Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Σε πρώτο πλάνο, η Αριάνα ΝτεΜπόσε, ένα από τα μεγάλα αστέρια του σύγχρονου Μπρόντγουεϊ, που ερμηνεύει την Ανίτα και δεξιά ο Ντέιβιντ Άλβαρεζ στο ρόλο του Μπερνάρντο, που είχε παίξει ο Τζορτζ Τσακίρης στην ταινία του 1961.

Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες

0

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ είχε γυρίσει το West Side Story στο μυαλό του πολλές φορές εδώ και πολύ καιρό – από τότε που ήταν αγοράκι στα τέλη της δεκαετίας του '50 και έχοντας ακούσει το soundtrack της παράστασης, προσπαθούσε να φανταστεί τις εικόνες και τη δράση και τη χορογραφία που θα μπορούσε να το συνοδεύει.

«Η μαμά μου έπαιζε κλασικό πιάνο», λέει ο διάσημος σκηνοθέτης στο Vanity Fair αμέσως μετά την ολοκλήρωση της νέας εκδοχής του θρυλικού μιούζικαλ που έχει προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στην Αμερική στις 18 Δεκεμβρίου. «Ολόκληρο το σπίτι μας ήταν γεμάτο με δίσκους κλασικής μουσικής. Η μουσική από την παράσταση του West Side Story στο Μπρόντγουεϊ ήταν ο πρώτος δίσκος μη κλασσικής μουσικής που επέτρεψαν οι γονείς μου να μπει στο σπίτι. Τον ερωτεύτηκα αμέσως. Το West Side Story εκείνος ο πειρασμός που με στοίχειωνε πάντα από παιδί και τελικά αποφάσισα να ενδώσω και να κάνω τη δική μου εκδοχή».

Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ και πόσω του η Ρίτα Μορένο που είχε πρωταγωνιστήσει και στην ταινία του 1961 στο ρόλο της φλογερής Ανίτα.

Το West Side Story – σε μουσική του Λέοναρντ Μπέρνσταϊν και στίχους του Στίβεν Σόντχαϊμ – απέκτησε διαστάσεις παγκόσμιου φαινομένου αμέσως σχεδόν μετά την θεατρική πρεμιέρα του στο Μπρόντγουεϊ το 1957. Τέσσερα χρόνια αργότερα η ιστορία του Τόνι και της Μαρία – μια σύγχρονη εκδοχή του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας με φόντο τους δρόμους, τις συμμορίες και τις σκιές των ουρανοξυστών στη Νέα Υόρκη του '50 – έγινε και ταινία σε σκηνοθεσία Ρόμπερτ Γουάιζ και χορογραφίες του Τζερόμ Ρόμπινς, κατακτώντας 10 βραβεία Όσκαρ, ανάμεσα τους και αυτό της καλύτερης ταινίας.

Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Ο Άνσελ Έλγκορτ και η νεοφερμένη Ρέιτσελ Ζέγκλερ στους ρόλους του Τόνι και της Μαρία
Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Ρέιτσελ Ζέγκλερ

«Στην εποχή μας φαίνεται να έχει επιστρέψει η έτσι κι αλλιώς διαχρονική ιστορία του έργου και μάλιστα με μια επιπρόσθετη κοινωνική οργή», λέει ο Σπίλμπεργκ. «Ήθελα να αφηγηθώ αυτή την πορτορικάνικη εμπειρία στη Νέα Υόρκη και κατ' επέκταση την εμπειρία της μετανάστευσης σ' αυτή την χώρα και τον αγώνα της επιβίωσης ενάντια στα εμπόδια της ξενοφοβίας και της φυλετικής προκατάληψης».

Στην ταινία του 1961 πολλοί από τους «Πορτορικανούς» ήταν αμιγώς λευκοί ηθοποιοί με καφετί μακιγιάζ. Ο Σπίλμπεργκ ήθελε τους αντίστοιχους χαρακτήρες να τους υποδυθούν ερμηνευτές ανάλογου φυλετικού background, και σύμφωνα με τους υπολογισμούς του οι 20 από τους 33 τέτοιους χαρακτήρες κατάγονται από το Πουέρτο Ρίκο.

Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Άνσελ Έλγκορτ
Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Η Ρίτα Μορένο, αειθαλής στα 88 της.

Στην ταινία του Σπίλμπεργκ πρωταγωνιστεί η νεοφερμένη Ρέιτσελ Ζέγκλερ στο ρόλο της Μαρία που την είχε υποδυθεί η Νάταλι Γουντ στο φιλμ του Ρόμπερτ Γουάιζ. Τον ρόλο του Τόνι υποδύεται ο Άνσελ Έλγκορτ (ο πρωταγωνιστής της ταινίας "Baby Driver"), ενώ τον χαρακτήρα που είχε ερμηνεύσει ο Τζορτζ Τσακίρης στην παλιά ταινία, τον Μπερνάρντο, υποδύεται τώρα ο Ντέιβιντ Άλβαρεζ, που είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση "Billy Elliot: The Musical". Στη νέα παραγωγή εμφανίζεται επίσης σε ρόλο που γράφτηκε ειδικά για εκείνη, μία από τις πιο αξέχαστες ερμηνεύτριες της ταινίας του 1961, η φοβερή και αειθαλής στα 88 της, Ρίτα Μορένο. Τον παλιό της ρόλο, την φλογερή Ανίτα, ερμηνεύει στη νέα ταινία η Αριάνα ΝτεΜπόσε, ένα από τα μεγάλα αστέρια του σύγχρονου Μπρόντγουεϊ.

Ο Σπίλμπεργκ πρόλαβε να γυρίσει το West Side Story: Οι πρώτες εικόνες Facebook Twitter
Σπίλμπεργκ: «Ήθελα να αφηγηθώ αυτή την πορτορικάνικη εμπειρία στη Νέα Υόρκη και κατ' επέκταση την εμπειρία της μετανάστευσης σ' αυτή την χώρα και τον αγώνα της επιβίωσης ενάντια στα εμπόδια της ξενοφοβίας και της φυλετικής προκατάληψης».

Με στοιχεία από το Vanity Fair

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM