Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του

Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του Facebook Twitter
31

Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του Facebook Twitter

- Για να μην πελαγώσουμε στις παράπλευρες λεπτομέρειες, είναι καλός ηθοποιός. Ήταν καλός από μικρός και συνεχίζει να εξελίσσεται. Το κοινό του τον παρακολουθεί, τον ακολουθεί, τον αγαπάει, και προστίθενται κι άλλοι, χωρίς απώλειες στο δρόμο. Το μαλακό του πρόσωπο συχνά διχάζει, αλλά δεν το μοστράρει χωρίς λόγο, ή σε ταινίες όπου απουσιάζει ο χαρακτήρας στους ρόλους του. Και δεν έχει καταφύγει στο δεκανίκι του υπερήρωα, ή του δανεικού χαρακτήρα, όπως έχουν κάνει, μετά και τον Παγκόσμιο Πόλεμο Ζ με τον Μπραντ Πιτ, όλοι μα όλοι οι υπολογίσιμοι.

 

- Κατόρθωσε, με τη βοήθεια της τύχης φυσικά, να γίνει είδωλο όχι με ένα εποχιακό έπος, όπως η Χαραυγή, ή ένα μοδάτο πυροτέχνημα, όπως το Grease, αλλά με ένα ολοκληρωμένο πολυοσκαρικό μελόδραμα, που πήρε διαστάσεις φαινομένου, χωρίς να είναι κόμικ, sequel, ή εφετζίδικο, νεανικό, ή κωμικό εργάκι. Και να φανταστείτε πως στον Τιτανικό ήταν ελαφρώς λάθος για το ρόλο απέναντι στην Κέϊτ Γουίνσλετ, αλλά και στο ύφος της περιόδου, χωρίς να φταίει εκείνος.

- Αντί να βουλιάξει μετά τον Τιτανικό, έκανε ένα διάλειμμα και ανέκτησε τον περίφημο έλεγχο της καριέρας του χωρίς προβλήματα. Μια ασήμαντη ταινιούλα, το Don's Plum, που γύρισε περίπου στο φιλικό, γύρω στο 1996, και δεν ήθελε με τίποτε να παιχτεί στις ΗΠΑ, κατάφερε να την μπλοκάρει και τελικά προβλήθηκε ανεπαίσθητα εκτός συνόρων.

 

Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του Facebook Twitter

 

- Χειρίστηκε αξιοπρεπώς την απουσία του από την πεντάδα των ερμηνειών στην απονομή του 1998, παρά το νεαρόν της ηλικίας του και παρότι ο Τιτανικός είχε 14 συνολικά υποψηφιότητες. Γενικότερα, έχει αντιμετωπίσει με ευγένεια και αθλητική στωικότητα την χασογκολιά του στα βραβεία, χωρίς να επιδείξει εμπάθεια ή πικρία.

  

- Ανέρρωσε ταχέως από τις αλήτικες μέρες της γαϊδουρεφηβείας του. Ίσως γιατί δεν κυνηγούσε ουσίες αλλά γυναίκες- η παλιοπαρέα του, άλλωστε, είχε το όνομα Pussy Posse.

 

- Προσέξτε τους σκηνοθέτες με τους οποίους έχει συνεργαστεί: Κάμερον, Ίστγουντ, Ταραντίνο, Σκορσέζε, Σπίλμπεργκ, Νόλαν, Μπόϊλ, Σκοτ, Μέντες, Λούρμαν, Άλεν. Η αφρόκρεμα. Αν είναι να μάθεις, ας μάθεις από τους καλύτερους. Και δεν είναι μόνο σοβαρός και αγέλαστος στους ρόλους του. Στο Celebrity ήταν φοβερά αυτοσαρκαστικός και η σκηνή με τα καλώδια στον Λύκο ήταν παραληρηματικά αστεία, χάρις και σε αυτόν. Με εξαίρεση την Ανιέσκα Χόλαντ, δεν έχει τολμήσει με μη αγγλόφωνους (ο Λάσε Χάλστρομ δεν πιάνεται), αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό να το κάνει- αν ζούσε στα 70ς, όλο και κάποιος Γκοντάρ ή Μπερτολούτσι θα του προέκυπτε. Μετά τον Ντε Νίρο, ο Σκορσέζε βρήκε τον άνθρωπο του, και μάλιστα δήλωσε πως ο Ντι Κάπριο είναι ο μόνος που τον εμπνέει να συνεχίζει να γυρίζει ταινίες.

