Στοίχημα Κυρίων, μέρος δεύτερο

0
Στοίχημα Κυρίων, μέρος δεύτερο Facebook Twitter

Στο φινάλε του πρώτου Gentleman's Wager, την ταινία μικρού μήκους, που σκηνοθέτησε ο Τζέϊκ Σκοτ για λογαριασμό του Johnnie Walker Blue Label, ο Τζιανκάρλο Τζιανίνι είχε χάσει το σκάφος-αντίκα από τον Τζουντ Λο, και φάνηκε πως δεν θα το βάλει κάτω, διεκδικώντας και πάλι το πολύτιμο σκαρί, με ένα ακόμη στοίχημα που θα διατηρούσε τον διάλογο ανάμεσα στους δύο άνδρες, ζωντανό και παιχνιώδη. Η υπόσχεση τηρήθηκε με τη συνέχεια που είδαμε πριν από μερικές ημέρες, αυτή τη φορά με ένα εκπληκτικής ομορφιάς αγωνιστικό αυτοκίνητο, ένα Delahaye του 1935: για να το αποκτήσει, ο Τζουντ Λο έπρεπε να μπει στη διαδικασία, μέσα σε περίπου 24 ώρες, να επισκευάσει το αυτοκίνητο και να οδηγήσει από την Ιταλία στο Μονακό, ξεπερνώντας τα εμπόδια και ταυτόχρονα τηρώντας το αυστηρό χρονοδιάγραμμα του καινούριου στοιχήματος.

Παρακολουθώντας τo δεύτερο σταθμό του επιτυχημένου concept, και πάλι σε σκηνοθεσία Τζέϊκ Σκοτ, με κρουστή φωτογραφία του Ντάριους Βόλσκι, στενού συνεργάτη του πατέρα του, Ρίντλεϊ Σκοτ, η χαρά της προσφοράς και η ευγνωμοσύνη είναι αυτή που διατρέχει μια ευγενή προσπάθεια απόκτησης ενός σπάνιου αντικειμένου, που δεν αγοράζεται και δεν χαρίζεται απερίσκεπτα και αβίαστα. Μόνο μέσα από την προσφορά και την ευγνωμοσύνη καταφέρνει ο Jude Law να φτάσει στο στόχο του. Γίνεται σαφές πως η αντίκα είναι απλά η αφορμή για την εδραίωση και την εμβάθυνση της φιλίας ανάμεσα σε δύο κυρίους διαφορετικών γενεών. Μετά το τέλος της προβολής, μου είναι πλέον σαφές πως η διαφήμιση έχει ωριμάσει σε τέτοιο βαθμό που οι εταιρείες αναζητούν δημιουργικές ιδέες που δεν τοποθετούν απλώς τα προϊόντα τους σε ένα προσχηματικό σενάριο, αλλά τα εντάσσουν σε μια ρευστή αφηγηματική λογική, που στο φινάλε τα αναδεικνύουν εξυπνότερα, προσφέρουν ποιοτικότερη ψυχαγωγία στον θεατή και αντέχουν καλύτερα στο χρόνο.

Στοίχημα Κυρίων, μέρος δεύτερο Facebook Twitter

Το Delahaye στο χρώμα του κοβαλτίου δέσποζε μεγαλοπρεπώς στο μέσον της μεγάλης εισόδου, δίπλα στον υπερήφανο κάτοχο του, που δεν ήταν άλλος από τον Ρομπ Γουόκερ, απόγονο του γνωστού Johnnie Walker. Το πλαισίωνε ένας στόλος από επιλεγμένες αντίκες, από καμπυλωτές Porsche της δεκαετίας του 40 μέχρι τις πιο δυναμικές Ferrari και Lancia Stratos, η πιό flashy προσθήκη ανάμεσα στις πιο κλασσικές καλλονές .

 

Στη συνάντηση που είχαμε στην βίλα Mondragone, μια έπαυλη που αναστατώνει τις αισθήσεις και εντυπωσιάζει με το μέγεθός της, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Ρώμη, και πιό συγκεκριμένα στο Φρασκάτι, ο Τζιανκάρλο Τζιανίνι είχε τη βεβαιότητα πως οι δύο κύριοι της ταινίας, ήταν στην ουσία ο Τζιανκάρλο και ο Τζουντ, ενώ λίγα λεπτά αργότερα, ο Τζουντ Λο διαφοροποιήθηκε πλήρως, θεωρώντας πως οι χαρακτήρες του Gentleman's Wager δεν έχουν καν ονόματα! Ωστόσο, όταν ρώτησα τον μεγάλο Ιταλό ηθοποιό αν τον ενδιαφέρει το υπόβαθρο του παιχνιδιάρη ώριμου κυρίου που υποδύεται στα δύο μέρη του φιλμ, ανασήκωσε τους ώμους του με αυτοπεποίθηση, υποστηρίζοντας πως είναι Στανισλαφσκικός (σε αντίθεση με τους Αμερικανούς συναδέλφους του που ακολουθούν συχνά το method acting), έχοντας ως πηγή έμπνευσης τους εκφραστικούς, καπάτσους Ναπολιτάνους και το ταλέντο που έχουν στην πειθώ και το acting στην καθημερινότητά τους.

