Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΜΟΔΑ&ΣΤΥΛ

Γιάννης Τσεκλένης – Έφη Μελά: 20 φωτογραφίες από τη μεγάλη εποχή τους

Δημιουργίες του Γιάννη Τσεκλένη φορούν, εκτός της Έφης Μελά, η Έλενα Ναθαναήλ και άλλα μοντέλα της εποχής, τότε που ο σχεδιαστής έδωσε παγκόσμια αίγλη στην ελληνική μόδα.

Στις 29 Ιανουαρίου έφυγε από τη ζωή ο διάσημος σχεδιαστής Γιάννης Τσεκλένης. Ήταν 82 ετών.

 

Ο Τσεκλένης, σαν όνομα και σαν αποτέλεσμα της τέχνης του, ήταν πολύ οικείος στον μέσο Έλληνα, στην μέση Ελληνίδα. Έστω σ' εκείνους και σ' εκείνες των λίγο παλαιότερων γενιών. Δεν υπάρχουν Έλληνες, θέλω να πω, που να είναι πάνω από 40 ετών και να μην γνωρίζουν μερικά πολύ βασικά για τον Γιάννη Τσεκλένη.

 

Πως ήταν εκείνος που είχε σχεδιάσει σχολικές ποδιές (για αγόρια και κορίτσια, μαθητές και μαθήτριες) στη δεκαετία του '70, πως είχε ντύσει τις αεροσυνοδούς της Ολυμπιακής Αεροπορίας (1972), έχοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη του Αριστοτέλη Ωνάση και πως είχε σχεδιάσει, ανάμεσα σε πολλά άλλα (π.χ. το εσωτερικό και το εξωτερικό λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας στα 90s), και τις στολές της ενοποιημένης Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛ.ΑΣ.), στα πρώτα χρόνια του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

 

Τσεκλένης και Μελά σε κοινή πορεία, στα σχεδιαστήρια και τις πασαρέλες, από το 1965 μέχρι το 1972, όταν η Έφη Μελά θα αποσυρθεί από τα «φώτα», και από 'κει και πέρα σ' ένα διαφορετικό επίπεδο, μέσα από μία άλλου τύπου επικοινωνία, έως το τέλος της ζωής του κορυφαίου σχεδιαστή.

 

Κάποιοι μάλλον θα θυμούνται και τον Τζίμη Πανούση, στα μέσα της δεκαετίας του '80, να σατιρίζει την ενοποίηση Αστυνομίας Πόλεων και Χωροφυλακής, αναφερόμενος και στις στολές του Γιάννη Τσεκλένη:

 

«Το τελευταίο που μας κατασυγκίνησε είναι η ενοποίηση των σωμάτων ασφαλείας. Πόσα και πόσα προβλήματα δεν είχαμε; Δεν ήξερες ποιος ήταν από πίσω σου, ήτανε χωροφύλακας, ήτανε αστυνομικός; Τώρα δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, υπάρχει ένα σώμα, μια ενότητα. Δεν είναι ο δεξιός, ο τσαλακωμένος ο χωροφύλακας που ντρεπόσουνα να πούμε, τώρα έχει τρόπους ωραίους, έχει το τσεκλενάκι του, είναι αριστερός, γράφει ΕΛ.ΑΣ. απάνω το πηλίκιο. Είναι διαφορετικά να σε κυνηγάει το ΕΛ.ΑΣ., έχει άλλη συγκίνηση».

