Αυτά τα πλακάτ διαμαρτυρίας της ΕΡΤ στο Σύνταγμα είναι απαράδεκτα

Αυτά τα πλακάτ διαμαρτυρίας της ΕΡΤ στο Σύνταγμα είναι απαράδεκτα Facebook Twitter
53

Κυκλοφόρησαν αυτές οι φωτογραφίες στα social media από τις διαμαρτυρίες στο Σύνταγμα για το κλείσιμο της ΕΡΤ. Εικόνες προσωπικοτήτων που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον πολιτισμό της Ελλάδας πάνω στα πλακάτ των διαδηλωτών. Ανάμεσα τους η Μελίνα Μερκούρη, ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος.

Δεν μου αρέσει καθόλου που κάποιοι οικειοποιούνται την εικόνα νεκρών για να περάσουν το μήνυμα τους. Μπορεί το όνομα αυτών των ανθρώπων να συνδέθηκε(και) με την ΕΡΤ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν κάποιοι το δικαίωμα να χρησιμοποιούν την εικόνα τους, για να περάσουν το οποιοδήποτε μήνυμα.

Έτσι όπως τους χρησιμοποίησαν είναι σαν να μοιράζουν κομματάκια την εικόνα τους στα πεινασμένα για σλόγκαν πλήθη. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ανήκουν σε κανέναν και ανήκουν σε όλους μας. Δεν έχεις το δικαίωμα να περιορίζεις με αυτό τον τρόπο μέσα στα στενά πλαίσια μιας διαμαρτυρίας το έργο τους. Δεν έχεις το δικαίωμα να βροντοφωνάζεις «Είναι μαζί μας» χωρίς να ζουν. Δεν μπορεί να αποκτάς τέτοιο δικαίωμα πάνω τους λες και είσαι η μήτρα που τους γέννησε και τους ανέδειξε.

Διότι ο καθένας από αυτούς έχει την δική του ιστορία, τον δικό του Γολγοθά, τους δικούς του δαίμονες που πάλεψε για να αφήσει στο τέλος το στίγμα του μέσα στο χρόνο. Μόνος του και παλεύοντας κατάφερε ότι κατάφερε.

«Προκαλούν δέος τα πλακάτ», «Οι μεγαλύτερες μορφές της τέχνης δίνουν το «παρών» στο Σύνταγμα» γράφουν κάποιοι. Το μόνο δέος που προκαλούν είναι εξαιτίας της έλλειψης φαντασίας αυτών που διαμαρτύρονται. Όσο για το «παρών» αυτών των ανθρώπων είναι καθημερινό για όσους θέλουν να ανακαλύψουν το έργο τους. Διότι πάνω από όλα αυτοί οι άνθρωποι υπήρξαν το έργο τους και όχι η εικόνα τους.

