Λόγω ενός μπλεξίματος στις λίστες του βοηθού παραγωγής, καλείται στο -υψηλών προσκεκλημένων- πάρτι του μεγαλοπαράγοντα των στούντιο. Εκεί, με τη συμβολή ενός μεθυσμένου σερβιτόρου, ενός υστερικού μπάτλερ κι ενός ελέφαντα... καταφέρνει να προκαλέσει το απόλυτο χάος...

 

Το Πάρτι είναι μια απλή εξίσωση: βάλε έναν άσχετο Ινδό ακάλεστο στο άντρο του Χόλιγουντ και θα πνιγείς από σαπουνάδες, παρέα με έναν ψευτο-ψυχεδελικό ελέφαντα. Ταυτόχρονα, είναι μια από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών, δοκιμασμένη στον χρόνο, αν και χτυπημένη από την κριτική της εποχής. Ο Μπλέικ Έντουαρντς τιμά τον αγαπημένο του βωβό κινηματογράφο με ολίγη από Ζακ Τατί - η ταινία είναι εξίσου αστεία αν προβληθεί χωρίς ήχο.

 

Φυσικά, τα οπτικά gags βασίζονται στο πρόσωπο του Σέλερς, ενός αστοιχείωτου, αδέξιου, άτυχου, καλόκαρδου, ντροπαλού ψώνιου, που τα κάνει γης μαδιάμ σ’ ένα σπίτι. Οι σκηνές της ανατίναξης κάστρου στο χολιγουντιανό πλατό, του δείπνου με το γκαρσόνι, του παπουτσιού που επιπλέει στο τεχνητό ρυάκι της έπαυλης, του μπιλιάρδου και του τελικού χάους με τον κόσμο να γκρεμοτσακίζεται στην πισίνα είναι κλασικός Έντουαρτς και ιδιοφυής Σέλερς στην καλύτερη συνεργασία τους, πιο χαλαρή και τρελή απ’ τον Ροζ Πάνθηρα. Από το 1968, με αγάπη.