[Από το άλμπουμ Μουσικές Ταξιαρχίες / Τζίμης Πανούσης «Hard Core / Ζωντανή ηχογράφηση στο Κύτταρο», στην EMI / Columbia, το 1985]

 

Η 21χρονη Έλενα Ναθαναήλ φωτογραφίζεται με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη, για το περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ (Ιούλιος 1968), φωτογραφίες: Ι. Σκουρογιάννη
Η 21χρονη Έλενα Ναθαναήλ φωτογραφίζεται με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη, για το περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ (Ιούλιος 1968), φωτογραφίες: Ι. Σκουρογιάννη

 

Στα μέσα του '80 ο Γιάννης Τσεκλένης εξακολουθούσε να είναι ένα μεγάλο όνομα στο χώρο της ελληνικής μόδας, έχοντας πίσω του όμως μια τρανή διεθνή καριέρα. Μια καριέρα που είχε ξεκινήσει στα μέσα της δεκαετίας του '60, στην αρχή σε συνεργασία με τον Ντίμη Κρίτσα, για να εκτοξευθεί, πιάνοντας κορυφή τα αμέσως επόμενα χρόνια, όταν θα αυτονομηθεί και θα προχωρήσει μόνος του.

 

Και ήταν τότε (24 Σεπτεμβρίου 1965), όταν οργανώθηκε από το περιοδικό ΜΟΔΑ το «Α Φεστιβάλ Ελληνικής Μόδας», στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, εκεί όπου διάσημα μανεκέν της εποχής (Έφη Μελά, Αντουανέτα Ροντοπούλου, Ελίζαμπεθ Σουγιούλ, Ντιάνα Παπαδάκου, Ντόρα Καλλίτση κ.ά.) παρουσίασαν τη χειμερινή κολεξιόν 1966 (δημιουργίες των Κρίτσα-Τσεκλένη).

 

Και κάπως έτσι, μέσα σε λίγους μήνες, οι Έλληνες σχεδιαστές θα φθάσει να παρουσιάσουν δημιουργίες τους ακόμη και στην Αμερική! Όπως διαβάζουμε σχετικώς στην εφημερίδα Ελευθερία (δημοσιεύματα από τις 12 και 19 Δεκεμβρίου 1965):

 

«Αύριο στις 7:30 το απόγευμα ο Δημήτρης Κρίτσας και ο Γιάννης Τσεκλένης θα παρουσιάσουν σε στενό κύκλο και στο σπίτι του πρώτου τα φορέματα που θα επιδείξουν στην Νέα Υόρκη. Ο Κρίτσας δημιούργησε τα μοντέλα, ο Τσεκλένης σχεδίασε τα μεταξωτά υφάσματα και Ελληνίδες μανεκέν θα τα επιδείξουν στις κομψές του Νέου Κόσμου. Τι άλλο να ζητήση κανείς σαν ελληνική προβολή;».

 

«Δύο από τα πιο αξιόλογα μαννεκέν που διαθέτουμε, η Έφη Μελά και η Αντουανέττα Ροντοπούλου, θα μεταφέρουν στον Νέο Κόσμο μια ελληνική έκφραση που ως τώρα έχει μείνει ανεκμετάλλευτη – τη μόδα. Δημιουργοί της ο Δημήτρης Κρίτσας και ο Γιάννης Τσεκλένης, που ανέλαβαν παράλληλα και την όλη οργάνωση τούτης της επιδείξεως».

 

Η Έφη Μελά στο εξώφυλλο του περιοδικού «Φαντασία ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑ» (1960)
Η Έφη Μελά στο εξώφυλλο του περιοδικού «Φαντασία ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑ» (1960)
Η Έφη Μελά στο εξώφυλλο του περιοδικού «ΠΡΩΤΟ» (1964)
Η Έφη Μελά στο εξώφυλλο του περιοδικού «ΠΡΩΤΟ» (1964)

 

Γιάννης Τσεκλένης και Έφη Μελά συνεργάζονταν από το 1965 (θα παντρεύονταν το 1976), όμως η Έφη Μελά είχε ξεκινήσει μια δεκαετία νωρίτερα την καριέρα της, αφού το 1954 είχε αναδειχθεί «Μις Ελλάς» (με «Σταρ Ελλάς» τότε την Ρίκα Διαλυνά). Αν και η Έφη Μελά δούλευε σαν μοντέλο και την προ-Τσεκλένη εποχή, κάποιοι από εμάς ίσως να την γνωρίζουν περισσότερο μέσα από την επαφή της με τον κινηματογράφο.