 

- Αν και παίζει σε ταινίες που υπογράφουν σκηνοθέτες με όραμα, και πολλές φορές θα περίμενε κανείς να κυκλοφορήσει η φήμη πως έκανε σημαντικό σκόντο στην αμοιβή του για να μην παρακωλύσει τον προϋπολογισμό, δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο. Και δεν κατηγορήθηκε ποτέ πως εκείνος τα έπιασε χοντρά με τις συμφωνίες που έκανε, ενώ η παραγωγή μπήκε μέσα και η ταινία ζημιώθηκε. Και αυτό, διότι η συντριπτική πλειοψηφία των ταινιών στις οποίες έχει πρωταγωνιστήσει, έχουν πάει περίφημα στο box office. Ακόμη και το ιδιοσυγκρασιακό Τζάνγκο, ή και δύσκολα projects, όπως το Inception, που θριάμβευσε.

 

Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του Facebook Twitter

 

- Γι' αυτό δεν πέφτει εύκολα από τα 20 εκατομμύρια δολάρια ανά ταινία, ποσόν που αυξάνεται με τα ποσοστά του από την παραγωγή. Λόγω του αλάνθαστου "ιστορικού" του, παραμένει ο πρώτος σε επιλογή στη γενιά του, και διαβάζει σενάρια πριν προλάβουν να κιτρινίσουν από την ατελέσφορη γύρα, ή να λερωθούν από τους καφέδες και τις δαχτυλιές των συναδέλφων του.

 

- Δεν έχει ιστορικό κακής συμπεριφοράς προς τους συναδέλφους και τους συνεργάτες του. Το αντίθετο, λέγεται πως είναι ένας τρυφερός και ευγενικός τύπος, που δεν του λείπει το χιούμορ και διακρίνεται για την πίστη και την σταθερότητα του. Τον έχω συναντήσει προσωπικά δύο φορές σε διάστημα 16 χρόνων, και έχω, έστω και στο ελάχιστο χρόνο που μας δίνεται κάθε φορά, οργανωμένη σκέψη, αμεσότητα στην επαφή και φιλική συμπεριφορά, που ξεπερνά τον στεγνό επαγγελματισμό. Ξέρει τι λέει, και δεν είναι αναξιοπρεπώς χαριτωμένος.

 

- Δεν έχει λασπωθεί από την ηθικολογική λογική των tabloids, με γάμους, διατροφές και διαζύγια. Εργένης είναι, ότι νομίζει κάνει, λογαριασμό δεν δίνει σε κανέναν, παιδιά-σκυλιά δεν έχει στο κεφάλι του, δεν απλώνει τα προσωπικά του σαν μπουγάδα στα περίπτερα, και η στρατιά των μοντέλων που έχουν φιγουράρει στο πλευρό του δεν τον έχουν βλάψει. Μάλλον έχουν καλλιεργήσει τη φήμη του χαλαρού-μποέμ-λάτρη του ωραίου.

 

Δέκα λόγοι που ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, είναι ο πιο δυνατός και εξελίξιμος ηθοποιός της γενιάς του Facebook Twitter

 

- Είναι πολιτικά ορθός. Και σωστός, διότι δεν έχει σκορπίσει το ενδιαφέρον του σε πολλούς ευγενικούς σκοπούς. Πράσινος και οικολογικός, με ένα ντοκιμαντέρ, την 11η Ώρα, να τεκμηριώνει τα επιχειρήματα του, και προσεγμένες κινήσεις, που δίνουν την εντύπωση του ψύχραιμου διαβασμένου.