Στοίχημα Κυρίων, μέρος δεύτερο Facebook Twitter

Ο Τζουντ Λο έχει κάνει τη Ρώμη δεύτερο σπίτι του αυτήν την περίοδο, καθώς βρίσκεται στη μέση των γυρισμάτων της καινούριας τηλεοπτικής σειράς του βραβευμένου με Όσκαρ Πάολο Σορεντίνο, με θέμα έναν υποτιθέμενο Πάπα από τις ΗΠΑ. Δηλώνει γοητευμένος και πλήρως ενσωματωμένος στο πνεύμα της πόλης και τις συνήθειες των Ρωμάνων- και το δείχνει: σε ερώτηση Ιταλίδας δημοσιογράφου, με τρομερή ομοιότητα με τη Μόνικα Μπελούτσι, αν γυμνάζεται συχνά, ο Λο παραδέχτηκε πως έχει πλέον μεγάλο πρόβλημα όταν σταματάει την άσκηση για τις ανάγκες κάποιου ρόλου, όπως αυτόν που έχει αναλάβει τώρα, όχι για την εξωτερική του εμφάνιση, αλλά γιατί αισθάνεται κακόθυμος και βαρύς. Το ουίσκι το έμαθε τα τελευταία χρόνια και κατάλαβε γιατί το εκθειάζουν όσοι συνηθίζουν να το απολαμβάνουν. Όσο για τα αυτοκίνητα, δεν είναι μανιακός, αν και δε μπορεί παρά να θαυμάσει τα εμβληματικά οχήματα, όπως αυτό της ταινίας, και να χαρεί την εμπειρία της ξεχωριστής οδήγησης, όποτε του δοθεί η ευκαιρία.

Στοίχημα Κυρίων, μέρος δεύτερο Facebook Twitter

Το Delahaye στο χρώμα του κοβαλτίου δέσποζε μεγαλοπρεπώς στο μέσον της μεγάλης εισόδου, δίπλα στον υπερήφανο κάτοχο του, που δεν ήταν άλλος από τον Ρομπ Γουόκερ, απόγονο του γνωστού Johnnie Walker. Το πλαισίωνε ένας στόλος από επιλεγμένες αντίκες, από καμπυλωτές Porsche της δεκαετίας του 40 μέχρι τις πιο δυναμικές Ferrari και Lancia Stratos, την πιό flashy προσθήκη ανάμεσα στις πιο κλασσικές καλλονές . Οι διοργανωτές της εκδρομής έκαναν την τιμή στους δημοσιογράφους να τους επιτρέψουν να οδηγήσουν το συλλεκτικό αυτοκίνητο της αρεσκείας τους σε μια βόλτα λίγων χιλιομέτρων, μιας και ο καιρός ήταν ιδανικός. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, μπήκα σε μια ελεύθερη Jaguar Roadster του 52 και προσποιήθηκα πως ξέρω τι κάνω, με την ελπίδα και την αγωνία πως δεν θα στουκάρω σε κάποιο κοντινό αμπέλι. Αν και οι ταχύτητες έμπαιναν με τρομερή δυσκολία και τα πεντάλ αντιστέκονταν  με πείσμα ("πολύ λογικό", όπως λίγο αργότερα με ενημέρωσε ατάραχος ο χομπίστας ιδιοκτήτης που πρόθυμα δανείζει κατ' επάγγελμα τα αμάξια του σε χαμογελαστούς άσχετους), η εμπειρία της οδήγησης ενός μυθικού αυτοκινήτου με ταξίδεψε για λίγο σε μια άλλη εποχή, προσδιορισμένη μέσα από το σύμπαν του κινηματογράφου, εμφατικά εξιδανικευμένη στην τέλεια ομορφιά της αιώνιας πόλης. Τα ωραία δεν διαρκούν πολύ, αλλά η επίγευση τους παραμένει ατόφια.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