 

Στο σινεμά η Έφη Μελά εμφανίστηκε σε 12 ταινίες, με κυριότερες τις «Έγκλημα στα Παρασκήνια» (1960) του Ντίνου Κατσουρίδη, στον ρόλο της ηθοποιού Ρόζας Δελλή, η οποία θα φονευόταν από τον εραστή της (Χρήστος Τσαγανέας) και «Οι Γαμπροί της Ευτυχίας» (1962) του Σωκράτη Καψάσκη, στον ρόλο μιας γαλλίδας τουρίστριας που ξελόγιαζε Ρίζο και Αυλωνίτη στην Ύδρα των beatniks.

 

Τσεκλένης και Μελά σε κοινή πορεία, στα σχεδιαστήρια και τις πασαρέλες, από το 1965 μέχρι το 1972, όταν η Έφη Μελά θα αποσυρθεί από τα «φώτα», και από 'κει και πέρα σ' ένα διαφορετικό επίπεδο, μέσα από μία άλλου τύπου επικοινωνία, έως το τέλος της ζωής του κορυφαίου σχεδιαστή.

 

Ό,τι ακολουθεί περιγράφει την κοινή και την ξεχωριστή διαδρομή του Γιάννη Τσεκλένη και της Έφης Μελά μέσα από 20 φωτογραφίες, με τις αντίστοιχες λεζάντες τους.

 

«Μου ζήτησαν μερικές φωτογραφίες για κάποιο μεγάλο ξένο περιοδικό. Στο στούντιο συνάντησα την Έφη Μελά και τις περούκες της. Το καλύτερο επί τόσα χρόνια φωτομοντέλο της Αθήνας διαθέτει μια πλουσιότατη συλλογή. Για να γελάσουμε διάλεξα αυτή την ξανθή, την ελαφρώς χίππυ. Μου είπαν ό,τι μου πάει... Αυτό ήταν όλο». 
Έλενα Ναθαναήλ 
(ΕΙΚΟΝΕΣ, Ιούλιος 1968).
«Μου ζήτησαν μερικές φωτογραφίες για κάποιο μεγάλο ξένο περιοδικό. Στο στούντιο συνάντησα την Έφη Μελά και τις περούκες της. Το καλύτερο επί τόσα χρόνια φωτομοντέλο της Αθήνας διαθέτει μια πλουσιότατη συλλογή. Για να γελάσουμε διάλεξα αυτή την ξανθή, την ελαφρώς χίππυ. Μου είπαν ό,τι μου πάει... Αυτό ήταν όλο». Έλενα Ναθαναήλ (ΕΙΚΟΝΕΣ, Ιούλιος 1968).
Η Έλενα Ναθαναήλ φωτογραφίζεται με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη, για τις ΕΙΚΟΝΕΣ (Ιούλιος 1968)
Η Έλενα Ναθαναήλ φωτογραφίζεται με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη, για τις ΕΙΚΟΝΕΣ (Ιούλιος 1968)

 

Διαφήμιση των καταστημάτων Αφοί Λαμπρόπουλοι, με την Έφη Μελά ντυμένη προφανώς με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη (ΓΥΝΑΙΚΑ, Μάιος 1967)
Διαφήμιση των καταστημάτων Αφοί Λαμπρόπουλοι, με την Έφη Μελά ντυμένη προφανώς με ρούχα του Γιάννη Τσεκλένη (ΓΥΝΑΙΚΑ, Μάιος 1967)
Έφη Μελά και Mei-Ling Chan σε δημιουργίες του Γιάννη Τσεκλένη (ΓΥΝΑΙΚΑ, Μάιος 1967)
Έφη Μελά και Mei-Ling Chan σε δημιουργίες του Γιάννη Τσεκλένη (ΓΥΝΑΙΚΑ, Μάιος 1967)

 

