Θίγετε διάφορα θέματα κ. Μακρή. Ας ξεκινήσω απο το τέλος.Μιλάτε για αυτούς που ενοχλόυνται απο τις διαφημίσεις των επωνύμων. Ισχύει. Αλλά δεν ενοχλούνται μόνο απο αυτό, όσοι ενοχλούνται. Ενοχλούνται απο την οποιαδήποτε ενέργεια οδηγεί κάποιον στο κέρδος μέσα απο διαδικασίες που θεωρούν ευτελείς, φτηνές, ότι "ξεπουλιούνται" και θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους. Είναι ή δεν είναι αυτή η αρρωστημένη επικρατούσα άποψη του τρίπτυχου (ψευτό)αριοτερά/ποιότητα/αντικαταναλωτισμός, που ντύνεται με ένα μανδύα μιας δήθεν ανωτερότητας, αυτού που ονομάζετε ψευτοστέτ? Είναι ή δεν είναι η επικρατούσα άποψη ότι όσο πιο πολύ μυρίζουν τα χνώτα ενός καλλιτέχνη απο την πείνα, τόσο πιο ποιοτικός, πιο αριστερός, πιο σπουδαίος και ειλικρινής καλλιτέχνης είναι? Τόσα χρόνια αυτό δε πουλάνε τόσοι και τόσοι καλλιτέχνες? Όλοι κατηγορούν τον Νταλάρα ότι εκμεταλλέυτηκε την αριστερά για να βγάλει λεφτά, αλλά δε κατάλαβα τόσοι και τόσοι καλλιτέχνες στην Ελλάδα, αυτό δεν εκμεταλλεύτηκαν? Δήθεν ποιότητα,δήθεν προβληματισμός,δήθεν αφ'ύψηλού κριτική στο "εμπορικό" αλλά η κονόμα, κονόμα. Οποία υποκρισία!Απο που να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει απαριθμώντας τους. Όσο για την αισθητική της διαφήμισης, θα δανειστώ την ορθή και ακριβή περιγράφη του "Ιαπετού" και θα πω ότι όντως έτσι είναι. Αλλά στην τελική αυτή δεν είναι ακόμα η επικρατούσα αισθητική στην Ελλάδα? Το ότι οι νεότερες γενιές με πρωτη αυτή των 30+ κ με όσες ακολουθούν μέχρι σήμερα, που είτε λόγω σπουδών ή ζωής στο εξωτερικό, είτε με την έλευση του ιντερνετ,την ταχύτερη και πιο άμεση μετάδοση της πληροφορίας, ήρθαν σε επαφή μαζικά με άλλες κουλτούρες, άλλο αξιακό σύτημα κ διαφορετική θέωρηση των πραγμάτων, δε σημαίνει ότι έχει αλλάξει το κυρίαρχο μοντέλο. Και δυστυχώς (ή ευτυχώς φαντάζομαι για ορισμένους)το κυριαρχο μοντέλο είναι αυτό, άρα η εκάστοτε διαφημιστική που θέλει θετικό μαζικό αντίκτυπο, αυτό θα χρησιμοποιήσει. Αλλά απο την άλλη με εκπλήσσει αυτή η αποστροφή κάποιων. όταν πάνε το Πάσχα στο χωριό τους αυτά δε βλέπουν ή οι περισσότεροι κατάγονται απο τις Βρυξέλλες?
Σχολιάζει ο/η