Για εσένα που ενοχλήθηκες με την διαφήμιση της Στανίση

Facebook Twitter
53

H Κατερίνα Στανίση φωτογραφημένη απο το Σπύρο Στάβερη

 

Πολύ καλά έκανε η Στανίση και συμμετείχε στην διαφήμιση των Jumbo. Εάν της δοθεί η ευκαιρία να συμμετέχει σε άλλες δέκα και να βγάλει λεφτά και θέλει ας το κάνει. Η επαγγελματική της πορεία δεν κρίνεται από την συμμετοχή της σε οποιαδήποτε διαφήμιση. Η ιστορία του ελληνικού τραγουδιού (Ναι, όπως το διάβασες η ιστορία) την έχει ήδη καταγράψει ως την λαϊκή τραγουδίστρια που σεβάστηκε την δουλειά της και δεν μας ζάλισε τον έρωτα με την «υποτιθέμενη διεθνή καριέρα της στη Νέα Υόρκη σε συνεργασία με τον dj Paparoum 654». Αν και υποθέτω ότι στα μπουζουξίδικα της Αμερικής θα έσκιζε.

 

                                                                                

Τα social media χωρίστηκαν σε δυο στρατόπεδα. Σε αυτούς που διαφωνούν με την συμμετοχή της Στανίση στη διαφήμιση και σε αυτούς που συμφωνούν. Γιατί τους πέφτει λόγος πως θα πουλήσει ο κάθε καλλιτέχνης την εικόνα του έξω από το χώρο εργασίας του (πίστα στη συγκεκριμένη περίπτωση) ποτέ μου δεν κατάλαβα.

 

Ο νταλκάς, η καψούρα, η διάλυση σου ή όπως θες το λες, μπορεί να συνοδευτεί από τα κομμάτια της; Εάν ναι, πιες ένα και για εμάς και πήγαινε σε παρακαλώ παρακάτω. Αυτή είναι η δουλειά της και αυτός είναι ο ρόλος σου. Για τα υπόλοιπα λόγος δεν σου πέφτει.

 

 

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γενικά όσους ενοχλούνται από τις διαφημίσεις που κάνουν επώνυμοι. Όχι αν είναι καλή ή κακή η διαφήμιση αλλά απλά και μόνο από την συμμετοχή. Για αυτό που λέμε «υπερπροβολή του καλλιτέχνη» ή «καίω την εικόνα μου». Ποιοι τα λένε; Οι αναγνώστες ή οι κρυφοί αναγνώστες του κίτρινου τύπου(που μια χαρά τον στηρίζουν μέχρι σήμερα) ή κάτι άβαταρ του twitter που αλλάζουν τρεις και λίγο «για να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον». Έχει γεμίσει ο κόσμος με ψευτοεστέτ.

 

 

Υ. Γ

 

«Βέβαια. Όταν η άλλη ανοιγόκλεινε τα παράθυρα πριν χρόνια και παρότρυνε τον κόσμο να παίρνει δάνεια από τις τράπεζες ο κόσμος δεν ενοχλήθηκε. Ήταν του ποιοτικού» έλεγε ένας φίλος