Έφη Μελά και Mei-Ling Chan, φωτογραφίες του «Στούντιο Fototecnica»
Έφη Μελά και Mei-Ling Chan, φωτογραφίες του «Στούντιο Fototecnica»
Η Έφη Μελά και η Mei-Ling Chan (ή Μήλιν Τσαν όπως την έγραφαν τότε τα ελληνικά περιοδικά)
Η Έφη Μελά και η Mei-Ling Chan (ή Μήλιν Τσαν όπως την έγραφαν τότε τα ελληνικά περιοδικά)

 

Έφη Μελά – Mei-Ling Chan με ρούχα σχεδιασμένα από τον Γιάννη Τσεκλένη τον «Αττικό»
Έφη Μελά – Mei-Ling Chan με ρούχα σχεδιασμένα από τον Γιάννη Τσεκλένη τον «Αττικό»

 

«Ο Τσεκλένης, το Αιγαίο και τα... καρτούνς» (ΕΠΙΚΑΙΡΑ, Άνοιξη 1973)
«Ο Τσεκλένης, το Αιγαίο και τα... καρτούνς» (ΕΠΙΚΑΙΡΑ, Άνοιξη 1973)
Γιάννης Τσεκλένης, Ιούνιος 1967
Γιάννης Τσεκλένης, Ιούνιος 1967

  

Γιάννης Τσεκλένης, Βυρηττός, φθινόπωρο 1970
Γιάννης Τσεκλένης, Βυρηττός, φθινόπωρο 1970

 

Ο Γιάννης Τσεκλένης σχεδιάζει για την ναυτιλιακή εταιρεία Chandris America Lines (eBay)
Ο Γιάννης Τσεκλένης σχεδιάζει για την ναυτιλιακή εταιρεία Chandris America Lines (eBay)

 

Το υπόγειο του καταστήματος υφασμάτων Τσεκλένη – Καργαδούρη επί της Ερμού 12 (Μάιος 1967)
Το υπόγειο του καταστήματος υφασμάτων Τσεκλένη – Καργαδούρη επί της Ερμού 12 (Μάιος 1967)

 

Διαγωνισμός για νέους μοντελίστ, προκριματικός (Δεκέμβριος 1968). Θα ακολουθούσε ο τελικός, τον Ιανουάριο 1969, από τον οποίον θα επιλεγόταν ο εκπρόσωπός μας για τον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό (τον Μάρτιο του ’69 στο Ελσίνκι). Στην κριτική επιτροπή ο Γιάννης Τσεκλένης, η δημοσιογράφος Φανή Πετραλιά, η ηθοποιός Έλλη Λαμπέτη, ο εικαστικός Γιάννης Μόραλης και ο σχεδιαστής Κώστας Μαυρόπουλος (ΓΥΝΑΙΚΑ)
Διαγωνισμός για νέους μοντελίστ, προκριματικός (Δεκέμβριος 1968). Θα ακολουθούσε ο τελικός, τον Ιανουάριο 1969, από τον οποίον θα επιλεγόταν ο εκπρόσωπός μας για τον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό (τον Μάρτιο του ’69 στο Ελσίνκι). Στην κριτική επιτροπή ο Γιάννης Τσεκλένης, η δημοσιογράφος Φανή Πετραλιά, η ηθοποιός Έλλη Λαμπέτη, ο εικαστικός Γιάννης Μόραλης και ο σχεδιαστής Κώστας Μαυρόπουλος (ΓΥΝΑΙΚΑ)

 

Διαγωνισμός Νέων Μοντελίστ Απρίλιος 1970. Στην άκρη αριστερά η Χριστίνα Κυριακοπούλου (από κατάστημα μόδας της εποχής), ο ζωγράφος Γιάννης Μόραλης, η Τζένη Καρέζη, ο Γιάννης Τσεκλένης και η συντάκτρια μόδας Κατερίνα Τερζοπούλου (ΓΥΝΑΙΚΑ)
Διαγωνισμός Νέων Μοντελίστ Απρίλιος 1970. Στην άκρη αριστερά η Χριστίνα Κυριακοπούλου (από κατάστημα μόδας της εποχής), ο ζωγράφος Γιάννης Μόραλης, η Τζένη Καρέζη, ο Γιάννης Τσεκλένης και η συντάκτρια μόδας Κατερίνα Τερζοπούλου (ΓΥΝΑΙΚΑ)

