύριος νομάρχης. Αν, τουλάχιστον, μες στους ανθρώπους αυτούς ένας πέθαινε από αηδία… Ο Παναγιώτης Ψωμιαδης ενώπιον των μελών της εξεταστικής για το Βατοπέδιο.

«Εφραίμ αλάνι, πάρε το λιμάνι».

Λιμενεργάτες αντιδρούν με χιούμορ στη συμφωνία με την κινεζική Cosco για το λιμάνι του Πειραιά.

«Για την πτώση έπειτα από την άνοδο: “Ναι, είναι χειρότερο από το να μην είχες πετύχει ποτέ. Ιδίως άμα ζεις σε μια πόλη βασισμένη στο φθόνο, όπως το Λος Άντζελες. Αλλά όλη μου τη μιζέρια εγώ την προκάλεσα”».

Ο Μίκυ Ρουρκ για το δικό του barfly, την πτώση μετά την άνοδο.

«Όλα στη Ρωσία έχουν φτάσει στην υπερβολή. Στη Μόσχα, στις 4 το πρωί υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, έχουν δημιουργηθεί αμέτρητα εστιατόρια, καταστήματα... Είναι όπως όταν ένα φράγμα στο ποτάμι είναι κλειστό και ξαφνικά το ανοίξεις και ξεχύνονται όλα, από σκατά μέχρι διαμάντια, μοιάζει με ηφαίστειο... Είναι θαυμάσιο κι επικίνδυνο ταυτόχρονα».

Ο σκηνοθέτης Νικίτα Μιχάλκοφ για τις ρωσικές νύχτες κάτω από δυνατά φώτα.

«Η νεοελληνική μας ταυτότητα έχει στηριχθεί πάνω στο φαίνεσθαι και στο κυρίαρχο στοιχείο του σύγχρονου δυτικού τρόπου ζωής, που άκριτα μιμηθήκαμε. Η δυσκολία μας βρίσκεται στο να κατανοήσουμε και να ερμηνεύσουμε τα σκάνδαλα ως συμπτώματα μίας ευρύτερης νόσου».

Αλάτι στις πληγές από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο.

«Είναι η χειρότερη ανάμνηση που είχα ποτέ και θα πάω στο θάνατο με αυτή την εικόνα της Έιμι να λέει “Ποιος είσαι; Ποιος είσαι;” Δεν ήξερε ποιος είμαι, δεν ήξερε ποιος ήταν ο άντρας της. Να τι κάνουν τα γαμημένα τα ναρκωτικά».

Ο -πρώην πλέον- σύζυγος της Έιμι Γουάινχαουζ Blake Fielder για την ολέθρια σχέση τους.