 

 

Διάφορα
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

17 σχόλια
O Ντι Κάπριο κέρδισε μέσα από τις επιλογές του και τις ερμηνείες του το δικαίωμα,όπως προαναφέρει ο Θοδωρής,να επιλέγει ρόλους και σενάρια!Αναμένουμε λοιπόν με μεγάλη αγωνία την επόμενη ερμηνεία του.Επίσης να τονίσω την πάρα πολύ καλή ερμηνεία του στο "Blood Diamond" όπου μαζί με τον Djimon Hounsou και την Jennifer Connelly δημιούργησαν μια πολύ καλή και ατμοσφαιρική ταινία.
Ενα ακομη αστερι του κινηματογραφου που ο χειροτερος εχθρος του ηταν ο εαυτος του-και επρεπε να ξεπερασει tην εξωτερικη του εμφανιση για ν αποδειξει οτι ειναι more than just a pretty face.Τον βαζω, απο αυτη την αποψη στην ιδια κατηγορια με τον Βrad Pitt.Κι αυτος χρειαστηκε να δουλεψει σκληρα και να τσαλακωσει τον εαυτο του για να δωσει στο κοινο να καταλαβει την αξια του περαν της φυσικης του ελξης
Συγγνώμη αλλά έναν ολοκληρωμένο μεγάλο ηθοποιό τον κάνουν και οι επιλογές του.Τον Robert D. Jr κι εγώ τον πάω πολύ αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω τις ταινίες που έχει παίξει (πχ Avengers και Sherlock) με τις τιαινιάρες του Di Caprio.
Όλοι εσείς που συμφωνείτε με τον Κουτσογιαννόπουλο, μπορείτε να πείτε και σε μένα, μια σκηνή που σας έκανε να ανατριχιάσετε ο ΝτιΚάπριο;; Μια σκηνή που να σας έχει μείνει στη μνήμη που να έδωσε ρεσιτάλ ηθοποιίας;; Ο Κουτσογιαννόπουλος δεν αναφέρει τίποτα για τις ικανότητες του ως ηθοποιού, αναφέρει όλα τα παράπλευρα στα οποία συμφωνώ ότι είναι σωστός. Αλλά είναι ιεροσυλία να λέμε ότι είναι ο καλύτερος της γενιάς του - όταν στη γενιά του έχεις Ed Norton, Phillip Seymour Hoffman, Javier Bardem και Robert Downey Jr. Ιδιαίτερα όταν τον έχει σκηνοθετήσει η Creme de la Creme του Hollywood.
I so agree. He may be good in some of his films (not all, he was terrible in 'The Great Gatsby'), but he's instantly forgettable. Nothing of the intensity, boldness and versatility of, say, Michael Fassbender or Edward Norton. He should thank the god of casting directors for his ubiquitousness. As for Scorsese, how the mighty have fallen! 'Being inspired by DiCaprio' may account for his terminal decline, he should take stock and time off.
Στο Revolutionary Road..Ταινιάρα..Πάντως καταλαβαίνω τί θες να πει.Εχει ακόμα αυτό το baby face ο άτιμος που ότι και να συμβαίνει στην ταινία εσύ θες να του τσιμπήσεις τα μαγουλάκια, να το παρεις αγκαλιά και να του λες "Σώπα.σώπα" μέχρι να ηρεμήσει.
What's eating Gilbert Grape. Την είχα βρει τυχαία, από εφημερίδα, και την είδα λόγω Depp, και δε το πίστευα όταν είδα τον DiCaprio. Εκτόπισε τον Depp και ήταν πιτσιρίκι. Αξέχαστος.
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Αυτό συζητητάγαμε και με έναν φίλο μου τις προάλλες, για το πόσο έχει εξελιχθεί ο DiCaprio από τον έφηβο του Τιτανικού που έκανε τα κοριτσάκια να ουρλιάζουνε υστερικά, στον DiCaprio του Inception, Shutter Island κλπ. Μέχρι και στο Django Unchained ήταν απολαυστικός! Σίγουρα από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς πλέον.