 

Επηρεασμένος από αφρικανικές μάσκες και ξόανα ο Γιάννης Τσεκλένης «ντύνει» τα βιβλιάρια καταθέσεων της Τράπεζας Εμπορικής Πίστεως. Στη φωτογραφία, με τα γυαλιά και το άφρο μαλλί (περούκα προφανώς), πρέπει να είναι η Έφη Μελά (ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, Μάιος 1971).
Επηρεασμένος από αφρικανικές μάσκες και ξόανα ο Γιάννης Τσεκλένης «ντύνει» τα βιβλιάρια καταθέσεων της Τράπεζας Εμπορικής Πίστεως. Στη φωτογραφία, με τα γυαλιά και το άφρο μαλλί (περούκα προφανώς), πρέπει να είναι η Έφη Μελά (ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, Μάιος 1971).

 

Σχολική ποδιά της δεκαετίας του ’70 με την υπογραφή του Γιάννη Τσεκλένη (eBay)
Σχολική ποδιά της δεκαετίας του ’70 με την υπογραφή του Γιάννη Τσεκλένη (eBay)

 

Έφη Μελά και Mei-Ling Chan. Η Chan ήταν από το Χονγκ-Κονγκ και τότε δούλευε για τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Emilio Pucci, ο οποίος συνεργαζόταν με τον Γιάννη Τσεκλένη.
Έφη Μελά και Mei-Ling Chan. Η Chan ήταν από το Χονγκ-Κονγκ και τότε δούλευε για τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Emilio Pucci, ο οποίος συνεργαζόταν με τον Γιάννη Τσεκλένη.

Κάποτε τελείωσα το Πολυτεχνείο. Δημοσιεύω κείμενα (για τη μουσική κυρίως) από τα τέλη του ’80. Το 1996 έγραψα ένα βιβλίο για το Ελληνικό Ροκ. Για 17 χρόνια (1996-2013) ήμουν αρχισυντάκτης στο περιοδικό Jazz & Τζαζ. Από το 2009 τρέχω το on line Δισκορυχείον και από το 2014 γράφω για το LiFO.gr…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιάννης Τσεκλένης (1937-2020): Ο σχεδιαστής που λάνσαρε την ελληνική μόδα στα πέρατα του κόσμου
Αναδρομή στη ζωή και το έργο του διεθνή Έλληνα σχεδιαστή που πέθανε χθες, με αφορμή την παλαιότερη έκθεση «Tseklenis. Τα Χρόνια της Μόδας».
Μενδώνη για Τσεκλένη: «Το έργο του ξεπερνούσε τα όρια της μόδας και της Ελλάδας»
Συλλυπητήριο μήνυμα για τον θάνατο του σχεδιαστή μόδας Γιάννη Τσεκλένη έστειλε η Λίνα Μενδώνη
Πέθανε ο Γιάννης Τσεκλένης, ο πρωτοπόρος Έλληνας σχεδιαστής
Ο Γιάννης Τσεκλένης πέθανε χθες σε ηλικία 82 ετών

