Aποθεώνεται η διαφήμιση Kiss της Vodafone, στα σκυλιά η Στανίση για τη διαφήμιση του Jumbo. Σόρρυ guys. Η διαφήμιση ΓΑΜΕΙ (συγνώμη για τα Γαλλικά μου). Γιατί αντικειμενικός στόχος της διαφήμισης είναι ο ευφάνταστος τρόπος προβολής ενός προϊόντος/υπηρεσίας. Και αυτό τον αντικειμενικό στόχο τον πετυχαίνει. Σε αντίθεση με τα γερόντια που γαμ***νται στη Vodafone και δεν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται μέχρι και τη λήξη. FAIL. Οκ το θέμα αισθητική είναι θέμα γούστου. Αν σου αρέσει ο instagramed ντεμέκ Χάνεκε της Vodafone πάω πάσο. Εγω γουστάρω την αισθητική της διαφήμισης του jumbo 1) Γιατί είναι αληθινή 2) Γιατί έχει πλάκα 3) Επειδή είναι και αληθινή ΚΑΙ έχει πλάκα ipso facto αποκτά cult status. Και επειδή είμαι και geek θεωρώ πως σαν σποτάκι έχει πολλαπλές αναγνώσεις και μηνύματα. Τόσο για την ελληνική οικογένεια, όσο και για τα έθιμα εν γένει ακόμα και την χορτοφαγία (τσέκαρε το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πλάνο). Για την ακρίβεια θεωρώ πως έχει περισσότερα layers και από το Inception. ΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. Νομίζω ότι κάνει winking σε όλη την ελληνική φάση και είναι αυτοαναφορικό και αυτοσαρκαστικό εκ παραλλήλου. Είναι meta. Είναι εγώ και εσύ και ο μπαμπάς σου και η θεία. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ η διαφήμιση. Και να σου πω και την αλήθεια μου; Το τραγούδι στέκεται και μόνο του και είναι σεξουδάρα. Και είναι καλή γνήσια σεξουδάρα και με τέτοια δεν έχω πρόβλημα. Με το φτηνό λαϊκοπόπ έχω πρόβλημα. Αν κάτι όμως σε διασκεδάζει και έχει την πλάκα του γιατί να πείς όχι; ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑΚαι η Στανίση έχει την ιστορία της και δεν νομίζω ότι ποτέ έγινε γραφική. Γραφική είναι η Λαίδη. Γραφική είναι η Άννα Βίσση που ενώ έχει τελειώσει η καριέρα της τολμάει να δηλώνει "ηθοποιός" και να ανεβάζει χαζοόπερες (ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ) και με αποτυχημένο τρόπο (την 1η φορά ήταν φυσικά πολύ καλύτερο και είχε την πλάκα του). Γραφική είναι η Βανδή που και αυτή έχει λήξει και την είδε Madwalk. Γραφικοί είναι αυτοί που παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους δηλαδή. Όπως αυτοί που κράζουν την Στανιση. Αυτοί είναι γραφικοί. Όχι το Κατερινιώ.Και ξανά. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝ STRAVINSKY
Σχολιάζει ο/η