Στο ρόλο του υπέροχου Γκάτσμπυ πάντως δεν μου άρεσε. Και σε άλλους που το έχω συζητήσει. Το σενάριο ήταν καταπληκτικό, η σκηνοθεσία μαγική, οι υπόλοιποι ηθοποιοί ήταν όλοι στη θέση τους, η ταινία ήταν ευχάριστα καθηλωτική και κάθε φορά που εμφανιζόταν ο Ντι Κάπριο, νιώθαμε μια κρυάδα. Το χαμόγελο ήταν ψεύτικο, σαν τα χαμόγελο που βλέπουμε στις διαφημίσεις. Δεν είναι έτσι το υπέροχο. Γενικά δεν ήταν ούτε σε μια σκηνή ο Γκάτσμπυ, ήταν συνεχώς κάποιος που προσπαθεί να παίξει τον Γκάτσμπυ.
Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο όμως η ταινία περνάει ξεκάθαρα το μήνυμά της, και σύμφωνα με αυτό, ο Ντι Καπριο παίζει καταπληκτικά. Παίζει ταυτόχρονα το ρόλο του συγκρατημένου, ψυχρού, φιλικού, παρορμητικού, παράλογου και άλλα τόσα.. Σκέφτηκες ότι μπορεί να θέλουν να δείξουν ακριβώς αυτό που είδες (αλλά δεν κατάλαβες)?
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ έχω διαβάσει το βιβλίο κι έχω ένα κενό. Ναι το είχα σκεφτεί όμως αυτό το οποίο λες και το είχα καταλάβει πως ο Γκάτσμπυ είναι στην πραγματικότητα ταυτόχρονα και ψυχρός, ψυχολογικά μαγκωμένος. Δεν θα μπορούσε σε μια τέτοια παραγωγή με τόσο ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς ο πρωταγωνιστής να είναι εντελώς out. Μολαταύτα, προσωπικά μόνο σεναριακά μου άρεσε ο Γκάτσμπυ. Ίσως τελικά ο ρόλος να ήταν πολύ πολύ πιο δύσκολος απ' όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά. Ο Ντι Κάπριο εν γένει δεν με έκανε να αγαπήσω τον Υπέροχο Γκάτσμπυ. Πιθανότατα να είμαι υπερβολικός όταν λέω πως ούτε σε μια στιγμή δεν έγινε ο Γκάτσμπυ. Μάλλον είμαι τα μάλα επηρεασμένος από εκείνο το χαμόγελο που έπαιζε σε κοντινά αργού ρυθμού και ήταν απαράλλακτο με τα χαμόγελα που βλέπω κάθε μέρα στις διαφημίσεις.
Εγώ πάλι βρήκα το Γκατσμπι παραφορτωμένο σκηνοθετικά/σκηνογραφικα κλπ (ακομα και για τον Λουρμαν!). Τόσο που ακόμα δεν την έχω δει ολόκληρη! Και τον ΝτιΚάπριο απίστευτα γήινο μέσα σε όλη αυτη τη φλαππεροφανφαρα!
Αδιαμφισβήτητο φαβορί στα όσκαρ για την άψογη ερμηνεία του (που είναι με διαφορά ό,τι σημαντικότερο έχει να επιδείξει η εν λόγω ταινία), επιτρέπεται κατά τη γνώμη μου να χάσει μόνο από τον Bruce Dern, κυρίως γιατί ο τελευταίος δεν είναι πολύ πιθανόν να έχει παρόμοιες ευκαιρίες στο μέλλον. Επίσης, εδώ και πολλά χρόνια, από τους ελάχιστους λεγόμενους "ηθοποιούς-εγγύηση" για την εν γένει ποιότητα των ταινιών όπου εμφανίζεται.
Αδιαμφισβήτητο φαβορί στα όσκαρ για την άψογη ερμηνεία του (που είναι με διαφορά ό,τι σημαντικότερο έχει να επιδείξει η εν λόγω ταινία), επιτρέπεται κατά τη γνώμη μου να χάσει μόνο από τον Bruce Dern, κυρίως γιατί ο τελευταίος δεν είναι πολύ πιθανόν να έχει παρόμοιες ευκαιρίες στο μέλλον. Επίσης, εδώ και πολλά χρόνια, από τους ελάχιστους λεγόμενους "ηθοποιούς-εγγύηση" για την εν γένει ποιότητα των ταινιών όπου εμφανίζεται.
Ξεχνάτε και το πιο σημαντικό... Έπαιξε και σε ταινίες που έκανε και το αντρικό κοινό να τον λατρέψει. Το γυναικείο το είχε κατακτήσει στον τιτανικό. Πραγματικά πολύ καλός.
Νομιζω οτι κατεκτησε το γυναικειο στην μεταφορα του Ρωμαιος και Ιουλιετα, αριστουργημα του Μπαζ Λουρμαν.. Μετα στον Τιτανικο, φυσικα απογειωθηκε, οι γυναικες τσιριζαν σαν τις Ρουβιτσες!!