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλγα, έχεις περάσει κάποια στυλιστική φάση που θα ήθελες να ξεχάσεις;
Η κειμενογράφος και δημιουργός του Nouveaux Vieux, Όλγα Νικολαΐδου, μιλά για το προσωπικό της στυλ.
Coco Chanel: η γυναίκα που άλλαξε την ιστορία του ενδύματος τον 20ό αιώνα
Σαν σήμερα πεθαίνει το 1971 ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα στην ιστορία της μόδας
Πιέρ Καρντέν: Ο άνθρωπος που σχεδιάσε το μέλλον
Τον ζωντανό θρύλο της γαλλικής μόδας, που πέθανε σήμερα, δεν τον ενδιέφερε μόνο να μας ντύνει. Ήθελε να περικυκλώνει τις ζωές μας.
Παρασκευή Κερασιώτη: Η αληθινή νικήτρια του φετινού GNTM στην πρώτη της συνέντευξη
«Η ζωή πρώτη φορά στάθηκε καλή μαζί μου»: Η νεαρή Τσιγγάνα του «Greece's Next Top Model» θυμάται τα σχολικά της χρόνια στην Πάτρα, εξηγεί πώς κατάφερε να σπάσει όλα τα στερεότυπα και σχεδόν να νικήσει στο ριάλιτι μόδας και αποκαλύπτει τι άλλαξε μετά την πρώτη της αποχώρηση.
The North Face x Gucci: Η νέα συλλογή «εξερευνά» τη φύση και μας σπρώχνει στην περιπέτεια
Η πιο πολυαναμενόμενη -ίσως- συνεργασία της χρονιάς έρχεται από The North Face και τον οίκο Gucci
Oι 300 πιο ιδιαίτερες τσάντες του κόσμου εκτίθενται στο Μουσείο V&A του Λονδίνου
Από σακίδια έως κυβερνητικά κουτιά και από τσάντες Birkin έως αποσκευές Louis Vuitton, η έκθεση "Bags: Inside Out" εξερευνά το στυλ, τη λειτουργία, το σχεδιασμό και τη χειροτεχνία του απόλυτου αξεσουάρ.
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα
H Shahar Livne συνεργάστηκε με τον οίκο Balenciaga για να σχεδιάσει μια σειρά «δυστοπικών» κοσμημάτων από θαλάσσια απόβλητα για τη συλλογή του φθινοπώρου 2021.
Red for Hope: Ο οίκος Celia Kritharioti Couture παρουσιάζει τη χριστουγεννιάτικη συλλογή 2020 στην Athens Xclusive Designers Week
Η Couture Xmas Collection του οίκου για τη φετινή χρονιά, στην 27η Athens Xclusive Designers Week.
5226: Ο οίκος Celia Kritharioti παρουσιάζει τη Ready to Wear συλλογή “For the Golden Hall” στην Athens Xclusive Designers Week
Η Σίλια Κριθαριώτη παρουσιάζει τη συλλογή της για την 27η Athens Xclusive Designers Week.
THE LENS: Ο οίκος Parthenis παρουσιάζει τη συλλογή Loungin’ A/W 20-21 στην Athens Xclusive Designers Week
Η συλλογή του οίκου Parthenis για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 20-21 στην 27η Athens Xclusive Designers Week.
Οι Deux Hommes παρουσιάζουν τη συλλογή Glam Queens’ Park Rangers S/S 21 στην Athens Xclusive Designers Week
Η συλλογή του οίκου Deux Hommers για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 21 στην 27η Athens Xclusive Designers Week.
ETI FOTOS: Το brand Amaris παρουσιάζει την S/S 21 συλλογή του στην Athens Xclusive Designers Week
To Amaris Art Stories παρουσιάζει τη συλλογή του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 στην 27η Athens Xclusive Designers Week.
Η ιστορία του little black dress και πώς έγινε το αγαπημένο ρούχο κάθε γυναίκας
Το μαύρο φόρεμα μετρά αιώνες ιστορίες - από τον 18ο αιώνα, στη δημιουργία της Coco Chanel το 1926, στο σήμερα.
WOMEN IN MOVEMENT: To AESTHET παρουσιάζει τις F/W 21 συλλογές στην Athens Xclusive Designers Week
9 οίκοι μόδας και σχεδιαστές παρουσιάζουν τις συλλογές τους για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2021 στην 27η Athens Xclusive Designers Week.
Ο οίκος Kathy Heyndels παρουσιάζει τις S/S 21 συλλογές του στην Athens Xclusive Designers Week
Οι ανοιξιάτικες συλλογές του οίκου για την 27η Athens Xclusive Designer's Week.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή