Τη Δευτέρα απομακρύνεται το γκράφιτι από το Πολυτεχνείο

Τη Δευτέρα απομακρύνεται το γκράφιτι από το Πολυτεχνείο Facebook Twitter
Achilleas Zavallis / SOOC
8

Την Δευτέρα ξεκινούν σύμφωνα με το Βήμα οι εργασίες απομάκρυνσης του πολυσυζητημένου γκράφιτι που δημιουργήθηκε στο  κτίριο του Πολυτεχνείου.

Ο πρύτανης του ΕΜΠ Γιάννης Γκόλιας αναφέρει στην εφημερίδα πως το κτίριο αναμένεται να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση μετά από εργασίες που θα διαρκέσουν περίπου τρεις εβδομάδες.

Ο πρύτανης αναφέρει πως η αποκατάσταση μπορεί να γίνει επιτυχώς στον τοίχο και τα μάρμαρα χωρίς να υπάρξει φθορά και αναφέρει:«Είμαστε σε έναν βαθμό τυχεροί διότι το υλικό που μπήκε πάνω στο μάρμαρο έκανε την ελάχιστη ζημιά» σημειώνει.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο Δήμος Αθηναίων θα διαθέσει έμπειρα συνεργεία για τις εργασίες ενώ την ιδιωτική εταιρεία θα διαθέσει προηγμένη τεχνολογία για να γίνει η αφαίρεση του γκράφιτι και να εξασφαλιστεί η προστασία των όψεων και των μαρμάρων.

 

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε και η δοκιμή της τεχνικής απομάκρυνσης που θα εφαρμοστεί.

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

6 σχόλια
"Αναμένεται να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση" . Δηλαδή θα ξαναπεράσουν τις ταγκιες και τις μισοσκισμένες αφίσες που προυπήρχαν;Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Λες και το υπόλοιπο κτιριακό συγκρότημα του πολυτεχνείου είναι σε άριστη κατάσταση και ξαφνικά ένα γκράφιτι μας χάλασε τη μόστρα. Μέχρι και το κτήριο Αβέρωφ έχει βαφτεί με σπρει, το οποίο αποκαταστάθηκε πρόσφατα με κόστος εκατομμυρίων. Στην Τοσίτσα προσέχουμε μην πατήσουμε σύριγγες και οι cour anglais των υπογείων έχουν μετατραπεί σε δημόσια ουρητήρια.Για να μην παρεξηγηθώ, δεν μου αρέσει το γκράφιτι(το συγκεκριμένο) ούτε αισθητικά ούτε σαν πρωτοβουλία. Αλλα ο πρύτανης ή δεν έχει κάνει ποτέ τον γύρο του οικοδομικού τετραγώνου του Πολυτεχνείου τα τελευταία 10 χρόνια ή μας κοροϊδεύει. Έπρεπε να ασχοληθούν τα μίντια και να πάρει το θέμα τεράστιες διαστάσεις για να κινητοποιηθεί κάποιος. Όπως πάντα σε αυτή τη χώρα πρέπει να πάθουμε για να μάθουμε.
Σε ενα συγχρονο ευρωπαικο κρατος(φευ,δεν θα γινουμε ποτε)αλλα θα ηταν τα κυρια θεματα:αφενος η αναζητηση των ενοχων και η παραδειγματικη τους τιμωρια απο το ποινικο συστημα,ωστε να δωσουν μυνημα σε αλλους επιδοξους βανδαλους και αφετερου η φυλαξη του κτιριου στο μελλον,προς αποτροπη αλλων παρομοιων περιστατικων...οσον αφορα μια αναζητηση των κοινωνικων-και οχι μονο-αιτιων που οδηγησαν καποιους σε αυτην την πραξη,βεβαια,δεν κανω ουτε λογο γιατι μιλαμε για την Ελλαδα...
"Ιστορικό" δηλαδή όπως μάλλον θέλετε "ανέγγιχτο" δύσκολο να μείνει φίλε μου όταν βρίσκεται μες στο πολύπαθο κέντρο... Παρεμβάσεις αμφιβόλου αισθητικής σε δημόσια κτίρια στην Ευρώπη υπάρχουν πολλές... σε κάποιους ανθρώπους (είμαι ανάμεσα τους το ομολογώ) αρέσει να αποτυπώνεται μέσω της ανυπόταχτης τέχνης η πραγματικότητα σε διάφορα σημεία μέσα στη πόλη. Αυτό. Μου βγάζει κάτι άναρχα ζωντανό μέσα στην υποκρισία του καθωσπρεπεισμού. Μια ολόκληρη κοινωνία δεν σέβεται την Αθήνα της, δε σέβεται τη πόλη, πετάει αποτσίγαρα παντού, λερώνει στα ΜΜΜ με διάφορους τρόπους, είναι αγενής (δείγμα αισθητικής δεν είναι και η ευγένεια;;;) με τους συνανθρώπους της, αφήνει τα κατοικίδια να "ξαλαφρώνουν" οπουδήποτε (εκτός του σπιτιού φυσικα) και ο κατάλογος συνεχίζει και είναι μακρύς.... Και μετά ωρυόμαστε για τη χαμένη ομορφιά των ιστορικών κτιρίων....κανείς για την χαμένη αισθητική του παρόντος;;;
Ζήτω ο ελληνικός αυτισμός! Λύση δεν είναι να βαφτεί.Λύση είναι να κατοχυρώσεις πρώτα ότι δεν θα ξανα-''καγκουρευτεί''!Μετά βάψτο ή κάντο και με γκράφιτι αν θέλει ο κυρίαρχος λαός.
Είμαι σίγουρος οτι ορισμενους τους ενοχλεί σφοδρά αυτό. Θεώρησαν επιτυχημένη την "καλλιτεχνική παρέμβαση", γιατί να παει τόσος κόπος στραφι? Υπομονή αγαπητοί μου. Μόλις τελειώσει η αποκατασταση, όλο και θα βρεθεί κάποιος άλλος εμπνευσμένος καλλιτέχνης θα αναλάβει δραση...