53

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Το θεμα είναι το αρνί, η Στανίση ή οτι απλα ΟΛΗ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ Π@@@ΡΙΑ που καθε 3' ενοχλεί το νευρικοακουστικο και οπτικο μας συστημα?! Καλα κανει κ η Στανιση,καλα κανουν κ οσοι τρώνε ή δεν τρωνε αρνια αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη η διαφημιση που θα σουβλίζουν τον διαφημιστη των jumbo θα αποκτησει πορωμενους υποστηρικτες κ μια ανακουφιση στις ψυχες και στις ζωες μας........
Ακούς red, freedom κλπ....και ξαφνικά σκάει το σκυλάδικο που ούτε απ' έξω δεν περνάς! Πονάνε τα αυτιά σου. Αυτό είναι το πιο ενοχλητικό... Σεναριακά ΔΕΝ παίζει... Ποια νονά πάει λαμπάδα στο βαπτιστήρι την Κυριακή του Πάσχα?? Τη λαμπάδα τη χρειάζεσαι μια μέρα πριν... τουλάχιστον! Τι να την κάνει τη λαμπάδα το πιτσιρίκι την επόμενη μέρα? Άρα είναι και άκαιρη και λάθος και σίγουρα δεν είναι όλοι οι Έλληνες σκυλάδες... Σίγουρα πάντως το θέμα δεν είναι αν συμμετέχει η Στανίση ή η οποιαδήποτε άλλη λαϊκή τραγουδίστρια.Έλεος με τις άστοχες γενικεύσεις !!!
30 δευτερόλεπτα κρατάει, σιγά το αιώνιο μαρτύριο της κολάσεως. Εσείς οι μεταλλάδες/ροκάδες είστε πιθανόν οι πιο κομπλεξικοί και μισαλλόδοξοι άνθρωποι του κόσμου, the stuff nazis are made from.
Και εγώ σκέφτομαι το μουσικό σου ρεπερτόριο όταν χαρακτηρίζεις τους μεταλλάδες/ροκάδες ως άτομα κομπλεξικά και μισαλόδοξα και γελάω ακόμα πιο πολύ. Μήπως κυκλοφορείς στην Γλυφάδα με κατεβασμένα παράθυρα τραγουδώντας Κιάμο, Βέρτη και Οικονομόπουλο? Αν ναι τότε καταλαβαίνω γιατί αγαπάς την ΣτανίσηΥ.Γ. Αν είχες λίιιιγο μυαλό θα είχες και την ωριμότητα να σκεφτείς ότι τους ανθρώπους δεν τους κρίνουμε απο το τι μουσική ακούνε ;)
Και εγώ σκέφτομαι το μουσικό σου ρεπερτόριο όταν χαρακτηρίζεις τους μεταλλάδες/ροκάδες ως άτομα κομπλεξικά και μισαλόδοξα και γελάω ακόμα πιο πολύ. Μήπως κυκλοφορείς στην Γλυφάδα με κατεβασμένα παράθυρα τραγουδώντας Κιάμο, Βέρτη και Οικονομόπουλο? Αν ναι τότε καταλαβαίνω γιατί αγαπάς την ΣτανίσηΥ.Γ. Αν είχες λίιιιγο μυαλό θα είχες και την ωριμότητα να σκεφτείς ότι τους ανθρώπους δεν τους κρίνουμε απο το τι μουσική ακούνε ;)
Δεν καταλαβαίνω γιατι τα εχουν βαλει με τη Στανιση, που οσο να ναι ξερουμε τί διαφημίσεις κάνουν πάντα τα jumbo, και δεν αναφερεται κανεις στην ΤΡΑΓΙΚΗ διαφημιση της Δανδουλάκη...εισαι άνεργος, πεινας , θες ν αυτοκτονησεις, εισαι ανασφαλιστος ΔΩΣΕ 150 ΕΥΡΩ! δεν έχω χειρότερη εδω και πολυ πολυ καιρο....... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ Χωρα και το δηθεν δηθεν δηθεν...
Aποθεώνεται η διαφήμιση Kiss της Vodafone, στα σκυλιά η Στανίση για τη διαφήμιση του Jumbo. Σόρρυ guys. Η διαφήμιση ΓΑΜΕΙ (συγνώμη για τα Γαλλικά μου). Γιατί αντικειμενικός στόχος της διαφήμισης είναι ο ευφάνταστος τρόπος προβολής ενός προϊόντος/υπηρεσίας. Και αυτό τον αντικειμενικό στόχο τον πετυχαίνει. Σε αντίθεση με τα γερόντια που γαμ***νται στη Vodafone και δεν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται μέχρι και τη λήξη. FAIL. Οκ το θέμα αισθητική είναι θέμα γούστου. Αν σου αρέσει ο instagramed ντεμέκ Χάνεκε της Vodafone πάω πάσο. Εγω γουστάρω την αισθητική της διαφήμισης του jumbo 1) Γιατί είναι αληθινή 2) Γιατί έχει πλάκα 3) Επειδή είναι και αληθινή ΚΑΙ έχει πλάκα ipso facto αποκτά cult status. Και επειδή είμαι και geek θεωρώ πως σαν σποτάκι έχει πολλαπλές αναγνώσεις και μηνύματα. Τόσο για την ελληνική οικογένεια, όσο και για τα έθιμα εν γένει ακόμα και την χορτοφαγία (τσέκαρε το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πλάνο). Για την ακρίβεια θεωρώ πως έχει περισσότερα layers και από το Inception. ΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. Νομίζω ότι κάνει winking σε όλη την ελληνική φάση και είναι αυτοαναφορικό και αυτοσαρκαστικό εκ παραλλήλου. Είναι meta. Είναι εγώ και εσύ και ο μπαμπάς σου και η θεία. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ η διαφήμιση. Και να σου πω και την αλήθεια μου; Το τραγούδι στέκεται και μόνο του και είναι σεξουδάρα. Και είναι καλή γνήσια σεξουδάρα και με τέτοια δεν έχω πρόβλημα. Με το φτηνό λαϊκοπόπ έχω πρόβλημα. Αν κάτι όμως σε διασκεδάζει και έχει την πλάκα του γιατί να πείς όχι; ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑΚαι η Στανίση έχει την ιστορία της και δεν νομίζω ότι ποτέ έγινε γραφική. Γραφική είναι η Λαίδη. Γραφική είναι η Άννα Βίσση που ενώ έχει τελειώσει η καριέρα της τολμάει να δηλώνει "ηθοποιός" και να ανεβάζει χαζοόπερες (ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ) και με αποτυχημένο τρόπο (την 1η φορά ήταν φυσικά πολύ καλύτερο και είχε την πλάκα του). Γραφική είναι η Βανδή που και αυτή έχει λήξει και την είδε Madwalk. Γραφικοί είναι αυτοί που παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους δηλαδή. Όπως αυτοί που κράζουν την Στανιση. Αυτοί είναι γραφικοί. Όχι το Κατερινιώ.Και ξανά. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝ STRAVINSKY
"Εάν τις δοθεί η ευκαιρία να συμμετέχει σε άλλες δέκα και να βγάλει λεφτά και θέλει ας το κάνει. "Προσοχή στα ορθογραφικά. Μου χαλάνε τη διάθεση για οποιοδήποτε σχολιασμό.
αχ αυτό το εξωτερικό και οι συνήθειές του... μα είναι δυνατόν εμάς να μας τύχει να γεννηθούμε σ αυτήν την ελλάδα που τίποτα δεν αξίζει??? από την έλλειψη φαντασίας και δημιουργικότητας εώς και τις κιτσ μαζώξεις της οικογένειας?τστ τσ τσ... όλοι μας για σαλόνια ήμασταν... η μοιρα όμως... τι τα θες?θα υπομείνω και φέτος αυτή την βάρβαρη διαδικασία με το κατσικάκι.υγ: μαμααααα σου 'ρχομαιαιαιαι
Θα πέθαινα να είμαι στην θέση σου και να υποστώ την "βάρβαρη διαδικασία" της Κυριακής του Πάσχα μόνο και μόνο για να είμαι με την οικογένεια μου;)
Αθλια και η διαφημιση,αθλια και η λαικη μουσικη,αθλια και η εικονα της παραδοσιακης ελληνικης οικογενειας,κ αυτη απλως ειναι η προσωπικη,αρα υποκειμενικη,αρα για πολλους λαθος,αποψη μου...απο εκει και περα κουλαρετε λιγακι,ελληναραδες που δερνουν τα παιδια τους,ελληναραδες που βριζουν οποιον θιξει τη θρησκεια τους,ελληναραδες που δερνουν μεταναστες...στο τελος θα δειτε τη στανιση να προτρεπει 'ψηφο στη χ.α'...ειπαμε κουλαρετε λιγακι..
Οι περισσότεροι έχουν αισθητικής φύσεως πρόβλημα με τη διαφήμιση, όπως κι εγώ, κι όχι ηθικής. Δε με νοιάζει αν η Στανίση "πουλήθηκε" για τα λεφτά. Καλά έκανε. Είναι απλά άλλη μια εκνευριστική διαφήμιση, που η σκυλοελληναρία που προβάλλει, είναι το κερασάκι στην κιτς αντιαισθητική τούρτα.
Δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη διαφήμιση,που δημιουργεί πόνο στα μάτια με την κακογουστιά της.Η πλειοψηφία των ελληνικών διαφημίσεων είναι από διαφημιστές για κλάματα,και απευθύνονται σε κοινό περιορισμένης ευθύνης.Και μην μου πείτε ότι φταίει το "budget",γιατί στο εξωτερικό βλέπεις πρωτότυπες,έξυπνες και αξιόλογες διαφημίσεις,που δεν χρειάζονται και τόσα πολλά ευρουλακια για να γίνουν.Η κυρία Στανιση,αν και δεν προτιμώ το είδος της μουσικής που αντιπροσωπεύει,μου είναι συμπαθής.Κατά την γνώμη μου καλά έκανε και πήρε τα χρήματα που της προσέφεραν.Εδώ όμως δεν θα έπρεπε να περνάμε από λαϊκό δικαστήριο την εκάστοτε τραγουδίστρια.Αλλά να κοιτάξουμε κατάματα την αλήθεια αυτής της χώρας,η οποία είναι άσχημη,κακά τα ψέμματα.Αυτοί είμαστε,και αυτές οι διαφημίσεις μας αξίζουν.
Η διαφημηση ειναι απολυτα επιτυχημενη, απλα και μονο απο το γεγονος οτι απο τοτε που βγηκε, ολοι μα ολοι, ειτε ειναι εστετ, σκυλαδες ελληναραδες, αμορφωτοι, κουλτουριαρηδες, καθως και ολα τα μεσα, ακομη και η lifo, ασχολουνται με αυτην. Οτι ηθελε λοιπον να πετυχει ο Κ. Jumbo, το πετυχε με τον καλυτερο τροπο, ανεξαρτητα απο το αν η διαφημηση διεκδικει Nobel λογοτεχνιας, Oscar για τη σκηνοθεσια και το κοκκινο πλαστικοσατεν, Grammy για τη μουσικη, η γιαουρτωμα για το συνολο του καλλιτεχνικου πονηματος. Ανεξαρτητα απο το ανατριχιαστικο αισθητικο αποτελεσμα, ο εμπνευστης αυτου του τοσο αληθινου εκτρωματος, καταφερε εδω και ενα σχεδον μηνα, η λεξη Jumbo, να ειναι στα χειλη σχεδον ολων των καταναλωτων και αυτο ειναι που ενδιαφερει την αγορα πριν τις γιορτες του Πασχα.
Θίγετε διάφορα θέματα κ. Μακρή. Ας ξεκινήσω απο το τέλος.Μιλάτε για αυτούς που ενοχλόυνται απο τις διαφημίσεις των επωνύμων. Ισχύει. Αλλά δεν ενοχλούνται μόνο απο αυτό, όσοι ενοχλούνται. Ενοχλούνται απο την οποιαδήποτε ενέργεια οδηγεί κάποιον στο κέρδος μέσα απο διαδικασίες που θεωρούν ευτελείς, φτηνές, ότι "ξεπουλιούνται" και θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους. Είναι ή δεν είναι αυτή η αρρωστημένη επικρατούσα άποψη του τρίπτυχου (ψευτό)αριοτερά/ποιότητα/αντικαταναλωτισμός, που ντύνεται με ένα μανδύα μιας δήθεν ανωτερότητας, αυτού που ονομάζετε ψευτοστέτ? Είναι ή δεν είναι η επικρατούσα άποψη ότι όσο πιο πολύ μυρίζουν τα χνώτα ενός καλλιτέχνη απο την πείνα, τόσο πιο ποιοτικός, πιο αριστερός, πιο σπουδαίος και ειλικρινής καλλιτέχνης είναι? Τόσα χρόνια αυτό δε πουλάνε τόσοι και τόσοι καλλιτέχνες? Όλοι κατηγορούν τον Νταλάρα ότι εκμεταλλέυτηκε την αριστερά για να βγάλει λεφτά, αλλά δε κατάλαβα τόσοι και τόσοι καλλιτέχνες στην Ελλάδα, αυτό δεν εκμεταλλεύτηκαν? Δήθεν ποιότητα,δήθεν προβληματισμός,δήθεν αφ'ύψηλού κριτική στο "εμπορικό" αλλά η κονόμα, κονόμα. Οποία υποκρισία!Απο που να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει απαριθμώντας τους. Όσο για την αισθητική της διαφήμισης, θα δανειστώ την ορθή και ακριβή περιγράφη του "Ιαπετού" και θα πω ότι όντως έτσι είναι. Αλλά στην τελική αυτή δεν είναι ακόμα η επικρατούσα αισθητική στην Ελλάδα? Το ότι οι νεότερες γενιές με πρωτη αυτή των 30+ κ με όσες ακολουθούν μέχρι σήμερα, που είτε λόγω σπουδών ή ζωής στο εξωτερικό, είτε με την έλευση του ιντερνετ,την ταχύτερη και πιο άμεση μετάδοση της πληροφορίας, ήρθαν σε επαφή μαζικά με άλλες κουλτούρες, άλλο αξιακό σύτημα κ διαφορετική θέωρηση των πραγμάτων, δε σημαίνει ότι έχει αλλάξει το κυρίαρχο μοντέλο. Και δυστυχώς (ή ευτυχώς φαντάζομαι για ορισμένους)το κυριαρχο μοντέλο είναι αυτό, άρα η εκάστοτε διαφημιστική που θέλει θετικό μαζικό αντίκτυπο, αυτό θα χρησιμοποιήσει. Αλλά απο την άλλη με εκπλήσσει αυτή η αποστροφή κάποιων. όταν πάνε το Πάσχα στο χωριό τους αυτά δε βλέπουν ή οι περισσότεροι κατάγονται απο τις Βρυξέλλες?