53

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Το όλο επιχείρημα θυμίζει λίγο την υπόθεση με τα σκίτσα του Μωάμεθ... Πρόκειται για προσωπικότητες που το έργο τους ανήκει (απευθύνεται καλύτερα) σε όλη την ανθρωπότητα. Και επειδή χρειάζεται πάντα το "μέσον" ώστε το έργο να φτάσει στον αποδέκτη με ένα απλό συνειρμό μπορείς να καταλήξεις στο συμπέρασμα πως, μάλλον θα ήταν ταγμένοι κατά του κλεισίματος ενός δημοσίου μέσου.(αυτό ταυτόχρονα δεν απαγορεύει σε κάποιο διαφωνούντα με τους διαδηλωτές να νιώθει κοινωνός της τέχνης τους)
"Δεν υπηρχε καν τηλεοραση στην Ελλασα οταν πεθανε ο Καβαφης". Το διαβαζω και το ξαναδιαβαζω και προσπαθω να καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης, οχι ο Καβαφης αυτον παντα τον καταλαβαινα, αλλα εσενα. Το βρηκα! Φταιει ο Καβαφης γιατι πεθανε νωρις! Οχι;! Τοτε φταιει η Ερτ που αργησε να ιδρυθει!Παλι οχι; Μηπως τελικα φταινε κι οι δυο γιατι δεν ηταν καλα προπονημενοι στην συγχρονισμενη καταδυση με βαθμο δυσκολιας " η γεννηση σου-ο θανατος μου"; Ελπιζω οταν μεγαλωσω να καταλαβαινω καλυτερα τους ανθρωπους
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Ο μόνος ίσως που είχε άμεση σχέση με την ΕΡΤ ήταν ο Χατζιδάκις που υπήρξε και διευθυντικό στέλεχος. Αλλά οι άλλοι πώς ξέρουμε αν ζούσαν τώρα τι θέση θα είχαν για την ΕΡΤ; Ο Καβάφης για παράδειγμα τι σχέση έχει με την ΕΡΤ;
ή θα ισχύει για όλους και πάντα αυτό που λες ή ποτέ και για κανέναν. Νομίζετε ότι κι εμένα δεν μου γυρίζουν τα άντερα από αηδία κάθε φορά που ένας δεξιός πιπιλίζει μόνο ό,τι τον συμφέρει από Μάνο Χατζιδάκι;
υπερανάλυση, αν μου επιτρέπετε. δεν έβαλαν σλόγκαν επάνω στα πλακάτ ούτε τα χρησιμοποίησαν σε διαφήμιση χωρίς άδεια.από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει μόνος του και τσιμπάει ή όχι.
Αντισταθείτε στο "τσουνάμι" της βλακείας - όχι, δέν ήταν σωστή η κίνηση του Σαμαρά αλλά δέν θα λοβοτομηθούμε με το στανιό ρε φίλε ! Το "μαγαζί" όπου ένας πρωθυπουργός διέταζε να πάρει εκπομπή η γκόμενά του και δέν άνοιγε ρουθούνι, δέν αξίζει καμμιάς εκτίμησης, συμπαράστασης, υποστήριξης, υπεράσπισης, κανενός σεβασμού, καμμιάς συμπάθειας. Τα περί Φρουτοπίας και εκπομπών ήθους, να τα πούν στους αφελείς και τα ψώνια που αντέχουν να πιστεύουν στα παραμύθια. Κι εσείς εδώ στο διαδίκτυο, οι δημοσιογραφούντες χωρίς πατέντα, χαρτιά, ΕΣΗΕΑ, ταμείο, κηδεμόνα παρα μονάχα το μεράκι και το ταλέντο και τη συνείδηση, όταν σας φορέσουν κι εσάς με το στανιό το αγγελιόσημο για να παίρνει σύνταξη ο Τράγκας, ο Χατζηνικολάου, ο Τρίμμης και ο Κωττάκης, θα δούμε τί γνώμη θά'χετε γι αυτή την κλίκα. Που την συμπονάτε και την υπερασπίζεστε μάλλον γιατί σας φτύνει κατάμουτρα !
