Πίπτομεν! Από τον Νίκο Δήμου.

Facebook Twitter
9

Πίπτομεν!

από το μπλογκ του, doncat
Τίποτα δεν μπορεί να με βγάλει από την θερινή μου ραστώνη. Ένα μήνα έχω να γράψω εδώ, κι άλλον ένα στη LiFO, εκατοντάδες αφορμές πέρασαν μπροστά μου και εγώ ακίνητος και ατάραχος.

Ο Πολύδωρας διορίζει σκανδαλωδώς την κόρη του στη Βουλή: ξεσηκώνεται το σύμπαν και δεν παραιτείται κανείς – ούτε ο ίδιος ούτε η κόρη του (αλήθεια πώς να νιώθει;). Ο Σαμαράς διώχνει τον Διώτη και τον αντικαθιστά με τον έφορο της συνοικίας του. Τα τρία κόμματα μοιράζουν τα δημόσια αξιώματα όχι επιλέγοντας τους καλύτερους αλλά με τα ποσοστά τους: 50% ο μεγάλος και από 25% οι μικροί.
Πατροπαράδοτες τακτικές που ξεκινάνε από τον Τζουμπέ. Η χώρα βουλιάζει και ο μικροκομματισμός ανθίζει και λουλουδίζει. Αλλά ακόμα περισσότερο θάλλει ο λαϊκισμός, του οποίου πρωταθλητής αναμφισβήτητος αναδεικνύεται ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος κάνει σκληρή αντιπολίτευση στον… εαυτό του.
Κι εγώ ατάραχος. Άλλη φορά θα έγραφα πολλά και άγρια. Αλλά τώρα αισθάνομαι εντελώς αδιάφορος. Όχι, τελικά δεν φταίει το καλοκαίρι. Είναι ότι έχω πια πεισθεί για την απόλυτη ματαιότητα κάθε πράξης και αντίδρασης.

«Αναβαίνομεν;» ρωτούσε ο ήρωας στην παλιά καθαρευουσιάνικη μετάφραση του Ιουλίου Βερν. («Μυστηριώδης Νήσος» - αρχή). Και η συνέχεια του διαλόγου:

« - Ουχί! τουναντίον! καταβαίνομεν!
- Ακόμα χειρότερα, κύριε Κύρε! Πίπτομεν!»

 Ναι, πέφτουμε στο βάραθρο. Τίποτα – τίποτα δεν μας σταματά!

Τι νόημα έχει να γράψεις;
Αρχείο
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

9 σχόλια
Ο μόνος τρόπος για να αποφύγεις την πτώση και να ξανανέβεις είναι να πετάξεις τα έρμα, και από τέτοια η χώρα μας έχει πάρα πολλά => υπάρχει λοιπόν ελπίδα. Αγαπήτέ Νίκο μην μας εγκαταλείπεις, γράφε παρακαλώ.
Πίπτομεν! Αλλά δεν μας πρόεκυψε έξαφνα! Δυο χρόνια τώρα συντελείται η κάθοδος... Όμως τότε ο αρθρογράφος, δεν αντιλαμβανόταν και προεκλογικά έβαλε και αυτός το λιθαράκι του. Με φρικτές αναφορές στη Μαίρη Παπαγιαννίδη, μας νουθετούσε ...να μην πεθάνουμε από άρνηση...Τώρα πίπτομεν....καταφατικώς!!!
Γίνομαι το "πνεύμα του κακού" και διαβάζω το κείμενο ως εξής:- Ο Στέφανος αποσύρθηκε- Ο Θάνος προσγειώθηκε "βαριά"- Η Ντόρα στο περιθώριο. -Συγραφεύς: " Καιρός να πάω και εγώ για διακοπές, με τις ******** του Αντωνάκη θα ασχολολυμαι;"
Εμενα με προβληματιζει το ματαιο της πτωσης. Δηλαδη δε μπορουμε να κανουμε τιποτα για να το αποτρεψουμε? Τοσο ακαταδεκτοι βελτιωσης ειμαστε δηλαδη?Η μονη αποτελεσματικη προσπαθεια μειωσης της διαφθορας και της σπαταλης δημοσιου χρηματος εχει γινει απο τοτε που ηρθε η Τροικα. Δηλαδη πρεπει να εκχωρησουμε ακομα περισσοτερο την εθνικη μας κυριαρχια για να μπορεσουμε να εχουμε ενα σωστο και αξιοπιστο κρατος? Αλλη οδος δε υπαρχει?
Κύριε Δήμου οι πολιτικοί στην Ελλάδα είναι εντελώς απογοητευτικοί και μας προκαλούν νευρικότητα, υπάρχουν ωστόσο και άλλα θέματα για τα οποία θα μπορούσατε να γράψετε και που εμείς θα θέλαμε να διαβάσουμε