Εντυπωσιακό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Γιαν Ντεμάνζ, ο οποίος καταφέρνει να χτίσει μοναδικά την εφιαλτική, μπαρουτοκαπνισμένη ατμόσφαιρα ενός μανιασμένου, πολύ πρόσφατου θρησκευτικού πολέμου στη Βόρεια Ιρλανδία τη δεκαετία του '70 αλλά και να συλλάβει την απόγνωση ενός νεαρού Βρετανού στρατιώτη που παγιδεύτηκε στα χαρακώματα κατά τη διάρκεια μιας άτυχης περιπολίας, με αποτέλεσμα να περιπλανιέται σε άγνωστο περιβάλλον, σε μια κατοικούμενη ζώνη γεμάτη ανθρώπινες και πραγματικές νάρκες, διάχυτη δυσπιστία και βρόμικες παγίδες. Ο Ντεμάνζ ευτύχησε στην επιλογή του Τζακ Ο' Κόνελ στον ρόλο του μη στρατευμένου που ρίχτηκε στη μάχη χωρίς πιστεύω και ιδεολογία, εκπροσωπώντας το θύμα των δολοφονικών συμφερόντων που παίζονταν εκείνη την περίοδο σε πολιτικό επίπεδο. Η οδύσσειά του είναι συναρπαστική και ουσιαστική, ένα σύμβολο των απολωλότων νιάτων που με ένα όπλο, μια σημαία και (ίσως) έναν μισθό βρίσκονται αβοήθητα στη μέση μιας κατάστασης χωρίς να έχουν ιδέα τι κάνουν και για ποιον λόγο.