Θα συμφωνούσα αν ήταν άλλες οι συνθήκες αλλά σε μια χώρα που φασιστοποιείται με ραγδαίους ρυθμούς νομίζω ότι είναι ανάγκη να γίνουμε όλοι λίγο περισσότερο πολεμικοί. Όταν είδα αυτό τον πολιτικάντη παλαιάς κοπής τον Κεδίκογλου να αναγγέλει την κατάργηση ενός ολόκληρου πολιτισμικού πυλώνα τον οποίο μάλιστα ο ίδιος είχε προσπαθήσει να εκφυλίσει με προσλήψεις των παλλακίδων και των φίλων του από την εποχή του lifestyle. Όταν βλέπω τον άνθρωπο που κλείνει καθημερινά το μάτι στη Χρυσή Αυγή τον Αντώνη Σαμαρά να καθιβρίζει υπαλλήλους και όλους τους δημόσιους φορείς ενώ ο ίδιος, τώρα τα δυο τελευταία χρόνια μέσα στην κρίση διόριζε παντού τους δικούς του, πράγματα που τα έχουν πει στο κάτω κάτω οι ίδιες οι φιλοκυβερνητικές εφημερίδες. Ή μήπως δεν είναι αλήθεια ότι μετράει την δύναμη που έχει το κόμμα του σε συγκεκριμμένους φορείς του δημοσίου για να ξέρει που θα χτυπήσει...ξαφνικά σε αυτή τη χώρα χαραμοφάηδες είναι οι καλλιτέχνες, οι μουσικοί παραγωγοί και οι καθηγητές. Ενώ οι αστυνομικοί, οι στρατιωτικοί και οι παπάδες παράγουν καθημερινά έργο ε; Οι πάπαδες ειδικά, μα βέβαια. Κι όλοι αυτοί οι φιλελεύθεροι διανοούμενοι, που μερικοί τυγχάνει να είναι και πολιτευτές της νέας δημοκρατίας ή ας πούμε της δράσης, της δημιουργίας ξανά κτλ και σκίζουν τα ιμάτια τους για τις μεταρυθμίσεις και τους συνδικαλιστές θα ήθελα κάποια στιγμή να μιλήσουν και για την εκκλησία και για τον διαχωρισμό της από το κράτος. Όχι κρυφά στα συγγράμματα τους και με τα φιλαράκια τους, ανοιχτά μπροστά στις κάμερες στην αρθρογραφία τους στις εφημερίδες. Λοιπόν επειδή θα μου πουν ότι βγήκα εκτός θέματος. Δεν βγήκα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως για πολύ καιρό κι εγώ προσπαθούσα να αναβάλω την ώρα της σύγκρουσης. Έλεγα άστο, ας τα στρογγυλέψουμε και με ορθολογισμο να προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα συμβιβασμό. Ακόμα και με αυτόν που έχει χτυπημένο το sieg heil στο χέρι, γνώρισα τέτοιους ανθρώπους, ας τα χωρίσουμε στη μέση. Ε λοιπόν όπως βλέπεις τα πράγματα δεν χωρίζονται στη μέση. Κατρακυλούμε στον λαϊκισμό και στο πολιτικό έγκλημα. Καλό είναι λοιπόν να σηκώσουμε τα λάβαρα. Κι είμαι πολύ χαρούμενος που τα λάβαρα μας είναι ο Καβάφης και ο Χατζιδάκης και όλοι οι σπουδαίοι καλλιτέχνες του έθνους μας. Και παρότι η πορεία τους η δημιουργική είναι μοναχική το έργο τους είναι φαινόμενο συλλογικό και υπάρχει μόνο μέσα από την κατανόηση και την κοινωνία του ανάμεσα στους ανθρώπους που μπορούν να το αντιληφθούν, Χωρίς δημόσια τηλεόραση, χωρίς δημόσιο ραδιόφωνο πως θα έχουν πρόσβαση οι λιγότεροι προνομιούχοι; Η μεγάλη τέχνη δεν αναπνέει χωρίς λαϊκό έρισμα ούτε ανατροφοδοτείται, ούτε εξελίσσεται...
"Κι είμαι πολύ χαρούμενος που τα λάβαρα μας είναι ο Καβάφης και ο Χατζιδάκης και όλοι οι σπουδαίοι καλλιτέχνες του έθνους μας."Ειδικά του πρώτου δεν νομίζω να του άρεσε και πολύ που έγινε λάβαρο. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι..
Με επιφύλαξη, αφού δεν ήμουν στις διαδηλώσεις, αλλά πού το κακό να αναφέρονται ονόματα και να υπάρχουν φωτογραφίες ανθρώπων, των οποίων το έργο έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό ΚΑΙ μέσω της ΕΡΤ;Δεν είπε κανείς ότι ο Σκαλκώτας έγραψε αυτή τη μουσική επειδή του παρείχε τα μέσα η ΕΡΤ, ούτε ότι οι ταινίες του Αγγελόπουλου έγιναν ή αξίζουν, επειδή τις ανέδειξε το κρατικό κανάλι.Για πείτε μου όμως, από πού έμαθαν οι περισσότεροι Έλληνες για το έργο σημαντικών Ελλήνων δημιουργών; Ασχολήθηκε κανένα ιδιωτικό κανάλι ή ραδιόφωνο μαζί τους; Αυτά είχαν να ασχοληθούν με Ciao, πανελίστες, Τατιανιές, και με τα σουξέ του Notis και του Βολάνης. Με τον Καβάφη θα έτρωγαν την ώρα τους; Μήπως ασχολήθηκαν με το έργο της νεότερης γενιάς χορευτών, μουσικών, ηθοποιών κτλ; Ναι, όσο αφορούσε τη ζωή της Μαρίας της Άσχημης και τους γάμους του Χατζηγιάννη.Ξέρετε, ωραία είναι να κάνουμε τους ηθικούς και να προασπιζόμαστε τα δικαιώματα των νεκρών, αλλά οταν αυτά θίγονται. Αν ας πούμε η ΕΡΤ, δεν είχε κλείσει και σήμερα είχε αφιέρωμα σε σημαντικούς δημιουργούς, νεκρούς, με τον τίτλο "Είναι μαζί μας", θα γράφατε ένα άρθρο για το πώς, το εν λόγω κανάλι, χρησιμοποιεί ονόματα και εικόνες, προκειμένου να συγκινήσει, να περάσει τα όποια μηνύματα του, ή να χειραγωγήσει;
" Δεν είπε κανείς ότι ο Σκαλκώτας έγραψεαυτή τη μουσική επειδή του παρείχε τα μέσαη ΕΡΤ, ούτε ότι οι ταινίες του Αγγελόπουλουέγιναν ή αξίζουν, επειδή τις ανέδειξε τοκρατικό κανάλι. "βασικά το λέει όντως ένας 2-3 σχόλια πιο πάνω. η μάζα βρίσκεται σε προχωρημένο παροξυσμό, σύντομα θα πιστεύουν ότι η ΕΡΤ θεραπεύει τον καρκίνο.
Επειδή πιστεύω ότι η ανάγκη για ελπίδα είναι ένα αντίστοιχο αντανακλαστικό με αυτό της πείνας και της δίψας (χωρίς ελπίδα δε ζεις), θέλω να δω τα πράγματα πιο καλοπροαίρετα και να ελπίζω (να τη πάλι η ελπίδα) ότι οι άνθρωποι που είχαν αυτή την ιδέα θέλουν απλά να μιλήσουν με εικόνες, που μερικές φορές είναι πιο εύγλωττες και λένε όσα χίλιες λέξεις μαζί. Η ασχήμια γύρω μας είναι τέτοια που έχουμε πιστεύω ανάγκη από το καλό παρελθόν μας, το οποίο και καλό θα είναι να μνημονεύουμε με κάθε ευκαιρία. Οι εικόνες του παρόντος μας είναι άκρως απογοητευτικές (στο μεγαλύτερο βαθμό)....και λέγοντας τα όλα αυτά και μιλώντας για εικόνες του παρόντος, ακριβώς από πάνω από το πεδίο σχολιασμού μου, είναι η εικόνα του Κασιδιάρη σε frame της τηλεόρασης του σταρ...Από την άλλη μπορεί να έχετε και απόλυτο δίκιο και όλη αυτή η "καμπάνια" να είναι απλά δήθεν και χωρίς πραγματικά καμία φαντασία.
