Κλέλια, γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints;

Κλέλια, γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints; Facebook Twitter
Στη δική μου περίπτωση είναι σχεδόν μονόδρομος η ψηφιακή εκτύπωση. Μου δίνει αμέτρητες επιλογές σε υφάσματα και νιώθω ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, αφού μπορώ να δημιουργήσω πραγματικά αυτό ακριβώς που θέλω για την εκάστοτε συλλογή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

Κλέλια, γιατί ξεκίνησες να φτιάχνεις ρούχα;

Ξεκίνησα να σπουδάζω σχέδιο μόδας στη Γλασκώβη, στο Glasgow School of Art, χωρίς να έχω ιδιαίτερη πίστη στην ικανότητά μου να ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι. Βασικά, μου φαινόταν βουνό και όχι μονοπάτι. Αποφοιτώντας από κει, έγινα colour και digital print expert, αλλά ο ανταγωνισμός στο Λονδίνο ήταν πολύ μεγάλος. Έτσι προσπάθησα να δημιουργήσω τη θέση εργασίας που δεν μπορούσα να βρω όπως την ήθελα! Ουσιαστικά, η απόρριψη με βοήθησε.


— Γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints;

Δεν αγαπάω απλώς τα χρώματα, το brand το ίδιο είναι χρώματα και prints. Αυτό που έχει νόημα για μένα ως σχεδιάστρια είναι η δημιουργία νέων σχεδίων, η αναζήτηση και η έρευνα σε καλλιτεχνικά κινήματα. Δεν μου αρκεί να φτιάξω μια συλλογή, αν δεν έχει να πει μια ιστορία. Στη σχολή, το πιο σημαντικό μάθημα που διδάχτηκα είναι ότι κάθε brand πρέπει να έχει τη δική του ταυτότητα και ότι πρέπει να προσπαθείς να δώσεις στο αγοραστικό κοινό κάτι καινούργιο, που δεν θα βρει στον διπλανό σχεδιαστή. Αυτό γίνεται μόνο μέσα από μια προσωπική σχεδιαστική διαδικασία και, φυσικά, τις τεχνικές.

Δεν αγαπάω απλώς τα χρώματα, το brand το ίδιο είναι χρώματα και prints. Αυτό που έχει νόημα για μένα ως σχεδιάστρια είναι η δημιουργία νέων σχεδίων, η αναζήτηση και η έρευνα σε καλλιτεχνικά κινήματα. Δεν μου αρκεί να φτιάξω μια συλλογή, αν δεν έχει να πει μια ιστορία.


— Στα ρούχα σου βλέπω πολλά πρωτότυπα prints που σχεδιάζεις εσύ η ίδια. Η ψηφιακή εκτύπωση στα υφάσματα είναι ένας τρόπος έκφρασης για σένα;

Ο τρόπος έκφρασής μου είναι η ζωγραφική και ο σχεδιασμός. Η ψηφιακή εκτύπωση είναι το μέσο με το οποίο μπορώ να μεταφέρω τη δουλειά μου στον κόσμο. Στη δική μου περίπτωση είναι σχεδόν μονόδρομος η ψηφιακή εκτύπωση. Μου δίνει αμέτρητες επιλογές σε υφάσματα και νιώθω ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, αφού μπορώ να δημιουργήσω πραγματικά αυτό ακριβώς που θέλω για την εκάστοτε συλλογή.


— Τι θα δούμε στην τελευταία σου συλλογή;

Ονομάζεται «Animalizer» και είναι μια ωδή στο animal print. Με αναφορές στους πρώτους ανθρώπους που χρησιμοποίησαν και αντέγραψαν τη φύση, σκοπό τη δημιουργία του leopard print και αρκετές χρωματικές και σχηματικές παραλλαγές, η συλλογή αναφέρεται, όπως πάντα, στη σύγχρονη δυναμική γυναίκα που ξεκινάει τη μέρα της πολύ πρωί και την τελειώνει το βράδυ.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ένα καφτάνι της συλλογής «Animalizer», που είναι για όλες τις ώρες. Είναι μάξι, από βισκόζη και γενικά με βολεύει, μου δίνει ευχέρεια κινήσεων! Κοστίζει 270 ευρώ. Από πάνω φοράω το αγαπημένο μου denim jacket, το οποίο αγόρασα πριν από περίπου 5 χρόνια από ένα vintage μαγαζί στο Μπράιτον. Αν θυμάμαι καλά, κόστισε 30-40 ευρώ.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σήμερα έχω ραντεβού με τη μοδίστρα μου κι έπειτα θα συναντήσω τη συνεργάτιδά μου για να συζητήσουμε τον προγραμματισμό του μήνα. Ως φύσει καλλιτεχνικός άνθρωπος, είμαι τρομερά χαοτική και αφηρημένη. Δυστυχώς, είμαι και αρνητική στο να ασχοληθώ με το business κομμάτι του brand μου, πράγμα που πολλές φορές έχει αποδειχτεί καταστροφικό.

Info

www.kleliaandrali.co.uk, www.instagram.com/kleliaandrali

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