χαλαρωσε-ετσι κι αλλιως μονο στην ερτ ειχαν φωνη πλεον ολοι τους!στα ιδιωτικα τους κατασπαραξαν οι ξανθες παρουσιαστριες και η χιουρεμ! ας τους χρησιμοποιησουν-να ακουγεται η φωνη τους και να μη σβυνει η μνημη τους ειναι το ζητουμενο!
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος πάντως είχε πάρει ο ίδιος θέση κατά του σχεδίου Μόσιαλου για το κλείσιμο τότε της ΕΤ1. Όσο για τους υπόλοιπους, τι θα ξέραμε γι' αυτούς από τα ιδιωτικά κανάλια; Ίσως το πόσο η Κάλλας ήθελε να παντρευτεί τον Ωνάση και δεν τα κατάφερε.
Rezpect.Oλα με κανουν να πιστευω πλεον, οτι αυτοι εκει περα,αν δεν βρουν ποτε το δικιο τους θα ναι γιατι το χασαν.Το πραγμα εχει αρχισει να κατανταει γελοιο.Ευλογανε γελοιοδεστατα τα γενια τους,για να γινουν ιεροτεροι απο οτι τους αναλογει.Λες και καναν κατι το παραπανω απο οτι οφειλαν.Ειναι πολυ κριμα να τους αντιπαθησω, γιατι τοτε θα σμαινει οτι μονοπωλησαν την ιεροτητα. Και δεν εχουν δικαιωμα να αυτοβαπτιζονται κληρονομοι κανενος, ουτε ειναι ηθικο να επαιρπνται ως κληροδοτες. Ενα ειναι το κοινο τους. Ολοι.Και μια ειναι η δουλεια τους.Δεν καναν χαρη σε κανεναν, ετσι δεν ειναι;Λιγη ταπεινοφροσυνη, please.
Και εσείς με ποιο δικαίωμα αναλάβατε να "υπερασπίσετε" τη μνήμη των ανθρώπων του πολιτισμού . Πως είστε βέβαιος ότι τους εκφράζετε; Το έργο αυτών των ανθρώπων δεν είναι να το ανακαλύπτεις μόνος σου μέσα σε ένα δωμάτιο είναι να το ανακαλύπτει η κοινωνία σε όλες της τις φάσεις. Και αυτή την εποχή η κοινωνία διατρανώνει την αντίθεση της στον αυταρχισμό που και αυτοί οι καλλιτέχνες ίσως να συμμετείχαν παρά τη δική σας άποψη.
Δε με ενοχλεί η εικόνα της Κάλλας,της Μελίνας ή του Χατζηδάκι στο κέντρο της Αθήνας ή οπουδήποτε αλλού...Τα πρόσωπα αυτά είναι σύμβολα του πολιτισμού μας και η ΕΡΤ αποτελούσε μια μικρή όαση πολιτισμού όλα αυτά τα χρόνια με όλα τα στραβά και τα ανάποδά της!!!
Λαίκισμος και φτηνος εντυπωσιασμος στηριζομενος στα ενοχικα συναισθηματα του πληθους. Αν ξεραμε ποιοι ειμαστε και τι θελουμε αυτους τους κοπριτες θα τους ειχαμε ταραξει στις κλοτσιες.
εντάξει, υπήρχαν στην αποθήκη της ΕΡΤ (απομεινάρι μίας άχρηστης ρεμούλας που έφαγαν κάποιοι για "διακοσμηση των διαδρόμων του ραδιομεγάρου") και είπαν κάποιοι να τα βάλουν σε χρήση, *κατάλαβες* τώρα
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; Γιατί; Επειδή μας θυμίζουν ότι όλοι αυτοί χάρισαν έξοχες δημιουργίες στον Ελληνικό κόσμο σε όλη την υφήλιο μέσω της ΕΡΤ; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ είναι που δεν υπάρχει ΕΝΑΣ άλλος Μάνος Χατζηδακης αλλά υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ Λιάτσοι!